Pobles per viure a l'Alt Empordà

Explica'ns on vius
Nibiem
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. nov. 12, 2012 12:02 pm

Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: Nibiem » dl. maig 05, 2014 7:33 am

Bon diaaa!!
Som una parella de Barcelona amb tres fills (2,3,6) volem fer un canvi i anar a viure a un poble a l'Alt Empordà!
Necessito que ens ajudeu!! Per nosaltres el que és important és que tingui escola i vivenda accessible de lloguer.
Si hi ha algú que visqui a un poble i ens pogués donar un cop de mà estariem encantats!
Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: tona » dl. maig 05, 2014 2:39 pm

Jo visc a un poble de l alt emporda amb escola. Les classes van de 20-10 nens com a molt!!! Si vols informacio del meu o altres pobles enviam un privat i t explico.
bona zona per venir a viure. Per mi la millor!!
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: mel2010 » dl. maig 05, 2014 9:26 pm

Jo conec força el poble de Capmany, és petitó però té escola. Crec que hi podríeu trobar hi alguna vivenda de lloguer n' hi ha vàries llogades. És un poble molt tranquil i crec que hi podríeu estar molt a gust amb els nens. Jo de vegades també ho he pensat però de moment no ens decidim a fer el pas. Molta sort en aquesta aventura.
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: tona » dt. maig 06, 2014 8:26 am

A capmany hi viuen uns dels nostres millors amics!!!! Poble molt bonic tb. Pr més lluny de figueres
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: Neus2010 » dt. maig 06, 2014 8:41 am

Hola Tona!
Jo també estic interessada. Podries donar mes informació?

Mil gracies!
Neus
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: petitacuca » dt. maig 06, 2014 10:13 am

Bones,

Tot i que és el Baix Empordà (prop de la frontera amb l'alt empordà), jo t'aconsello Torroella de Montgrí, és un poble d'uns 9000 habitants, té dues escoles bressol (pública i privada), té dues escoles "normals", una pública i una privada. Fan moltes activitats culturals, fires, i mercats. Té un cinema petit, la platja a 6km (l'Estartit), a 35min de Girona. Molts equipaments d'esports (fan bàsquet, futbol, handbol, rugbi, tennis taula,... hi ha diversos gimnasos un amb piscina,...). Si vols anar amb bicicleta, hi ha molts camins planers entre camps fruiters, el riu ter, el montgrí si es vol fer muntanya..

Sort!
Nibiem
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. nov. 12, 2012 12:02 pm

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: Nibiem » dt. maig 06, 2014 11:06 am

Ei que be mooltes gracies!
Em poso en marxa a buscar els pobles que m'heu dit!!!
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: tona » dt. maig 06, 2014 12:18 pm

neus, et dic el mateix que a la nibiem, enviam un privat amb les qüestions que més t'interessin i t 'intentaré respondre!!! prefereixo fer-ho per privat.

salut. ;-)))
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: EMAMI » dt. maig 06, 2014 6:49 pm

Bones jo no sóc de l'empordà però entro al post per dir-te que quina enveja!!
Nosaltres volem marxar d'on som però hi tenim la feina i la hipoteca i amb una filla i un altre en camí no ens atrevim a fer el pas... Però penso que és el millor que podeu fer si realment ho voleu! Enhorabona!
Nibiem
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. nov. 12, 2012 12:02 pm

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: Nibiem » dt. maig 06, 2014 8:22 pm

Moltes gràcies Emami!
Nosaltres també tenim feina però creiem que la vida a un poble ens pot aportar moltes coses que no ens ofereix la ciutat.
Ja us explicaré si finalment fem o no el pas ;) i si us animeu ja ho compartiràs!
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: grill » dt. gen. 31, 2017 10:15 am

Hola! No vas comentar si ja havies fet el pas!! Us vau animar i ja hi sou?? Com us va? Quan segueixes un post, penso que fa molta il.lusió que et comentin com va anar tot finalment.. També ho dic per les mares que et van respondre :ok:
Espero que us hagi anat molt bé! Salut.
leticia
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 28, 2021 1:45 pm

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: leticia » dg. març 28, 2021 1:56 pm

Bona tarda, em trobo amb la mateixa situació, en breu tenim que venir a viure al alt Empordà i no sabem que fer, on anar. Tenim dues nenes, una en edat de Llar i l’altra farà p5.
Busquem un poble on hi hagui vida, que hi hagui bona escola i llar , on si estigui bé .
No sabem per on començar i estem força perduts, volem que el canvi afavoreixi a les petites ja els ho hem d’impossar. Us agraïriem que ens ajudessiu.
Uns pares perduts
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Pobles per viure a l'Alt Empordà

EntradaAutor: aiguablava » dv. des. 10, 2021 1:38 pm

Ja heu trobat algun lloc?

Fins ara no havia vist aquest post. No sóc de l'Alt Empordà, visc a una capital de província però el conec molt bé i he passat setmanes en poblets per motius familiars.

L'Alt Empordà és gran i variat. De pobles petits n'hi ha de més aïllats i de més comunicats, penso que el tema carretera és cabdal en l'elecció, ja que a aquesta comarca hi ha carreteres molt precàries que allarguen molt els trajectes i converteixen amb lluny el que en quilòmetres hauria de ser a prop.

Voleu tenir el mar a prop i està prou ben comunicats tant amb la costa com amb ciutats com Figueres o Girona? Escolliria una de les poblacions properes a la GI-623, com Llampaies, Camallera, Vilopriu, Sant Mori... Estan a uns 15 min de l'Escala, a uns 20 min de Girona i de Figueres, a al vegada que són pobles petits i amb molt bon ambient. A molts d'aquests pobles hi ha més tendència anar a Girona que a Figueres.

Us agraden els paisatges més estil La Garrotxa, verds i frondosos? Sant Llorenç de la Muga és preciós, també Maçanet de Cabrenys... ideals per fer caminades i bastant a prop de França però les carreteres trontollen una mica.

Hi ha poblets a la zona de l'Albera, com Sant Climent de Sescebes, Espolla (amb carretera directa a França), Vilajuïga... que tenen un paisatge molt de secà però amb territori per caminar, la gran majoria amb escoles rurals però amb pocs serveis dins del poble. Alguns pobles ja estan més a prop de la costa, com Pau.

També hi ha els poblets que estan molt al costat de Figueres, com Vilabertran, El Far... que tenen la comoditat de tenir una ciutat al costat. I n'hi ha d'altres que ja són quasi més urbanització que poble, com Vilafant.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::