Barris i zones de Granollers! Consells!

Explica'ns on vius
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: kukilus » dc. maig 28, 2014 1:58 pm

Hola!
Estem pensant en anar a viure a Granollers ja que actualment vivim a El Masnou i els preus per aquí són massa alts per la nostra economia.
Algú que visqui per Granollers em pot dir barris o zones que cal evitar?
Gràcies!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: Arual83 » dc. maig 28, 2014 3:38 pm

Jo t animo a que ho facis :) visc a Bellavista des de fa 8 anys, pertany a les franquwses xo es dins granollers. Estic a la zona nova i molt bé. Tot i que mirem d anar cap a corró!
Jo faig molta vida a Granollers i m.agrada molt. Trobo que té la mida perfecte. Jo et recomanaria la font verda, o la torreta ( pertany a la roca del Vallès) de fet menys Can Bassa totes,les zones estan prou bé!

Qualsevol pregunta, ja saps!
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: kukilus » dc. maig 28, 2014 4:56 pm

Ei!gràcies! Justament can bassa és la zona on hem trobat millors preus. Què té aquesta zona de dolent? Vull dir: inmigració? Robatoris?......
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: kukilus » dc. maig 28, 2014 4:59 pm

Per ser més exactes, hem trobat cosetes per l'avinguda Marie curie, no sé si pertany a can bassa o què (t'agrairia molt si m'ho poguéssis mirar en un mapa per exemple, tú que saps els barris)
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: Arual83 » dc. maig 28, 2014 7:24 pm

Hola Kukilus,

Doncs si, el carrer que comentes es a can Bassa. Allà es concentra la immigració, però be això no és un problema el que no m'agrada es que esta molt descuidat, molt brut, està allunyat del centre i al costat hi ha un descampat ( bé es que hi ha molts caminets i zones verdes) que per un camí es el que et porta cap a 4 camins. En aquell descampat hi van a fer botellón a vegades la gent que surt de festa a l'Eibisí.

Jo miraria altres opcions, perquè no truques immobiliaries? nosaltres estem de lloguer i molt contents amb el preu i el pis.

Pots buscar INMOGRA o finques MASPONS, veniu un dia a fer una volteta i mireu zones!

Pots preguntar-me el que volguis sense por eh! :ok:
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: kukilus » dc. maig 28, 2014 7:39 pm

Moltes gràcies per tot! Anirem mirant a veure què trobem. Ja t'explicaré
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: DRACO » dc. maig 28, 2014 9:05 pm

Hola kukilus. Visc a can bassa de tota la vida. En aquest anys hi ha hagut molts canvis. El nostre barri es va formar per families molt humils i emigrants de la resta del país. Ara tenim molta immigracio, pero convivim tots amb armonía. Quan anem al parc el meu fill juga amb el kevin, el Mohamed i el Max. Tenim la sort de tenir molts parcs i zones verdes, una escola bressol, escola de primaria que per cert s'han quedat nens fora, institut molt innovador i un pavello d'esport que l'uñtilitzen les tres escoles. L'associacio de veins esta formada per gent jove. Es fan activitats cada mes per crear germanor. Tenim el mercat setmana els dissabtes i petits comerços de tota la vida. Es un barri molt tranquil sense perill de cotxes. Pots anar caminant al centre o agafar l'autobus que es el mateix que arriba a bellavista.

Perdoneu si m'estes molt, pero m'he ofes molt amb el comentari anterior. Si pots dirme on es fan els botellons abans d'anar al eibisi, quan possi als nens a dormir hem passo.

Kukilus et convido a que facis una volta pel barri. Els pisos que estas mirant están a 300 metres de la barriada antiga que es on visc jo. Hi ha pisos molt macos per alla. Al parc coincideixo amb molta gent "nova" amb nens peques i están tots molt contents.

Sort amb la búsqueda
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: kukilus » dc. maig 28, 2014 9:25 pm

Draco T'agraeixo molt la teva opinió ja que tal i com dius, la zona del carrer marie curie es veu molt bé. M'agrada molt saber qie hi han escoles i parcs per els nens. Vindrem un dia d'aquests a mirar-ho amb calma però sincerament el teu missatge ens està fent pensar que potser sí que seria una bona zona per viure-hi. Gràcies novament
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: DRACO » dj. maig 29, 2014 11:32 pm

De res! I si vols que et faci un minitour pel barri jo encantada.
Avatar de l’usuari
MarczingerZ
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: MarczingerZ » dj. juny 05, 2014 10:20 pm

Hola kukilus,

tan la DRACO com la Arual83 tenen bona part de raó, pren-te l'opinió que més et convingu segons les teves preferències.
Personalment la zona que dius de MArie Curie perquè m'entenguis és una mica com la zona del fòrum de Barcelona. Està allunyada del centre, l'han deixat molt xula molt xula i molt moderna, però no deixa d'estar aprop i de tenir tant la gent, edificis i una mica de culturilla de barri obrer dels anys 50 ocupat per immigració nacional, ara mig colonitzat per la immigració internacional.

Com diu la DRACO no crec que et passi res evidentment, jo hi tinc familia allà i sempre hi han viscut de conya però ara ja dependrà dels gustos i preferències que tu tinguis...

La zona que evitaria si o si per exemple seria la del carrer Colón, o segons quin tram de Roger de Flor, més o mens pel mateix motiu que podries evitar Can Bassa.

Espero qeu et serveixi!
Tot per tu, petita!!
cdp
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 11:08 am

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: cdp » dt. gen. 22, 2019 11:16 am

Hola,
Què tal està la zona de Marie Curie actualment? Estem pensant comprar en aquest carrer i m'aniria molt bé conèixer opinions de gent de la zona. Què tal l'escola Mestres Montanyà? Moltes gràcies!
cdp
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 11:08 am

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: cdp » dt. gen. 22, 2019 11:34 am

DRACO ha escrit:De res! I si vols que et faci un minitour pel barri jo encantada.

Hola Draco,
M'agradaria conèixer la teva opinió de la zona a dia d'avui. Gràcies!
Avatar de l’usuari
MamadeEmma
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

Re: Barris i zones de Granollers! Consells!

EntradaAutor: MamadeEmma » dt. gen. 29, 2019 5:32 pm

cdp ha escrit:Hola,
Què tal està la zona de Marie Curie actualment? Estem pensant comprar en aquest carrer i m'aniria molt bé conèixer opinions de gent de la zona. Què tal l'escola Mestres Montanyà? Moltes gràcies!


Hola! Jo visc a prop del palau d’esports, al carrer Julià Centelles, ja fa 14 anys!!! Al barri de Sant Miquel, un barri amb no gaire bona fama, però al que mai hem tingut cap problema, tot el contrari, a mi m’agrada molt i encara que hi ha inmigració, també n’hi ha gent de tota la vida. Ho tinc tot a prop i tinc el centre a 10 minuts a peu. Ara tenim el nostre pis a la venda, ens fa molta pena, però volem fer un canvi de vida i marxem de Granollers. Eiii, si t’interesa... :ok: jejeje

Jo no estic a favor de posar etiquetes als barris, perquè fins i tot al millor barri de tots, poden passar coses. El que veig de Marie Curie, es que et limites una mica amb el tema cole/institut. Perque imaginat, que et passa com a nosaltres i et toca el Cumella...la meva filla encara, que arriba en 15 minuts caminant, però des de Can Bassa...bueno, també està el bus.

Les meves filles han anat al Ferrer i Guàrdia, però del Mestres Muntanya la gent parla bastant bé. Del que no es parla bé es del Joan Solans, però bueno, aixo ja se sap...cadascú veu les coses a la seva manera...
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::