Cura dels mugrons

i també dels papes!
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Cura dels mugrons

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. març 01, 2018 1:09 pm

Hola mares! Fa 15 dies que vaig tenir al meu petitó, i li estic donant pit. Vaig començar malament en el sentit que als dos dies tenia clivelles i un dolor insuportable que em va obligar a posar-me mugroneres una setmana. Quan ja se'm van curar una mica, me les vaig treure i força millor. No obstant, encara tinc els mugrons adolorits, quan em dutxo i em cau l'aigua damunt em molesta, i quan me'ls eixugo amb la tovallola també... En el moment de donar-li de mamar ja no em fa aquell mal insuportable (plorava i tot).. sí que em fa més mal el primer moment quan s'agafa (cal dir que mama molt sovint i succiona fort), però després em passa..no fins al punt d'estar comodíssima, però se suporta. M'agradaria posar-m'hi alguna crema que ajudés a baixar la irritació, me'n recomaneu alguna? No vull que siguin aquelles enganxoses... :ufs: . Ja em van dir que la pròpia llet va bé, però no he notat massa millora... Ah! I vaig anar a una assessora d'alletament i em va dir que la posició era correcta
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Cura dels mugrons

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 01, 2018 1:40 pm

Bones!
Anava a dir-te el purelan que porta lanolina quan he llegit que no vols productes espesos, suposo que ja l'havies provat i és una murga, tot i que va bé.
jo a l'Isaac des de que és més grandet li poso pels granets de la cara i les clivelles a la boca ara a l'hivern Letibalm pediátrico, és en format capseta rodona per aplicar amb el dit. Porta Lanolina també i no és tant espès, és com una vaselina.:
https://www.parafarmaciacampoamor.com/e ... gKS3vD_BwE
Jo crec que en el cas teu hauries de netejar-ho primer, però com que no és tan espès potser et va bé per si tens una estoneta que puguis estar sense popar (difícil, oi? :-o00m )
També havia llegit que l'oli d'oliva a algunes mares els hi anava bé, jo li he posat alguna vegada al culet de l'Isaac. En aquest cas és natural. També he llegit l'oli d'ametlles, que sigui natural.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cura dels mugrons

EntradaAutor: crunchi » dv. març 02, 2018 9:45 pm

Enhorabona pel petit!!! :-()-)
Per recomanació de la meva llevadora i per experiència pròpia, posat oli d'oliva (verge extra) als mugrons, i veuràs que va bé. I deixar els pits al aire lliure també va molt bé, tot i que ara al hivern pot ser complicat ho sé, però ni que sigui unes hores al dia (o per la nit) intenta-ho.
El Purelan el recomanen però personalment no em va ser efectiu, mort de riure el tinc en un calaix i no és barat precisament.

Et dono molts ànims amb la LM, no és fàcil. En el meu cas va ser quan el nen estava a punt de fer els 2 mesos que em van desapareixer tots els dolors/molèsties i vaig començar a gaudir de la LM. :-()-) aixi que ànims!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cura dels mugrons

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 02, 2018 11:49 pm

Hola guapa!

A mi el Purelan no em va anar gens bé! Com dius massa espès i em va tacar roba... A mi em va anar molt bé la crema de suavinex "cuidado del pezón" que no és tan enganxosa com el Purelan, i té lanolina + hiperic que m'alleugeria el dolor.

Ara bé, a mi, la que em va anar millor per curar clivelles definitivament va ser una de mustela "Crema para pezones" o algu així, de la linia maternity o maternité... no ho recordo. No és tan fàcil de trobar com les altres, però segur a la farmàcia te la poden demanar, i sino per internet. Aquesta s'absorveix super bé, no és gens enganxosa, y porta components que ajuden a cicatritzar ràpid. Jo vaig combinar aquesta i la suavinex i vaig aconseguir resoldre unes clivelles que gairebé em fan abandonar la lactància (tenia ferida oberta gran, la nena se'm va endú un tros de mugró, suposo que dues clivelles es van ajuntar...)
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Cura dels mugrons

EntradaAutor: GAIA_ » ds. març 03, 2018 4:44 pm

Bones!

A mi em va anar molt bé la crema "Skin Food" de la Weleda (s'ha de teure amb aigua i sabó abans de donar el pit) i, per mi, mano de santo els parches de la Medela.

Ja ens diràs!
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Cura dels mugrons

EntradaAutor: lavidaesbonica » dv. març 09, 2018 8:29 am

Jomateixa82 ha escrit:Hola guapa!

A mi el Purelan no em va anar gens bé! Com dius massa espès i em va tacar roba... A mi em va anar molt bé la crema de suavinex "cuidado del pezón" que no és tan enganxosa com el Purelan, i té lanolina + hiperic que m'alleugeria el dolor.

Ara bé, a mi, la que em va anar millor per curar clivelles definitivament va ser una de mustela "Crema para pezones" o algu així, de la linia maternity o maternité... no ho recordo. No és tan fàcil de trobar com les altres, però segur a la farmàcia te la poden demanar, i sino per internet. Aquesta s'absorveix super bé, no és gens enganxosa, y porta components que ajuden a cicatritzar ràpid. Jo vaig combinar aquesta i la suavinex i vaig aconseguir resoldre unes clivelles que gairebé em fan abandonar la lactància (tenia ferida oberta gran, la nena se'm va endú un tros de mugró, suposo que dues clivelles es van ajuntar...)


He recorregut infinitat de farmàcies i no la tenen ni la poden encarregar la crema de Mustela...on la vas trobar??
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cura dels mugrons

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. març 11, 2018 11:13 pm

Hola!

Sento no haver contestat abans si et fa falta "urgentment", he estat desconnectada uns dies.

Jo vaig comprar la d'aquest enllaç:

https://farmaciaclub.com/balsamo-lactan ... 30ml-.html

Crec que ara han canviat l'envás i a la majoria de llocs tenen aquest (em sembla que ha de ser el mateix):
https://farmacianatural.com.es/farmacia ... LgQAvD_BwE

Jo en vaig comprar segur online, i juraria que en vaig veure físicament a una farmàcia, però no ho puc assegurar al 100%,... Si poses "Mustela cuidado pezon" al buscar de google et surten diverses pàgines de farmacies online on hi és. Et poso un parell d'enllaços més, veig que hi ha diferències de preus... Potser en pots trobar més, ho he mirat una mica a boleo:

https://farmaciavistabella.es/escote-y- ... SUQAvD_BwE

https://www.farmaciacalabria.com/produc ... ante-200ml

Crec que jo en el seu moment la vaig comprar a "mifarma", que és també online i ara els surt que està "fora d'existència"...

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::