Viure a Vilafranca del Penedès (2020)

Explica'ns on vius
Maitexu
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 11, 2020 12:49 pm

Viure a Vilafranca del Penedès (2020)

EntradaAutor: Maitexu » dv. set. 11, 2020 2:47 pm

Hola! Sempre he viscut a Barcelona, excepte 3 anys que vaig estar a le rodalies (perquè era una època on era impossible trobar pis de lloguer a Barna), és llavors quan vaig visitar sovint Vilafranca i em va agradar molt, fins al punt de plantejar-me anar a viure en quan tingues fills.
Ara tenim un menut de mesos i estic buscant pis a Vilafranca, he trobat un post similar on es plantejava la mateixa questió (viure a Vilafranca) però és del 2015 i no sé si han canviat coses.
No coneguem a ningú allí, i m'agradaria saber quin barri em recomaneu, escola bressol per ara (suposo que a aquestes alçades si trobo plaça serà en una privada) i ja escola pel curs 2021-2022.
No sé, consells, idees, són molt benvingudes.
Gràcies!!!
Maitexu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 28, 2020 3:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cata11
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 17, 2011 8:55 pm

Re: Viure a Vilafranca del Penedès (2020)

EntradaAutor: cata11 » dl. set. 14, 2020 8:52 pm

Ostres! I no thas plantejat anar a viure a algun dels pobles del costat? Jo hi tinc família a un poble proper, amb una escola rural i a més, a tant sols 5 minuts màxim en cotxe de Vilafranca... Ho dic perquè potser allà podries optar mes a per una casa que per a un pis....

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::