Sabadell

Explica'ns on vius
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Sabadell

EntradaAutor: catalanna » dc. ago. 14, 2013 6:02 pm

Hola noies!
Us explico: ens estem plantejant anar a viure fora de Barcelona i un dels llocs que està damunt la taula és Sabadell. Coneixem el centre i ens agrada, està ben comunicat... Però no en sabem gaire cosa més!! Mames de Sabadell, podrieu orientar-me una mica? Voldria que fos un barri ben comunicat, amb vida, bones escoles, bon ambient... Demano massa?? Jejeje
Qualsevol opinió serà benvinguda!! I ja, si algú té un pis per llogar... ;)
Avatar de l’usuari
Melba
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. maig 24, 2011 5:50 pm

Re: Sabadell

EntradaAutor: Melba » dj. ago. 15, 2013 9:37 am

Hola catalanna!
Jo sóc de Sabadell, jo et recomanaria buscar pis pel centre o per la Creu Alta, crec que són els barris que més s'adapten al que busques. Per trobar una pega a SBD et diria la falta d'espais verds, hi ha el parc de Catalunya(vora el Corte Inglés) i que molts cops hi ha un ambient una mica així així i poca cosa més. Malgrat tot a mi m'agrada viure a SBD, jo visc al centre, hi ha molta vida, hi ha bones escoles públiques i bastanta oferta de concertades( tot i k bàsicament són religioses),per la zona de l'ajuntament hi ha força espai peatonal i un mercat que és una preciositat! Ara estan ampliant els ferrocarrils i hi ha 3 parades de Renfe pel que està ben comunicat. Hi ha bastanta oferta de pisos de lloguer pel que no crec que tinguis problemes per trobar-ne algun.
Si et puc ajudar en alguna cosa, ja ho saps!!!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Sabadell

EntradaAutor: catalanna » dj. ago. 15, 2013 10:25 am

gràcies melba!!
si a final ens decidim ja et demanaré opinió sobre les escoles públiques de la zona. He estat mirant i hi ha pisos molt decents a força bon preu.. a veure què fem al final!
Avatar de l’usuari
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

Re: Sabadell

EntradaAutor: Susana-12 » dv. ago. 16, 2013 2:46 pm

Hola catalana jo tambe soc de Sabadell pero jo no visc al centre, soc de la part nord,jo he nascuc aquí i de sempre he trobat que tot esta molt be comunicat, hi han molts medís de transport,i moltes escoles i on jo visc tinc el club de natacio nou,i darrera del meu carrer tinc tot un barri totalment nou i encara hi tienen un munt de pisos nous pero vendre i de lloguer
Imatge

Imatge

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::