Mudar-se a Girona ciutat

Explica'ns on vius
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Mudar-se a Girona ciutat

EntradaAutor: jaruma » dg. nov. 30, 2014 7:16 pm

Hola,

escric més que res per desfogar-me. El cas és que en els propers un o dos anys ens haurem de mudar a Girona, el motiu principal és que la meva parella té força problemes de salut, i ens convé tenir un bon hospital a prop.

Ara vivim al sud de la Costa Brava, i en part Girona m'atrau, pero m'agrada aquest poble, i sobretot passa que tenim un nen de 6 mesos, aquí la meva mare ens fa de cangur, allà no coneixerem a ningú, la meva mare quan s'enteri s'emportarà un disgust, perquè tot el seu món gira entorn del nen, l'estrés de trobar feina per allà... Ja sé que no és per tant, però se'm fa una muntanya.

Algú de Girona que m'expliqui les meravelles de la ciutat, per animar-me? :-/
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Mudar-se a Girona ciutat

EntradaAutor: novella » dg. nov. 30, 2014 9:08 pm

Home jaruma! D'entrada si vius (i treballes) al sud de la costa brava no cal que busquis una nova feina! Jo visc a Girona i baixo a treballar a Blanes i cap problema! I pel que fa al suport familiar, tampoc crec que sigui tan terrible. Clar que no serà tan còmode, però segur que ho podeu gestionar. Nosaltres no tenim a ningú i també ens en sortim. Ara, també et reconec que sovint i trobem a faltar, però poder, podem. Jo et puc dir que girona és fantàstica: té el què ha de tenir una gran ciutat,però té ànima de poble! S'hi viu molt bé i tens accés a mil serveis i també activitats d'oci. Jo estic encantada. El meu home va venir a Girona quan vem voler viure junts i també li feia cosa, ara diu que estima Girona com si hagués viscut sempre aquí!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Mudar-se a Girona ciutat

EntradaAutor: sivi » dl. des. 01, 2014 11:11 am

Boñ dia jaruma.
Viure a girona no es tant dolent com sembla!!!
Hi han barris que son com pobles. No es el mateix viure al centre o zona eixample que a germans sabat o sant narcis.
Es una capital petita i te de tot, bones escoles, molts comerços i moltes coses per fer amb nens.
Viure a girona i treballar fora, no crec que sigui molt problema, jo treballo a salt i tinc companyes de banyoles o de vidreres, tot es mirar el que et vagi millor.
Si necessites qualsevol cosa no dubtis en demanar!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Mudar-se a Girona ciutat

EntradaAutor: Toni » dl. des. 01, 2014 11:33 am

Tenen el König!!
La Devesa, el barri antic, tenen Wala, BurgerKing i un recinte Firal on anem cada any, amb fàcil aparcament i molt bon ambient!
Jo és una de les ciutat preferides per anar a viure!!

:love: :love: :love: :love:
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

Re: Mudar-se a Girona ciutat

EntradaAutor: Pim » dl. des. 01, 2014 2:18 pm

Aquí una de Girona!!!
Jo sempre hi he viscut i per tant no puc comparar però només et dic que no ho canviaria per res. Sobretot ara que tinc nens petits. És una ciutat preciosa, però no gaire gran. Això fa que es pugui anar a peu a tot arreu. Hi ha molts comerços i l'Espai Gironès!!!
Tens el barri vell, la devesa, i moltes bones escoles i parcs. Els Angels, Rocacorba, la platja a 30 minuts.
Com a cosa dolenta et diria que els gironins sóm una mica tancats...ho reconec...jeje
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Mudar-se a Girona ciutat

EntradaAutor: jaruma » dt. des. 02, 2014 9:13 am

Moltes gràcies pels ànims, a tots!

De fet ja dic que a mi Girona m'agrada molt, és una ciutat que sempre m'ha semblat molt ben pensada per viure-hi, per les zones verdes, la pau que sembla haver-hi en comparació amb altres ciutats... el que m'angoixa és el fet de mudar-me en sí. Ara estic molt mal acostumada, tot ho tinc a dos minuts, família inclosa! Però bé, com que falta un temps, m'aniré fent a la idea, suposo.

Ja que hi som, em podeu parlar una mica dels barris de Girona? On em recomanaríeu començar a buscar pis de lloguer? M'interessa un lloc no gaire car i tranquil (posats a demanar...XD).
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Mudar-se a Girona ciutat

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. des. 25, 2014 6:11 pm

Aquí una gironina de tota la vida!!

De barris... jo visc a Sta.Eugenia, està força bé, tot i que tema escoles no em convencen les que a mi em toquen... pel meu gust, m'agrada més la zona centre... Posats a demanar, Eixample jejeje
Una zona molt tranquil.la però que li falta comerç és la zona Domeny-Germans Sàbat
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::