Viure a Sant Andreu Palomar (Barcelona)

Explica'ns on vius
josmiq
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 15, 2015 1:48 pm

Viure a Sant Andreu Palomar (Barcelona)

EntradaAutor: josmiq » dg. nov. 15, 2015 1:53 pm

Bon dia,

em dic Josep Miquel, i som un matrimoni que estem vivint a l'Eixample a Barcelona. Estem buscant un lloc més tranquil dintre de Barcelona per viure-hi, i havíem pensat en Sant Andreu per la part de Sant Andreu Palomar.

Hi ha alguna recomanació d'algun carrer o zona per viure-hi, o al contrari, algun carrer o zona on millor no buscar?

Moltes gràcies per tot.
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: Viure a Sant Andreu Palomar (Barcelona)

EntradaAutor: Malibuna » dl. nov. 16, 2015 2:50 pm

Hola Josep Miquel,
Jo sóc de Sant Andreu i estic enamorada del meu barri :love: Per mi és el millor barri per viure de Barcelona, perquè tens els aventatges d'una gran ciutat, però el caliu d'un poble.
No hi cap zona "dolenta", però t'explicaré una mica la meva opinió per si et pot ser d'ajuda:

Zona Plaça Mossen Clapés (i voltants): és la zona més còmode si t'has de moure en cotxe, perquè tens al costat la Meridiana, les rondes, autopistes, etc. També és fácil llogar places de pàrquing perquè hi ha moltíssimes, amb lo que el preu ronda actualment els 85-90€ (perquè et facis una idea, sempre dependrà de la plaça). L'ambient és maco, hi ha supermercats, tens el metro de Torres i Bages a prop. Hi ha tant escola pública com concertada. Estàs a prop del centre de Sant Andreu, però evites els carrers tallats o els concerts per les festes majors. La majoria són edificis grans.

Zona centre (Plaça Orfila, Plaça Mercadal, carrer Rubén Darío, Coroleu, etc): és la zona amb més ambient de poble. La majoria són cases baixes (tot i que també hi ha edificis). Hi ha menys places de lloguer, amb lo que són més cares (100-110€). Segons la zona, tens més a prop el metro de Sant Andreu o el de Fabra i Puig. Per moure't en cotxe, has de tenir en compte que has d'atravessar el barri (en el meu cas, desde la Plaça Mossen Clapés fins al carrer Coroleu trigo 8 min pel carrer Gran de Sant Andreu aprox). Per altra banda, en un moment estàs a la zona comercial del barri. Al carrer Gran sempre hi trobaràs ambient, encara que sigui diumenge i faci fred, sempre hi ha gent pel carrer. Cada dissabte és deixa el carrer Gran desde Malats fins a Ruben Dario peatonal, perquè la gent pugui gaudir del petit comerç. Sempre hi ha activitats organitzades, ja sigui el Comerç al Carrer, o les Festes Majors, o qualsevol altre cosa que sigui motiu de festa. Si vols estar en el centre però sense les "incomoditats" d'estar al mig de la festa, pots mirar els carrers entre Gran de Sant Andreu i Meridiana, que són molt més tranquils però están molt aprop. Hi ha tant escola pública com concertada.

Zona carrer Virgili, Segre, Liuva: per mi és la zona més desangelada. La majoria són cases baixes, però no hi ha gaire comerç. No és mala zona, però potser és la que menys preferiria. Té tant escola pública com concertada.

Els carrers principals del barri són Gran de Sant Andreu, Torras i Bages i Rambla Fabra i Puig. Si no vols estar en un carrer amb trànsit, no et miris cap d'aquests. I si no vols tenir soroll a tot hora, no miris un pis que dongui a Meridiana.

No sé si t'he ajudat o encara t'he liat més, jeje. Jo he crescut a la zona de Mossen Clapès però ara visc a la zona de Ruben Dario tirant cap a Meridiana, i les dues zones m'agraden. Ja et dic, que no hi ha una mala zona.

Si tens algún dubte, pregunta'm el que vulguis que t'intentaré ajudar! : lasito :
josmiq
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 15, 2015 1:48 pm

Re: Viure a Sant Andreu Palomar (Barcelona)

EntradaAutor: josmiq » dc. nov. 18, 2015 7:16 am

Hola,
Moltissimes gràcies. La veritat és que ens aclareix molt la idea que tenim de Sant Andreu. Ara ens toca trobar un pis en lloguer, a veure si tenim sort.

Lo dit, moltes gràcies!

Josep
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: Viure a Sant Andreu Palomar (Barcelona)

EntradaAutor: Malibuna » dc. nov. 18, 2015 1:38 pm

De res home! Espero que tingueu sort a l'hora de buscar i trobeu el pis perfecte per vosaltres!! >.-<:
Marona35
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. feb. 17, 2013 3:13 pm

Re: Viure a Sant Andreu Palomar (Barcelona)

EntradaAutor: Marona35 » dc. juny 15, 2016 4:39 pm

Ostres Malibuna que bé coneixes el barri!

Son el meus barris de petita,jo vivía al final de la Meridiana i vaig creixer i tenir els primers amics per la Mossén Clapés, el quiosc i la biblioteca..Pero estic segura que tot alló deu haber canviat molt!. Quina mà d'anys que fa ja jeje!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::