Buscan Poble a una horeta de Barcelona

Explica'ns on vius
Nonakota
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 7:07 pm

Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: Nonakota » dl. feb. 20, 2017 9:20 pm

Hola !!

Estem Buscan poble per anar a viure que com a maxim este a una horeta de Barcelona ...

Tenim dos nenes, de 9 anys i 1 anyet i estem esperant una altre nena per al Maig ! :cnena:

Ara mateix vivim a un poble de 800 habitants a Terol ... Pero per motius de Treball necessitem estar a prop de Barcelona ...

Busquem poble petit ... Bueno de uns mil habitants o una cosa així ...

Volem que les nenes puguin anar a l'escola soletes, com fa ara mateix la gran ... Que puguin sortir a jugar soles ...

Que tingui escola al mateix poble i metge ...

"Vaya sermón" acabo de possar ... He llegit tots els posts de pobles i estem miran per internet, per semana santa farem una volteta per els pobles que mes ens agradin ...

Gracies xiks i xikes i perdoneu les milers de faltes d'ortografia ... Això de portar 10 anys a Terol ha fet estragos a l'escriptura ...

Petoooons
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: Aly84 » dt. feb. 21, 2017 9:31 am

Hola.

A nosaltres ens agraden Viladecavalls, castellar del Vallès, Ullastrell i Mura.

A veure quins més us recomanen i ja ens direu quin us agrada més escollir per a viure-hi al final.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: VespresVerds » dt. feb. 21, 2017 6:31 pm

Interior o costa?
Nonakota
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 7:07 pm

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: Nonakota » dt. feb. 21, 2017 6:59 pm

Hola !!

Gracies per les Respostes !!

VespresVerds ens es igual ... l'única condició entre cometes es que com a màxim en una horeta en cotxe estem a Barcelona per el treball.

Aly84 els mirare tots !! Mura ja el tenim a la llista ... Un poblet tant encantador i tan a prop de tot ... m'encanta ! JEJE !!

Si anire informan de les novetats ! JEJE !! Esperem aviat estar per la zona ...

Se hecha de menos la tierra cuando se esta lejos :)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 21, 2017 8:17 pm

I Sant Esteve o Sta Maria de Palautordera....???
Imatge

Imatge
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: PereLlull » dt. feb. 21, 2017 8:30 pm

A una hora de Barcelona... Això no existeix, tot al contrari, et diria a 3 hores de Barcelona. A no ser que em digueu que el vostre horari de feina comença a les 2 o 3 de la matinada, llavors sí, sí que tens poblets a una hora de Barcelona.
La única solució que veig si feu horaris laborals normals, és que pugueu anar en cotxe des del poble escollit fins la estació de tren RENFE o ferrocarrils de la Generalitat més propera i allà agafeu un tren.
El tema del trànsit anem cap el col·lapse total, i per sort el futur és el de tancar el trànsit cap cotxes elèctrics exclusivament i fins i tot a un futur quasi sense cotxes.
Tindreu aire net als pobles i a les ciutats. ;)
La meva proposta a la pregunta és Begues. Podeu baixar en cotxe fins Gavà i allà agafar el tren RENFE fins Barcelona.
Salut
PereLlull l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 23, 2017 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: Xaina » dc. feb. 22, 2017 8:23 am

Hola,

Sobretot teniu en compte el trafic!!!!
Arenys de Mar es super bonic a menys d'una hora en cotxe de Barcelona.....ara be en cotxe això es compleix en horaris entre les 10h am i les 15h i a partir de les 21h....sino a morir 2 hores de caravana.

Sort
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
lilylau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 10:42 am

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: lilylau » dc. feb. 22, 2017 11:25 am

M'interessa moltíssim!!!!!!! De fet si per mi fos me n'anava al Pallars Jussà mateix, però el meu marit no vol estar massa lluny de Barcelona... Em miraré tots els que heu dit. VespresVerds, a mi m'és igual muntanya o costa però potser els pobles com els que describia la Nonakota són més de muntanya, no? Ni idea, eh! Es una impressió.

Ens anem llegint!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: VespresVerds » dc. feb. 22, 2017 12:31 pm

No sé si conec pobles taaan petits "prop" de Barcelona... ! I com et diuen, el trànsit a certes hores és una me! :ufs:

Hi ha un poble a l'Anoia que es diu Carme, que té pocs habitants i té casetes xules... No sé si el coneixes...
Jo visc al maresme però de pocs habitants, em penso, que no hi ha cap poble... Cabrera que en té uns 4.000, Tiana uns 8.000, Teià uns 6.000... però petits petits, res.

Jo visc a Mataró i vaig a bcn en bus o tren (depèn del dia), i trigo uns 45 minuts. Si hagués d'anar-hi en cotxe seria molta més estona... Sobretot en hores puntes.
papalloneta40
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. nov. 18, 2016 6:18 pm

Re: Buscan Poble a una horeta de Barcelona

EntradaAutor: papalloneta40 » dc. feb. 22, 2017 7:59 pm

Bon dia. Llinars del Vallés. És un poble molt maco, amb tots els serveis i un ambient molt agradable. Està a menys d'una hora de Barcelona i sobretot té estació de tren que et deixa al centre de Bcn en una hora. Sort

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::