Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

Explica'ns on vius
Blondie
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:41 am

Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Blondie » dj. set. 19, 2013 12:08 pm

Hola som una parella que vivim al Prat de Llobregat i fa poc que hem sigut pares, el cert es que ens agradaría canviar de població per viure ja que el nostre actual poble no ens acaba d'agradar, pensem que li falta molta vida cultural i altres aspectes importants per gaudir del creixement d'un fill.
Tenim el dubte de marxar a viure a Barcelona o potser a un altre població amb més vida cultural, comerç, etc...

Què ens recomeneu, escoltarem amb atenció les vostres propostes ja que estem una mica perduts!!

Moltes gràcies,
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: karruxina » dj. set. 19, 2013 2:08 pm

Holaaa, si no tens cap inconvenient a fer un canvi radical i no t'importa el clima, t'aconsello Vic, es un lloc molt maco per viure. Gairebé cada mes hi ha alguna fira que acull moltes visites. Te varis mercats setmanals. Es un poble que s'esta fent bastant gran i amb tots els serveis que poguis necesitar. I si vols algo mes petit, hi ha molts poblets a la comarca d'osona que estan força be.
KaRRuXiNa
Valença
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 25, 2013 4:34 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Valença » dj. set. 19, 2013 3:04 pm

Crec que és un tema molt personal això que demanes, perquè depèn de la feina que tingueu, de si voleu comprar casa o llogar-la, dels vostres gustos, de les vostres aficions...no sé!

Jo per exemple vivia a Barcelona i ara visc a Mataró, i la veritat és que m'hi trobo tan bé que no ho canviaria per res, però tinc molts amics que em diuen que estic boja d'haver marxat de Barcelona, així que com hi ha gustos hi ha colors!

Potser pots mirar a les webs dels Ajuntaments dels llocs que et facin gràcia i informar-te de quin tipus d'activitats hi ha o el cap de setmana podeu anar a fer un tomb pels llocs per veure què tal pinten :)
Avatar de l’usuari
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Ponchan » dj. set. 19, 2013 3:33 pm

Estic completament d'acord amb la Valença!!

jo vivia a Barcelona i ara visc a 100km, en un poble de muntanya! i pel meu petit no ho canviaria per res del món (tot i que fa més fred), no hi ha gaires comoditats però al poble hi ha de tot!!! i el que més valoro: l'aire SÀ que respirem!! el contacte amb la natura!! i els pocs cotxes (i el perill que aquests suposen).

que tingueu sort amb la cerca!!!

=)
Imatge
Blondie
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:41 am

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Blondie » dj. set. 19, 2013 9:09 pm

Hola, gràcies per les vostres respostes, per suposat que les anirem considerant. El tema es que per la feina no podem marxar lluny de Barcelona, per això també ens plantegem l'opció d'anar a viure a Barcelona, a nosaltres ens agrada l'Eixample (part dret) però dubtem si en un bon lloc per anar amb la nena. El que volem en cas d'anar a un poble es que tingui molta identitat i com comentem molta vida cultural i comercial.

Com veieu estem una mica liats...hehehe!!! A veure si ens podeu continuar ajudant, com veieu aquí també s'obre el debat de saber quin es el millor lloc per viure amb un nen, la ciutat o un poble.

Moltes gràcies.
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Akanne79 » dj. set. 19, 2013 11:19 pm

Doncs Blondie,
Nosaltres estem més o menys en la mateixa situació que tú, però nosaltres ja vivim a Barcelona i estem mirant i te molts números Sant Cugat.
Blondie
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:41 am

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Blondie » dv. set. 20, 2013 7:59 am

Sant Cugat no es una mala opció, l'únic es que potser es una ciutat un pel cara. De la zona del Maresme gairebé no coneixem res, també valorem la zona del Valles (Terrassa, Sabadell...)i la part del Garraf (Sitges i Vilanova).
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Nime » dv. set. 20, 2013 8:04 am

Jo també t'anava a recomenar Sant Cugat, nosaltres hi vam venir fa gairebé tres anys quan ens vam casar i n'estem encantats, tens de tot, molta vida cultural, parcs, escoles, moltíssimes famílies amb nens i estàs només a 25 minuts de Plaça Catalunya amb els FGC ;)

Potser sí que és un pél car, però també depén de la zona on busquis pis, l'oferta varia molt ;-)))
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: mdemare » dv. set. 20, 2013 11:32 am

Jo estic encantada amb Mataró. Hi visc des de fa 4 anys. Trobo que té molts espais verds, al costat de la platja i moltes coses a fer, tant a la ciutat com als voltants.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: garota » dv. set. 20, 2013 12:56 pm

Bones!!!!

Doncs jo trobo que el Vallès Occidental està molt i molt bé. Molt ben comunicat, tan per autopistes com per transport públic, sobretot, i tiro cap a casa, Sabadell i Sant Quirze del Vallès. Sabadell té comerç, parcs, activitats sovint, bosc,.....iSant Quirze, té tots els serveis indispensables, molta tranquilitat, moltíssimes activitats, bones escoles,....i sabadell al costat si fa falta més moviment. Nosaltres vivimal Vallès i el meu marit treballa a bcncomtantíssima gent i genial.

Un petó!!!
Blondie
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:41 am

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Blondie » dv. set. 20, 2013 10:15 pm

Hola, gràcies de nou a tots per les vos tres sugerències, Mataró es una población que no coneixem, serà qüestió de donar una Volta i coneixer-la.

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Alehop » ds. set. 21, 2013 9:29 pm

Si no vols estar lluny de Barcelona i vols un bon lloc pels nens, et recomano molt Sant Cugat. Jo n'estic encantada...i mira que em va costar marxar de Barcelona!!
Avatar de l’usuari
anichu14
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dc. set. 10, 2008 5:14 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: anichu14 » dg. set. 22, 2013 8:39 am

Hola!!

Nosaltres estem en una situació similar.
Som de Sabadell, però una zona no gaire bona...no volem que la nostra filla creixi aquí i tot i que va a una bona escola i en aquest aspecte estem contents, volem cambiar d' aires i tirar més per petits pobles.

Estem mirant Sentment, Palau-solità...no volem marxar gaire lluny tampoc, doncs les iaies son de Sabadell i en cas d' estar malaltona o en algún cas l' hauriem de deixar..

Hem sap molt greu cambiar-la d' escola, però crec que ara es petita i quant abans millor (fa P4).

Algú hem pot donar referencies de l' escola de Sentmenat? i com es viu allà?

Gràcies!!
Imatge

Imatge
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viureu

EntradaAutor: Akanne79 » dg. set. 22, 2013 1:32 pm

Nosaltres pensem en Sant Cugat perquè està a prop de Barcelona i les comunicacions en transport públic molt bona. També val a dir, i espero no ofendre a ningú, que no hi ha gaire xusma i veig que serà un bon lloc per que els meus petits creixin. Em podeu suggerir altres poblacions similars.

Les que sou de Sant Cugat, quines zones recomaneu? Estem mirant Torreblanca que està a prop del centre.
Blondie
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:41 am

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Blondie » dl. set. 23, 2013 9:59 pm

Gràcies de nou, veía que moleta gente es decanta per Sant Cugat, ho tendremos en compte, encara que ens encantaría sentir més pro postes, un detall que no he explicat anteriorment es la nostra passió per la música.
Per això ens agrada tant la vida cultural dels pobléis o barris.
Salutacions
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: samsung » dt. set. 24, 2013 5:59 pm

Jo també visc prop de Vic, bé més aviat tirant a Ripoll, i Vic és una ciutat molt viva i activa i a tocar de Bcn,granollers i la muntanya!
Avatar de l’usuari
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: gemma » dj. set. 26, 2013 1:13 pm

Hola Blondie,

Tot dir-te que és un tema molt personal, et comento la mena que seria conèixer i passejar pel barri del Poblenou a Barcelona.
Es una zona molt maca on tens prop la platja, parcs i zones verdes, escoles i altres serveis...prop de Diagonal Mar i del Port Olimpic....el Parc de la Ciutadella i el Zoo :-)
Jo sóc de Barcelona i els meus últims 12 anys han sigut al Poblenou, un barri ple de costums amb festes majors...on els nens poden ser de la Colla dels Dracs de Poblenou o de la Colla dels Gegants. Petits i grans poden viure plenament de la Cercavila tocant els timbals o ballant sota el foc de la Colla dels Diables. M'encanta!

Això si, el Poblenou cada vegada està més ple de gent o de moda...i això suposa cotxes, gent per tot arreu...i fer unes quantes voltes per aparcar o tenir parking.

Nosaltres fent un nou plantejament de vida, ens hem traslladat a un petit poble del Penedès i espero també tot vagi molt bé. Segur que trobaré a faltar moltes coses, però ho guanyarem en qualitat de vida i tranquilitat que ens cal bastanta amb el ritme de vida que portem tots.

El meu platejament és clar, si cal canviar fer-lo sempre per millor i és clar...segons zona de l'Eixample, però tant dret com esquerre tot l'Eixample té molt tràfic de cotxes.
Si treballeu a Barcelona jo no marxaria gaire lluny i viure a Sabadell no és lluny però el tràfic en hores puntes és horrible, impossible en cotxe i ho dic doncs tinc amics de Sabadell que han acabat comprant una moto..pels cotxes i el tràfic que es fa, 20 minuts que de vegades acaben sent 1 hora de desplaçament.

L'avantatge que tens al Poblenou és que al ser un barri amb molt menys tràfic que la resta de Barcelona i al ser tot pla, és molt pràctic pels nens i molta gent va en bici o en patinet...a treballar, a comprar i fins i tot a l'escola.

Si vols tranquilitat prop de Barcelona, tens milers d'opcions : St. Vicenç d'Hortons és tranquil, Sant Antoni de Vilamajor o per la zona...
La zona de Vic m'encanta però està lluny de Barcelona.

Bé, ja he dit prou i que tot us vagi molt bé!
Cal també veure on teniu els amics i/o coneguts i familiars per si de vegades us fan un cop de mà.

Molta Sort!!!
Blondie
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:41 am

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: Blondie » dj. set. 26, 2013 9:44 pm

Moltes gràcies per la teva sugerència Gemma, el barrí Poblé Nou el conec una mica i es cert que té el caliu de poblé, una cosa similar que el barrí de Sant Andreu. Espero que per el Penedés vagi tot molt bé, per cert Vilafranca si no fos per la llunyania es un gran lloc també..
Salutaciones i sort!
Avatar de l’usuari
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: gemma » dt. oct. 01, 2013 12:10 pm

De res i que et vagi molt bé en la recerca!!

Fins la propera!!
Avatar de l’usuari
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Hem sigut pares i volem canviar de població per viure

EntradaAutor: sasha_vikos » dv. oct. 04, 2013 4:22 pm

Jo també vull canviar de ciutat. Ja fa temps que tenia clar que volia marxar de Barcelona, però ara que he tingut a la nena ho veig mes clar. Visc al barri Congrés-Indians de Barcelona i tot i que es un barri molt tranquil, còmode, ben comunicat i amb forces parcs i zones verdes vull marxar a un pobre més petit que estigui a prop de Barcelona. La nena té tres mesos i des que vam arribar de l'hospital tenim veïns fent obres, sorolls al carrer, l'estrés de voler passejar amb el cotxet amb tanta gent pel carrer, etc. I pitjor quan la nena sigui mes gran i vulgui anar al parc on et trobes gairebé 4 nens per metre quadrat i amb els cotxes passant pel costat. Així que si algú coneix algun poble que no sigui gaire petit que tingui tots els serveis i ben comunicat a prop de Barcelona... agrairia opinions.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::