¿Barris de Mataró per famílies?

Explica'ns on vius
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: cabriolet » dl. des. 28, 2015 12:40 pm

Hola,

Gairebé segur que marxarem a Mataró a viure, passa que coneixem quatre carrers del centre i poca cosa més. A part del centre, em podeu dir quins altres barris podríem considerar? Sobretot que s'hi visqui bé amb canalla. No tenim cotxe, per tant, descartem les urbanitzacions i zones allunyades de la Renfe.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: VespresVerds » dl. des. 28, 2015 1:26 pm

Llavors jo et recomanaria; centre, eixample o havana.
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: Buh! » dl. des. 28, 2015 1:50 pm

Peramàs també està molt bé, sobretot la zona de la Plaça Occitània i Plaça Catalunya. En 10-15 minuts caminant estàs al centre i està ben comunicat amb autobusos. tant els urbans com els Interurbans ( a la Plaça Granollers, que és una rotonda, hi paren els autobusos que van a Barcelona, Granollers, Argentona, Vilassar... )Segons a quines hores son més ràpids els autobusos per anar a Barcelona que la pròpia renfe, i n'hi han cada 15-20 min els dies de cada dia
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: VespresVerds » dl. des. 28, 2015 4:53 pm

Cert, el bus molt millor que el tren. Jo baixo cada dia a bcn i ho faig en bus!
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: cabriolet » dt. des. 29, 2015 10:55 am

Ah, moltes gràcies. No havia pensat en el tema autobusos.
Avatar de l’usuari
rk_mat82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: rk_mat82 » dc. feb. 17, 2016 1:48 pm

Hola!!
Et contesto no sé si massa tard.. però intentaré ajudar-te.Depèn del vostre pressupost també tema immoble.
Però sense saber-ho et descarto barris com cerdanyola, rocafonda.
Zona Pza granollers, via europa, q està en mig de tot i prop tens els autobusos per anar a bcn i caminant pots arribar també a l’estació.
I la zona dels jutjats també esta bé.
A mi personalment son les q mes m’agraden.
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: cabriolet » dv. feb. 19, 2016 10:01 pm

No, no arribes tard :)! Encara estem buscant... Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: Mara17 » dg. feb. 21, 2016 7:10 am

L'Havana està bé i tens unes quantes escoles a prop també. La zona de la plaça de Cuba està molt ben comunicada.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: nivalis » dv. maig 20, 2016 12:52 pm

Hola, jo visc a Barcelona i per a mi està molt be. Però últimament m'estic plantejant que no és un bon lloc per criar un nen de 3 anys (el tràfic, la contaminació, el soroll...) però, com que tant el meu marit com jo treballem a Barcelona, tampoc podem marxar gaire lluny. Havia pensat en el Maresme, i concretament en Mataró perquè jo sóc de ciutat i, encara que ja no em veig vivint a Barcelona, tampoc em vaig en un poble...
El Problema, que no conec a ningú, ni coneixem la zona. M'agradaria saber l'opinió de gent que viviu a Mataró o voltants i que em digueu si s'hi viu bé. Si hi ha avantatges, si creieu que amb nens petits és un bon lloc... Qualsevol opinió serà benvinguda.
Gracies!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: VespresVerds » ds. maig 21, 2016 8:20 am

Nivalis, jo també sóc de Barcelona i ara mateix visc a Mataró (no sé on estaré d'aquí un temps). Jo encara no tinc fills però penso que és un bon lloc per viure i criar-los. Hi ha molt bones escoles i molt bon ambient. Sóc mestra i treballo a Bcn, així que baixo cada dia a ciutat, i perfecte! no em molesta gens!
Nosaltres tampoc coneixem a ningú però ara mateix tampoc estem massa temps per casa ni pels carrers (els dos treballem fora), però si tens un nen segur que serà molt més fàcil relacionar-se amb altres pares i fer grupet!
Avatar de l’usuari
rk_mat82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: rk_mat82 » ds. maig 21, 2016 5:09 pm

nivalis ha escrit:Hola, jo visc a Barcelona i per a mi està molt be. Però últimament m'estic plantejant que no és un bon lloc per criar un nen de 3 anys (el tràfic, la contaminació, el soroll...) però, com que tant el meu marit com jo treballem a Barcelona, tampoc podem marxar gaire lluny. Havia pensat en el Maresme, i concretament en Mataró perquè jo sóc de ciutat i, encara que ja no em veig vivint a Barcelona, tampoc em vaig en un poble...
El Problema, que no conec a ningú, ni coneixem la zona. M'agradaria saber l'opinió de gent que viviu a Mataró o voltants i que em digueu si s'hi viu bé. Si hi ha avantatges, si creieu que amb nens petits és un bon lloc... Qualsevol opinió serà benvinguda.
Gracies!


Hola! jo sóc de mataró de tota la vida. i en els últims anys ha canviat molt. molta immigració concentrada a "x" barris. escollint bé el barri on viure, es una ciutat molt bona per tenir nens, es fan moltes activitats relaciones amb ells, molt participatives amb els pares.
I està molt bé conectada amb bcn, hi ha molts trens, en cotxe es triga uns 30 minuts a arribar segons la zona en la q treballeu, i sinò està aquesta empresa http://www.moventis.es/es/lineas-horari ... home-tabs2 (mira't la web) q us deixa al costat de plaça catalunya, o per gran via de les corts catalanes.
qualsevol dubte ja saps!!
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: Buh! » ds. maig 21, 2016 8:45 pm

Aquí una altra Mataronina. Una de les principals diferències de Mataró amb altres capitals ( al meu parer ) és el fet de tenir el mar al costat, estar molt ben comunicat amb Barcelona ( en 45 minuts pots estar a Plaça Catalunya, tant amb tren com amb autobús ) i tenir bones escoles municipals (algunes d'elles amb ensenyament de tipus "lliure", si us va aquest estil d'ensenyament ).
Sobre el tema de d'immigració, als que som de Mataró de tota la vida potser si que ens crida l'atenció el que passa en alguns barris però no veig gaire diferencia amb el que et trobes en altres grans ciutats, com Badalona, per exemple i fins i tot, a Barcelona. No és el mateix viure a l'Eixample que viure al Raval, perquè ens entenguem.
Una altra cosa que destacaria es que si no us voleu moure gaire amb cotxe, es que tot està relativament aprop, caminant.
I per nens, a la ciutat sempre trobareu coses per fer. Hi ha dues bilioteques municipals on cada setmana hi fan l'hora del conte ( entre d'altres activitats com clubs de lectura per nens ), i una privada on també fan activitats gratuïtes, una escola de música municipal, una aula de teatre Municipal on fan cursos de teatre, Al teatre municipal fan activitats per families.. no sé, si busques hi ha mil coses per fer amb nens. Avui, per exemple, al centre aquest matí hi havia una ballarina de 4 o 5 metres que ballava amb una orquestra que tocava en directe ( i nenes ballant a sota ), Aquesta tarda a la Plaça de l'Ajuntament hi havia una xocolatada per presentar un nou capgròs d'una entitat de la ciutat, a la nit, els museus de la ciutat obrien per celebrar la nit dels museus.... Ah, i Mataró també té les Santes, la millor festa major del món mundial (amb això no sóc gaire objectiva, ho sé :love: ). Si necessites saber més coses, ja saps :***:
Imatge
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: cabriolet » ds. maig 28, 2016 10:30 am

nivalis descrius exactament la nostra situació, i pel que he anat preguntant i llegint sembla que Mataró pot ser una bona ciutat on viure amb nens sense haver de patir els inconvenients d'una gran ciutat com Barcelona i ja veus que diu la Buh!, jejeje, ens ho ha "venut" molt bé :)

Per cert, Buh!, podries dir-me el nom d'aquestes escoles? Si no m'equivoco el CEIP Joan Coromines n'és una però si n'hi ha més m'ho miraria! Merci!
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: Buh! » ds. maig 28, 2016 3:14 pm

cabriolet ha escrit:nivalis descrius exactament la nostra situació, i pel que he anat preguntant i llegint sembla que Mataró pot ser una bona ciutat on viure amb nens sense haver de patir els inconvenients d'una gran ciutat com Barcelona i ja veus que diu la Buh!, jejeje, ens ho ha "venut" molt bé :)

Per cert, Buh!, podries dir-me el nom d'aquestes escoles? Si no m'equivoco el CEIP Joan Coromines n'és una però si n'hi ha més m'ho miraria! Merci!


L'escola Lliure que hi ha a Mataró és el Coromines. Després hi ha el Montserrat Solà, que adapta la filosofia de l'escola lliure però no és tan radical com el Coromines i al Antonio Machado, pel que se, també s'aplicaven moltes coses de l'escola lliure, però ara fa temps que no n'escolto opinions ( si més no, de les que se'n parla més és del Coromines i el Montserrat Solà ). Totes tres són públiques
Imatge
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: cabriolet » ds. maig 28, 2016 10:43 pm

Moltes gràcies! Prenc nota!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 09, 2016 9:54 pm

Peramàs/pça granollers/rda prim/pça occitania sens dubte! Tens biblioteca pública al costat, parc central, bus per anar a Barcelona, a més d'una varietat de botigues (ferreteria, farmacia 24 hores, mercadona, bon preu, dia, sorli, també hi ha merceria, urgencies veterinaries 24 hores,...) per mi, el millor barri a 10 minuts a peu del centre.
La zona d baix de Via Europa també està molt bé i està tocant la zona que us comento (massa masificada poder, però vinguent de Barcelona,...)
L'havana també és tranquil, però no té comerços i està bastant allunyat de l'estació (encara que no ho sembli).
Oblidat de Cerdanyola, Rocafonda, Palau-Escorxador, massa immigració
Elisai
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 07, 2016 5:04 pm

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: Elisai » dg. ago. 07, 2016 5:44 pm

Bona tarda, jo soc de Mataró de tota la vida, concretament del barri de Cerdanyola. Mataró està molt bé per els que li agradin les ciutats, te molts equipaments, serveis, bones comunicacions, però he de dir q el meu barri ha canviat molt, avans tots els veins ens coneixiem, ara la majoria son inmigrants, vull deixar clar q no soc racista, però s'ha tornat un barri insegur, hi han molts robatoris, avans no pasaba tant, i sobre tot, s'ha tornat un barri molt brut, els carrers sempre estan bruts, pixaradas, brossa...
A nosaltres ens agrada molt la muntanya i els pobles tipus Cardedeu, Sant Antoni de Vilamajor... Sempre ens escapem per aquella zona, es viu mes tranquil, també tenen serveis, equipaments, escoles... Es clar no tantes com Mataró però a mi no en calen tants de serveis al revès a Mataró m'en sobren. Sobre tot aquests pobles estan nets, cuidats pels seus ajuntaments, per això no descartem un dia començar una altre vida en un d'aquests pobles del Vallés.
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

Re: ¿Barris de Mataró per famílies?

EntradaAutor: cabriolet » dc. ago. 10, 2016 6:23 pm

Hola noies! Doncs per motius que no vénen al cas, al final no ens traslladem a Mataró. Al setembre anem a la zona del Garraf, tenim lligada l'escola del nen, només ens falta trobar un pis i, el pitjor de tot, la mudança .

Moltes, moltes gràcies per les vostres aportacions!!!!!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::