Baix Montseny consells please!

Explica'ns on vius
Avatar de l’usuari
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Baix Montseny consells please!

EntradaAutor: tuijoserem4 » dl. nov. 14, 2016 4:59 pm

Hola,

Us explico, ens estem plantejant molt seriosament un canvi d'aires, una de les raons és per motius de salut, on som ara hi ha massa contaminació i poca alçada. Jo sóc asmàtica i útlimanent dia si dia també em poso fatal, quan sortim fora milloro molt, ergo, la contaminació atmosfèrica m'inflama molt....

Per tema de feines ens aniria bé el Baix Montseny, estàvem pensant en Santa Maria de Palau Tordera o Sant Esteve, he vist que a la primera fins i tot hi ha una escola d'infantil a secundària oi? hi veig coses maques i coses no tant....

Algú d'aquests municipis amb ganes d'ajudar-me! creieu que s'hi està bé? què en sabeu de les escoles? coneixeu gent que pugi/baixi cada dia?? Jo sóc interina i provar-hi sort a Vallés Oriental, ara sóc a BCN comarques....

A veure si em podeu orientar, entretant els caps de setmana els passarem voltant per la zona....Gràcies !!!!!! :ok:
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Baix Montseny consells please!

EntradaAutor: pucpuc » dl. nov. 14, 2016 5:33 pm

Hola jo no conec molt el tema de l'asma pero em fa l'efecte que a banda de la contaminació, la humitat tampoc us deu anar molt be i la zona que planteges es molt humida, nosaltres vivim per aqui a prop on dius i em parlat alguns cops de marxar perque estem tips de bronquitis i neumonies cada hivern amb els nostres peques.

per la rao que expliques jo no tu recomanaria
Avatar de l’usuari
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: Baix Montseny consells please!

EntradaAutor: tuijoserem4 » dt. gen. 17, 2017 8:44 am

Moltes gràcies per les vostres repostes!

Tens raó, he estat investigant i provant i massa humitat, finalment ens decantamem pel Moianès!

Fa una mica de cosa fer el canvi, però la salut està per davant de tot, i molta gent amb un canvi d'ambient millora....! esperem que sigui així....

Gràcies!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::