Petites coses GRANS

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: noviachuky » dt. maig 22, 2012 3:26 pm

aquí la meva aportació, ahir al matí, dilluns, vaig comprar un paquet de dues pipes noves per al Jan pq les que té per dormir estan fetes pols. Els hi dono i em diu: MAMA EN GUARDO UNA PEL LAU!
Em vaig quedar al·lucinada :love: :love: :love: :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: petitaemma » dt. maig 22, 2012 8:06 pm

Fa dies que no fico res, però petites coses grans: quan l'Ariadna cada matí em pregunta pel papa quan les desperto i li dic que el papa està treballant i vindrà a la tarda i em fa que sí amb el cap, em fa molta gràcia. O quan li dic si em fa una abraçada o un petó i riu i fa que no amb el cap :-:)
O quan agafo l'Abril de la cuna i se m'agafa com una lapa o-o:)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: nessy » dc. maig 23, 2012 11:50 am

Fins a les 6 del matí dormint de tirón des de les 8:30 del vespre 3 dies seguits.

Porto 14 mesos on això ha estat una gota d'aigua al mig d'un mar embravit. I QUE CONTINUI, que d'aquí a les 7 del matí només hi ha 1 hora ;-)))
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: PICASSA » dc. maig 23, 2012 11:52 am

una petita gran cosa per mi, és quan el meu fill s'aixeca la samarreta i em diu: PAXA, perquè li faci un massatge a la panxa! com disfruta!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: a_fer » dc. maig 23, 2012 3:35 pm

La meva petita cosa gran de fa uns dies va ser que el meu fill estava a la manteta d'activitats. Vaig anar un moment a fer no sé què, i va mig plorar-remugar. Doncs quan torno, veig al seu costat un MIC petit - clauer que li havia deixat la meva filla perquè li fes companyia, just al seu costat :love: :love: :love:

Em va semblar un detall molt tendre, i que a més no va fer com per fer la "moneria" sinó que ho va fer quan no hi havia ningú més, és a dir, "de tot cor". :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: petitaemma » dc. maig 23, 2012 4:39 pm

a_fer què moníssima! **--o-)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: entrerius » dc. maig 23, 2012 4:56 pm

a_fer ha escrit:La meva petita cosa gran de fa uns dies va ser que el meu fill estava a la manteta d'activitats. Vaig anar un moment a fer no sé què, i va mig plorar-remugar. Doncs quan torno, veig al seu costat un MIC petit - clauer que li havia deixat la meva filla perquè li fes companyia, just al seu costat :love: :love: :love:

Em va semblar un detall molt tendre, i que a més no va fer com per fer la "moneria" sinó que ho va fer quan no hi havia ningú més, és a dir, "de tot cor". :love: :love: :love:


això és tot un detall :love:
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: petitaemma » dc. maig 23, 2012 10:23 pm

La meva petita cosa gran ha sigut quan arribo a l'escola bressol a recollir-les i l'Ariadna ja enfilava cap a la porta i s'ha girat dient: la tata, tata i buscant-la i senyalant-la i ojo que haguéssim marxat sense la tata! o-o:)
I després ha vist per la porta que passava un tren i deia hola i tb ho feia amb la maneta. És que és tan mona o-o:) encara que quedi lleig que jo ho digui... :-:)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: Raqueleta » dj. maig 24, 2012 7:57 am

A mi m'encanta cada matí portar la Clara a la guarde, a ella li agrada molt anar-hi, quan ens acostem i veu la porta es posa contentíssima!
La deixo a permanència i a aquella hora no hi ha massa nens així que ja me'ls conec pràcticament tots i tinc unes quantes amigues que de seguida venen a envoltar-me i acabo abraçada a tres, quatre o cinc nenes, segons el dia, que es barallen per fer-me petons. Al principi la Clara estava una mica gelosa i anava repetint que jo era la SEVA mare però ara sembla fins i tot orgullosa d'una mama que triomfa tant. I a mi em dóna subidón d'energia començar el dia amb tantes abraçades, riures i pessigolles. Avui la directora m'ha dit que si em volia quedar per ella encantada i ja li he dit que no m'importaria però que potser al meu jefe sí... ;-)
Avatar de l’usuari
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: Rousi » dj. maig 24, 2012 1:23 pm

Raqueleta ha escrit:em dóna subidón d'energia començar el dia amb tantes abraçades, riures i pessigolles. Avui la directora m'ha dit que si em volia quedar per ella encantada i ja li he dit que no m'importaria però que potser al meu jefe sí... ;-)



Raqueleta, a mi em passa el mateix, la meva baldufa és la única nena de la classe de P0, 6 nens i ella, i clar tots els més grans que ella quan arribem estan amocionadíssims i venen a rebre-la i a portar-li joguines perquè jugui!!!! La venen a abraçar a ella, però com que la porto a coll, qui rebo les abraçades sóc jo, i com dius, és una passada arribar a la feina després d'aquesta experiència! :love:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
CISCA
:: gosset
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: CISCA » dj. maig 24, 2012 3:04 pm

La petita GRAN cosa que avui m'ha fet l'Ivet ( 19 mesos ). Ha sentit que parlava amb el papi per telèfon i li deia que tinc mal de cap. Ella o ha entès, ha vingut, m'ha acariciat i m'ha dit guapaaaaa. Gairebé que se m'ha passat de cop.
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: petitaemma » dv. maig 25, 2012 9:12 am

Doncs avui l'Ariadna quant hem entrat a la guarde tenien muntada festa que era l'aniversari de les altres dos bessones, imagineu de 12 nens que hi ha a l'escola 2 + 2 són bessones, jeje; i no tenia ni temps per penjar la motxilla i treure's l'abric, se li anaven els ulls cap a les classes, llavors ha vingut una des les cumpleanyeres i m'ha dit: està molt contenta! i li he dit que clar, perquè hi ha 2 princeses que es fan més grans! i li ha fet una abraçada i un petó a l'Ariadna i se l'ha emportat cap a dintre, ni adeu m'ha dit, jeje.
I m'emociona el fet que els nens siguin així d'engrescadors i involucradors, perquè deixem de ser així d'adults??? ?-)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: nessy » dv. maig 25, 2012 9:57 am

Entrar per la porta de casa de mala lluna per culpa d'un client i, abans de veure'l escoltar al meu fill petit riure de manera descontrolada per una gilipo* que li ha fet el seu germà gran :love: (és que el peque te un riure com el del sac de la risa, molt contagiós, tant que se t'oblida que estaves de mala lluna.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: petitaemma » dg. maig 27, 2012 9:20 pm

Hem tingut a l'Ariadna ingressada des de divendres tarde fin avui tarde i despres de sopar (que durant s'han ignorant, la gana... jeje) les hem ficat les 2 trones juntes i reien juntes, l'Ariadna: tataaaaa! i l'Abril li parlotejava i reia i l'Ariadna treia la llengua i l'Abril també :r) i l'Ariadna es ficava el dit a la boca i després a l'Abril i volia abraçar a l'Abril que s'escapava (ja sap que les abraçades de l'Ariadna deixen sense respiració... jeje) i estaven tan contentes juntetes! o-o:)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: entrerius » dl. maig 28, 2012 5:02 pm

escoltar mentre em canviava per anar a la feina la conversa entre pare i el fill de 3 anys a la dutxa:
- papa tu tens pel aquí?
- sí
- jo també en vull!!
- quan siguis gran ja te'n sortirà
- ah, vale!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: Takita » dt. maig 29, 2012 9:32 am

Quan l'Arnau es lleva i ve a buscar-me a l'habitació sabatilles i Doudou en mà: obre la porta, amb aquella carona d'adormidet i la veueta tan dolça: "Bon dia, mama!" :love:
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: yuyu » dc. maig 30, 2012 3:10 pm

que bonic takita!!! la veritat m'encanta la carona d'adormidet del Jofre.....que li costa un munt llevar-se!!! zz:-) zz:-)
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: noviachuky » dc. maig 30, 2012 3:31 pm

Avui al matí aixeco la persiana del Jan i em diu:
JAN- MAMA ESTAS CONTENTA?
JO- SI
JAN- EM PORTARAS AL PARC? (cara de bon nen z2:-) )
JO- NO JAN, RECORDA QUE AHIR NO VAS FER BONDAT I NO VAS RECOLLIR LES JOGUINES

Em sap greu pero si el porto avui al parc seguirà sense recollir les joguines... aix pobret
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: entrerius » dt. juny 05, 2012 6:52 pm

Comprovar com el meu fill empatitza amb els seus amics.
Quan un d'ells plora de seguida li pregunta que li passa i el va a consolar.
:love: :love:
Avatar de l’usuari
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

Re: Petites coses GRANS

EntradaAutor: Ninuka84 » dl. juny 11, 2012 8:54 pm

Quan poso els nens cara a cara, es miren i es somriuen. Avui fins hi tot han fet una rialla.

I quan es desperten al matí i els hi dic "Bon dia" i em contesten amb un somriure d'orella a orella. Que dolç! >.-<:
TE +: 21/05/2011

Imatge

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::