Viure a Cardedeu o Sant Antoni de Vilamajor

Explica'ns on vius
Elisai
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 07, 2016 5:04 pm

Viure a Cardedeu o Sant Antoni de Vilamajor

EntradaAutor: Elisai » dg. ago. 07, 2016 5:52 pm

Bona tarda, sempre m'han agradat molt aquests pobles per viure-hi. Tinc en projecte muntar una ludoteca i donar un bon servei en un d'aquests pobles. M'agradaria q algú em pogués comentar si hi ha manca de serveis de ludoteca en algun poble d'aquests. Agrairia molt les respostes. Gràcies!!!!
Clariana87
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. juny 25, 2016 7:49 pm

Re: Viure a Cardedeu o Sant Antoni de Vilamajor

EntradaAutor: Clariana87 » dg. ago. 07, 2016 7:24 pm

Hola, jo no et puc dir exactament si hi ha o no manca d'aquest servei perquè ho desconeixo.. però el que si que et puc aconsellar és que tiris més per Cardedeu. En comparació un amb l'altre Cardedeu és un poble "gran" amb molts serveis i fins i tot veig possible que hi anéssin usuaris d'altres pobes de les rodalies, per dir-t'ho d'alguna manera és el poble principal de tots els de la zona (Llinars, Sant Pere i Sant Antoni de Vilamajor, i vàries urbanitzacions), en canvi Sant Antoni de Vilamajor és molt petit i escàs de serveis; potser fins i tot podries mirar Llinars. Bé, és només un consell basat en el tipus de poble que és cadascun.. crec que a Vilamajor hi ha molt poca població i et limitaries molt.
nicoimila
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 17, 2017 2:52 pm

Re: Viure a Cardedeu o Sant Antoni de Vilamajor

EntradaAutor: nicoimila » dg. ago. 20, 2017 9:36 am

Hola! Volia saber si finalment t'has decidit per un poble o altre i què tal l'experiència. Nosaltres hem descobert Sant Pere i Sant Antoni de vilamajor i ens n'hem enamorat tant que estem pensant mudar-nos-hi. Tenim un bebè de quasi un any i crec que pot ser positiu el canvi. Ara vivim a 15 km de Barcelona, jo treballo allà i és l'únic que em tira una mica enrere.

Algú de la zona qu treballi a Barcelona? Experiències? Son els centres educatius bons?

Gràcies!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::