Dubtes lloc de viure

Explica'ns on vius
Juliana
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. juny 10, 2014 1:36 pm

Dubtes lloc de viure

EntradaAutor: Juliana » dj. des. 25, 2014 1:54 pm

Hola,
us escric per demanar-vos la vostra més sincera opinió tot i que ja sé que és un tema personal.
Fa uns deu anys que vivim en un poble a deu minuts de Figueres. Estem en un pis antic amb terreny en una zona tranquil.la Actualment el meu fill té sis anys i va a una escola concertada de Figueres i jo treballo en un altre poble prop Figueres. el meu marit és autònom i ha de voltar.
La qüestió és que ens estem plantejant d'anar a viure a Figueres ciutat, però tampoc sabem ben bé per què i és el que ens fa estar indecisos. Potser per haver de fer menys viatges amb el cotxe a l'escola però tampoc crec que sigui només per això. Aquí al poble hi estem molt tranquils però no tenim família (a Figueres tampoc), no hi fem gaire vida, no hi ha gaire mainada i potser estem cansats de tants anys aquí. Però el fet és que quan hi vam venir a viure estàvem molt il.lusionats per quan tinguéssim fills poguessin gaudir del jardí que estàvem arreglant i de poder tenir tant d'espai :miko: i tranquil.litat :***: zz:-) :-o00m però ara sembla que ens pot la part més pràctica. Però no ens volem equivocar ja que la majoria de la gent el què fa és passar de viure a la ciutat a viure a les afores quan té mainada...nosaltres sembla que faríem el contrari.
El pis és vell i s´ha de fer-hi algunes reformes però ja està pagat.
També ens plantejàvem d' arreglar-lo una mica i llogar-lo, no vendre'l, i anar nosaltres de lloguer a la ciutat. És que també tinc una mica de sensació de llençar els diners en un lloguer tenint ja el pis pagat però de moment no ho volem vendre. També havia pensat d'anar de lloguer a la ciutat i mantenir el pis del poble per anar-hi els caps de setmana tot i que no sé si ho faríem...
Algú em pot donar diferents visions de la situació?
algú s'ha trobat en algun cas similar? Estic com una mica frustrada :ufs: de veure com la vida al poble no m'acaba d'omplir tot i que el meu fill hi està bé aquí. el què sí teníem clar és que quan fos adolescent viuríem a ciutat segur pq és on hi tindrà tots els amics anant a l'escola de Figueres. Seria com avançar el procés però ara gaudim de molt d'espai i tb és el record que m´hagués agradat que tingués de la seva infantesa. Ja sé que poden semblar tonteries però ara mateix és un tema que em treu la son tot i que no sembla que hagi de provocar un gran canvi tot plegat ja que no hi ha canvi d'escola ni de província.
Moltes gràcies per les vostres opinions!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Dubtes lloc de viure

EntradaAutor: marta9 » dv. des. 26, 2014 9:43 am

Jo visc a ciutat, en un piset, i així a priori no m,agradaria anar a viure en un poble, encara que hi tingués més lloc, o una casa amb jardí. Valoro molt que que aquí hi tinc escola de música, escola d,art, corals, castellers, teatre, botigues de roba variades, bones llibreries... Sempre penso que sí, en un poble s,hi està més tranquil, però potser massa. Jo necessito estudiar música, idiomes, anar a entitats, fer ioga, tractar molta gent i conèixer'n de nova... I m,agrada que la meva canalla ho pugui fer també. Tot depèn potser de la mena d,oci que us agrada com a família. Si preferiu pujar muntanyes, anar en bicicleta... O oci més "de ciutat".

Trobo que va molt bé que no hagueu de canviar d,escola. Si no ho teniu clar, podeu provar el canvi, llogant el vostre pis per un parell d,anys i anant a lloguer a Figueres. Així si no us fa el pes en un parell d,anyets torneu al poble i llestos.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Dubtes lloc de viure

EntradaAutor: tona » dj. gen. 15, 2015 8:18 pm

Doncs jo soc del parer contrari. Prefereixo poble q ciutat. clar q estem a un poble amb molta vida molta mainada i amb constants activitats. si el poble no tingues vida potser marxaria pero no per anar a la ciutat sino a un poble amb vidilla. tinc molt clar q vull criar els meus fills a poble. ( ahh tb soc de figueres i vivim a un poble a cinc minuts) a veure que decidiu al final!!!!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Dubtes lloc de viure

EntradaAutor: nb_30 » dv. gen. 16, 2015 7:41 am

Doncs jo t'animo a que marxeu a Figueres! A mi em sembla una ciutat fantastic per viure perque tens de tot i relatuvament aprop. Us oblidareu del cotxe i dels embusos que es formen.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::