Tancar el xiringuito

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
ELE
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Tancar el xiringuito

EntradaAutor: ELE » dl. juny 05, 2017 9:31 pm

Hola noies,
Escric per veure si a algu li passa el.mateix q a mi o ha passat x aquesta etapa I em pot ajudar. En tinc 36 I dues filles precioses. Sempre haviem dit q tindriem 2. El cas es q dp d tenir la segona, vaig dir q potser voldria més endavant un tercer, cosa q la meva parella sempre s ha negat. Ho te molt clar. Com la segona era una nena molt absorbent (bebe alta demanda gairebe diria) I a sobre tenia la gran, I vas d bolid, vaig decidir no pensarhi I deixar passar el temps.
El temps ha passat, la peque ja te 3, I ara seria el moment o de llançarnos o d plegar.
El meu marit no vol ni sentirne a parlar I jo...ara he tornat a arrencar a la feina I professionalment estic amb un bon moment, començo a tenir temps x mi I vaig a dansa p.ex, I les meves nens em demanen molt....x llegir, jugr, cuinar...I m ve d gustla dedicarmhi. Ara d fet aprofitarem x fer viatges xulos en familia, tenim al cap Asia p.ex. aixo em fa molta ilusio I amb un bebe,seria mes complicat. Tb sent 4 es tot mes facil I economicament 5 es nota. Hauriem d renunciar a certes coses segurament.
Malgrat tot aixo, em fa pena pensar que no tindre mes fills, que tanco la etapa, I q s han acabat els bebes, els bracets I tenir un nen al, pit (clar q acucho les meves filles...po no son bebes, ja m enteneu el q vull dir...espero!)
M esta costant pair q mai mes sere mare (be, mare ho sere sempre, mare de nou dic...)
He parlat amb companyes i em diuen q es normal, I a algunes tb els ha passat, es com un dol m diuen.
Po em costa assumirho. Fa mesos q em volta un matxambrat pel cap...

Algun consell?.

Perdoneu q escric dsd movil

Gracies,
shyla
:: zebra
Entrades: 1333
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Tancar el xiringuito

EntradaAutor: shyla » dl. juny 05, 2017 10:02 pm

Bones, penso que moltes de nosaltres hi passem, inclús els nostres homes eh! Jo col.laboro amb una fira d'intercanvi de material de puericultura i sempre que portem coses ens mirem amb el meu home i diem, segur que no ho necessitarem mes no?
Et deixo un post preciós sobre el tema que va llegir fa un temps i em va encantar:
http://princesasyprincesos.es/2016/05/30/adios_bebe/
Imatge Imatge
ELE

EntradaAutor: ELE » dt. juny 06, 2017 6:36 am

Gràcies shyla! M'ha encantat. Just el que sento.
Em guardo l'enllaç.

D nou, moltes gràcies!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7470
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 06, 2017 11:30 am

ELE jo també estic com tu, a vegades em venen ganes d'anar a pel tercer (però el petit també és com la teva, mega absorvent, d'alta demanda no, el següent) i el meu home té clarissim que ni parlar-ne.
Així que també com tu m'he anat fent a la idea pensant que ara tot ho tenim fet, podem anar a un munt de llocs, anem al càmping, podem sortir a sopar tranquilament amb els nens, anem a barbacoes amb els amics dels nens i ens ho passem pipa.
Si que fa molta pena pensar que no tornaré mai més a estar embarassada, però tenim la sort de tenir dos fills meravellosos.

Ànims guapa, un petonarro
Imatge

Imatge
ELE

EntradaAutor: ELE » dt. juny 06, 2017 8:56 pm

Gràcies noiachucky. La veritat és q amb diverses companyes de feina ho he comentat, I moltes han passat x això. Malgrat tot em fa pena. Suposo q he d buscar el costat bo I centrarme en el q tinc, I temps.
Qui diria q costaria tant tancar aquesta etapa!

Merci bonica
numa1982
Entrades: 1700
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dg. set. 17, 2017 9:31 pm

Aquí una altra a qui li costa assumir-ho. Nosaltres tenim tres criatures, el petit ahir va fer mig any i el gran, quatre anyets.

Tinc sentiments contradictoris: estic saturadíssima, cansada,.estressada,.superada peeeeerò no em sé fer a la idea que mai més tindré un nadó. Encara ara, sis mesos després que acabés l'embaràs, trobo a faltar els moviments dintre meu.cada nit. Ho superaré, però fa mal pensar-hi. Aleshores recordo que tenim molta sort: tres criatures sanes, vives, despertes, alegres i, amb 35 anys.i.una hipoteca, millor deixar el tema.
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: