Barcelona si o no? URGENT

Explica'ns on vius
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: Laurasg » dj. gen. 22, 2015 6:43 am

Bon dia,

Nosaltres vivim a Montcada perque tenim un pis d'herencia. Jo soc d'un poble de girona i encara que m'hagues agradat tornar es inviable amb les feines.
La meva sogra viu a bcn prop de joanic i nos fa un temps que busquem pis per la zona (fins a sagrada familia), tot i que jo encara no ho tenia clar del tot. Ara l'hem trobat a diagonal valencia. Enmig del bullici. El cas es q entre l'estres, la pressio de l'agencia i tal ahir vam firmar una reserva (jo nomew he vist un cop el pis).
Avui m'he llevat amb ansietat i pensant que ens precipitat. Que anar a Barcelona amb nens es una bogeria podent estar a un poble mes petit...

En fi.. Se que la desicio l'hem de prendre nosaltres..., pero algu ha anat a viure des d'un poble de les rodalies a bcn? Com es el canvi? Tinc por de sentir-me sola en un lloc impersonal..

Merci
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: charito » dj. gen. 22, 2015 7:52 am

Ei noia no t'agobiis!!!! No conec Montcada (es Montcada i Reixac?) Pero viure en un poble gran tampoc es tan diferent. Estas al costat del pg de sant joan que te molta zona per jugar i anar en bici, ple de families sempre, molt a prop de gracia i alla hi ha moltes coses xules pels nens i molta vida, placetes, el mercat... no veig pas tan mala zona si es cert que hi ha molt transit de cotxes.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: ada_bcn » dj. gen. 22, 2015 9:54 am

Homa, jo em vaig trasladar de Barcelona, enmig del meollo, a una ciutat petita... i trobo tantes coses a faltar!!! El cap de semana no hi ha gent al parc aquí!!!! allà hi havia gent a totora, sempre trobaves nens, hi ha moltes activitats... i a part cada barri és com una petita ciutat, es fan activitats, tens els parcs de la zona que enseguida fas coneixença... Jo no m'agoviaria per això, si a més teniu al familia aporp, us porteu bé, i us poden ajudar, treballeu a Barcelona i/o el temps epr anar a al feina és menor... doncs no t'agoviis. pot ser que le començament costi acostrumbrar-se però com tot.
Ànims!
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: Laurasg » dj. gen. 22, 2015 10:11 am

Moltes gràcies noies, em deixeu més tranquil.la. Són decisions molt grans i a vegades espanten molt. De fet quan vaig anar a Montcada no m'agradava massa, peròa ra m'hi sento a gust...
També he de dir que el cap de setmana sempre marxem cap al poble.. Això també ho fa més fàcil
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: Toni » dj. gen. 22, 2015 2:20 pm

Aquí un altre que troba a faltar Barcelona..

I aquí tens 22 raons per viure a BCN:
22 reasons why we should all be moving to Barcelona right now:
http://matadornetwork.com/abroad/22-rea ... right-now/

<:-) <:-) <:-)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: Takita » dl. gen. 26, 2015 12:03 am

No sé les raons que us han portat a cercar pis a Bcn ni els avantatges que tindreu (família a prop, feina, etc.), però nosaltres som el cas contrari, els dos nascuts a Bcn que vam marxar a viure a un poble molt petit ara fa 10 anys i és la millor decisió que vam prendre. Tenim una qualitat de vida que abans no teníem i, des que tenim fills, encara estem més contents de la decisió presa. Gaudim molt més de la ciutat, ara que anem de visita, que no pas quan hi vivíem. Ah! i tota la família la tenim allà.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: charito » dl. gen. 26, 2015 8:28 am

Que bo Toni!!!!
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: Laurasg » dl. gen. 26, 2015 3:19 pm

Moltes gràcies noies! És una passada poder rebre tantes respostes! :p-)

Finalment hem fet una reflexió i hem dit que el més probable és que hi anem, però a Gràcia que és d'on és el meu marit, hi ha la meva sogra que ens pot ajudar amb el nen i és un barri tranquil.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: charito » dl. gen. 26, 2015 3:25 pm

Ben pensat... ara que aixo de tranquil... jajaja depen del carrer... :-)

jo visc al limit de guinardo i gracia si tens alguna pregunta enviem un privi si vols.
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: ladybcn » dj. abr. 06, 2017 11:19 am

Hola!
Nosaltres estem en la situació que comentes, vivim a bcn, de tota la vida i tenim 2 fills de 4 i 2 anys y ns plantejem mudarnos a una casa a un poble a 30 km de bcn. Tinc el cap fet un lio., no sé que será els millors per els petits..... sobretot quan es facin gran i el poble sel's quedi petit.



Takita ha escrit:No sé les raons que us han portat a cercar pis a Bcn ni els avantatges que tindreu (família a prop, feina, etc.), però nosaltres som el cas contrari, els dos nascuts a Bcn que vam marxar a viure a un poble molt petit ara fa 10 anys i és la millor decisió que vam prendre. Tenim una qualitat de vida que abans no teníem i, des que tenim fills, encara estem més contents de la decisió presa. Gaudim molt més de la ciutat, ara que anem de visita, que no pas quan hi vivíem. Ah! i tota la família la tenim allà.
Silvix
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. març 21, 2017 11:24 am

Re: Barcelona si o no? URGENT

EntradaAutor: Silvix » dj. abr. 06, 2017 10:47 pm

ladybcn ha escrit:Hola!
Nosaltres estem en la situació que comentes, vivim a bcn, de tota la vida i tenim 2 fills de 4 i 2 anys y ns plantejem mudarnos a una casa a un poble a 30 km de bcn. Tinc el cap fet un lio., no sé que será els millors per els petits..... sobretot quan es facin gran i el poble sel's quedi petit.


A la vida pots anar de pitjor a millor, pr anar de millor a pitjor és un suïcidi. Deixar Barcelona x un poble... un horror.
Si tens fills no t'ho perdonaran mai. Als pobles aburriment segur i cotxe a tota hora per tot.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::