El Vendrell

Explica'ns on vius
sandralle
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 13, 2014 12:08 pm

El Vendrell

EntradaAutor: sandralle » dl. juny 16, 2014 3:57 pm

Bon dia a tothom!! Som una parella amb una nena de quatre mesets i ens estem plantejant la possibiliat de traslladar-nos a viure al Vendrell o voltants. Sabeu com és el poble a nivell vida 'saludable-ecològica': si hi han bones escoles, escoles lliures, teixit associatiu, moviment cultural alternatiu, etc? Ara vivim a una masia i ens preocupa que el 'xoc' no sigui massa gran... Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

Re: El Vendrell

EntradaAutor: gemma » dc. gen. 21, 2015 2:27 pm

Hola Sandralle,

Potser ja has aclarit els teus dubtes, però no se per quina zona esteu, doncs comentes que viviu en una masia.
El que si puc dir-te és que jo he canviat de la ciutat de Barcelona a un petit poble del Baix Penedès, tinc el Vendrell a 9 km. i estic contenta, però personalment no aniria a viure al Vendrell. Ja que hem triat estar fora de la ciutat...no aniria a una altra. Clar que en el meu cas, cal agafar cotxe per tot...però res és perfecte....i ara que estic també vivint a una casa de poble, em trobaria estranya tancada en un pis.
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: El Vendrell

EntradaAutor: botafoc » ds. feb. 27, 2016 7:29 pm

Hola no fa 5 anys que visc al Vendrell. Escoles lliures..hi ha una escoleta de 0-6 anys respectuosa amb granja...la vaig anar a veure molt bonica...i a l'estiu fan casals també respectuosos...està tirant cap a la platja..allí al camp..o bosc..o com es digui jeje
Les altres escoles crec que "normals i corrents".... el meu va a la concertada i hi estic contenta...
Jo tota la vida he viscut en un poble...i volia ciutat pels serveis...però el Vendrell...és ciutat petita..o poble gran....i a mi no m'acaba d'agradar....També és cert que jo no conec a ningú aquí..ni jo ni la meva parella som d'aquí ni hi tenim ningù...els dos treballem fora...ell està fora de 7 a 20... i quan jo tinc festa em sento molt sola amb el nen.
Tema inmigració al Vendrell? jo trobo que molta....però crec que actualment a tot arreu n'hi ha..,també depen del barri...
Tema comerços...els de tota la vida del poble, petits i cars però en 5 anys han fet un parell de mercadonas un esclat molt gran, carrefour obert inclus diumenges i festius....Centres comcials cap.
La platja està a un parell de km...hi ha via verda per anar-hi a peu....però per allí la gent hi camina i va en bici...si vols anar a la platja has d'agafar el cotxe.
I no se que més explicar-te..em sembla que és un post antic...si vols saber algo més pregunta'm

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::