Frases odioses

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Kamala » dc. gen. 23, 2013 5:10 pm

Jo soc de les que li diuen.... i vosaltres que? No us animeu?? :ufs: :ufs: :ufs: Fa un any que cerquem i no arriva... però això a la gent no li importa una M************
Avatar de l’usuari
bertamummy's
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: bertamummy's » dj. set. 26, 2013 2:06 pm

Jo també en tinc.... grrrr...
Amb 3 mesets ja sentia a dir "aquesta nena està enmarada", ja més endavant va ser "aquesta nena no ens coneix"..... grrr..... podeu pensar de qui venia, oi?? I jo sempre mossegant-me la llengua i pensant..... si no la coneix potser serà perquè no la vé a veure massa sovint.... (amb els avis materns sempre ha demostrat passió absoluta.... per què serà???
Avatar de l’usuari
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: maneta » dl. set. 30, 2013 9:20 am

Que bo aquest post!!

Continuo el fil de les frases odioses... que en tinc per donar i per vendre de tots els costat imaginables :-o00m
Estic amb la Kamala, quan busques i no arriba t'has de sentir contantment "i què no us animeu?" i això ho vam haver de sentir mooooolt de temps, el dia que vam saber que sense FIV no seriem pares vam optar per una resposta bastant divertida i contundent "sí, si animats ho estem molt, però no arriba" els deixavem dir les bestieses que els hi passessin pel cap del tipus "ui! quan us relaxeu ja vindrà", "això és que hi penseu massa" i la nostra resposta era clara i consisa "ja ens podem anar relaxant o no pensant que tampoc vindrà, si els metges ens diuen que hem d'anar directes a FIV vol dir que no podem ser pares sense ajuda" llavors tothom és expert en el tema... i ja t'has de sentir altres comentaris impertinents que són fàcils de contestar amb un "quina part del FIV no has entès?"... Ara estic en una altra fase, una vegada hem aconseguit l'embaràs, per sort a la primera FIV, van amb un "fulanito de tal també i ara en té dos i tu només en portes un... que extrany!" (aquesta em rebenta... :-(( ) i la "millor" de totes... us poso en situació... Els dos embrions trasnferits ens van adherir però un va deixar d'evolucionar al cap de poques setmanes, la reacció del meu ogre "ara pobre de tu que perdis el que queda, que nosaltres ja estavem il·lusionats de que en venien dos i ara ens dius això!" (tot això amb to amenaçador) dies més tard em va etzivar un "he vingut aquest matí i no hi eres, que passa que ja has perdut l'altre!" :-o00m :-o00m Deixant de part la familia quan la gent sap que hem anat a FIV, no tenim manies i ho diem obertament, ens deixen anar un "haureu d'anar en compte amb el segon perquè vindrà sense pensar"... primer, deixa sortir el que porto a la panxa. Segon, son experts en FIV i saben les nostres provabilitats de tenir un embaras natural, ja sabem que no és impossible però si que és mooolt poc provable.

Quin rotllo he deixat anar! es que en tenia unes quantes guardades :-:)

Bon dilluns a totes!
Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Psicoloca » dl. set. 30, 2013 9:30 pm

Entrar en una tenda o anar pel carrer i haver de renyar al teu fill i sentir...ai pobret! Però que nassos sabrà la gent!!!!
Avatar de l’usuari
sasha_vikos
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases odioses

EntradaAutor: sasha_vikos » dj. oct. 17, 2013 4:25 pm

Al dia següent de parir mirant-me la panxa em diuen: estàs segura que no tens un altre?
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. oct. 21, 2013 9:15 am

Ufff!! Amb un mes que té la nena ja n'he sentit dir vàries però una que no suporto: deixa-la plorar que ha de fer pulmons.
:sogra: :dimoni:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: mdemare » dt. oct. 22, 2013 12:30 am

Jo sortia de comptes el primer dia de la setmana santa. Així que vaig haver de sentir comentaris tipo: "no, aguanta, que estarem de vacances"...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Mara17 » dt. oct. 22, 2013 8:38 am

Uf, la frase de "no us animeu" fa sortir foc pels queixals! :ufs: :ufs: :ufs:

Maneta, nena... quina perla que teniu, eh? :-:) :-:) :-:)

A mi em fa gràcia perquè hi ha qui em diu "pobreta, bessons", amb una cara de funeral (l'altre dia una àvia de bessons em va dir que era un infern; una visió molt positiva de la vida, la senyora) i qui em diu "ui, jo en vaig tenir dos de molt seguits, això sí que és difícil, un menjava papilles i l'altre no, etc.". Primer, tingues dos nens que no caminen, que no t'entenen (no dic que facin cas, només dic entendre), que no parlen (només ploren), sense cap autonomia, i després debatem si t'ha semblat fàcil o difícil (més que res és cansat, molt cansat). Segon, si el problema més greu que hi trobes són les papilles (és un tema recurrent) no en facis i llestos: els meus fills i jo mengem el mateix i alhora. Ara, això sí, després la cuina sembla un camp de mines.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna_deponent
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. set. 18, 2013 5:39 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: ariadna_deponent » dl. nov. 04, 2013 6:25 pm

Jo per ara no m'he sentit cap ( clar q només estic de tres mesos) però la tipica de ... Ara que ja us heu casat a per la cruatura no? ... Em sembla que la gent no té tacte. Se pensen que tenir un fill es com anar al super, forniques un cop i ja tens el premi ! Vull pensar que la gent ho fa sense ganes de ferir,aixi que perdoneu els vostres familiars ( fent algunes excepcions) segur que ho fan amb bon cor ...
... un dia sense somriure és un dia perdut ...

Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Nineta22 » dl. nov. 04, 2013 7:43 pm

Hi ha taaaantes frases odioses!! La gent s'hauria de posar més en la seva vida i deixar als altres en pau!!! I la sogra especialment!!! Jejeje Em fa ràbia perquè tot allò bo de la nena li ve del seu pare, i el dolent és herència meva!! I fisicament també és tan guapa com el seu fill!!! (Evidentment!!!) si té els ulls blaus no és que s'assembli a mi, sinó que ho ha heredat del seu marit!!! Toca't els ous!!!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Frases odioses

EntradaAutor: numa1982 » dv. abr. 25, 2014 9:59 am

Les que més em molesten a mi són les del sogres. Ella sempre que el veu per l'skype o els tres cops que l'ha vist en persona (viuen a Barcelona i nosaltres a Mallorca) no para de dir "pobrecito" i em treu de polleguera.

Una altra, també seva i quan feia 1 dia que havia nascut i encara érem a la clínica: "pobrecito, mamá no te da lechita, pobrecito", però és que havia nascut per cesàrea i encara no m'havia pujat la llet, bastanta pressió tenia jo a sobre per haver d'aguantar això!

En Pau és un nen primet (percentil 3 de pes però 50 d'alçada) i tot el dia el compara amb el seu fill, criat amb biberó i de constitució molt diferent. Ara que ja fem AC ella deia que ara sí que engreixaria, perquè evidentment quan fèiem LME, el problema havia de ser la meva llet. Doncs ara engreixa menys i li vaig dir que al final s'ha demostrat que el problema no era jo i diu "es que me preocupaba perquè no se desarrollaba": QUÈ???? Aguanta el cap des que tenia setmanes, sempre riu, als 3 mesos ja feia mitja croqueta i des dels 6 fa croquetes senceres... Subdesenvolupat en què?????

A més estan jubilats, no els falten els diners i el sogre només va venir quan va néixer i pq el meu marit es va posar pesat. En Pau ja ha fet set mesos i no tenen cap intenció de venir, però dp se'ls cauen les llàgrimes davant l'ordinador...va home!

Ara hem d'anar un cap de setmana a casa seva pq tenim un casament i ja estic nerviosa!
Imatge

ImatgeImatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 03, 2014 10:14 am

Buffff noies quines frases ?-) Jo ni soc mare ni estic embarassada però la meva sogra ja té 3 nets i un en camí (dels meus cunyats) i menudas perlas suelta!!! No ho fa amb mala intenció i això em consta, però no s'adona que fa mal... així que quan em toqui el torn a mi, crec que li fotré un moc des del principi!

Frases sempre amb el "pobrecillo/a" per qualsevol cosa, si fins i tot li diu a la meva gossa quan li diem que no li doni menjar, sempre està amb el "pobrecita que no me dejan darle nada, que tiene hambre..."... el que em queda per patir nomès ho sé jo... El meu marit diu que no ho fa amb mala intenció i tal però a mí amb aixó no em serveix! :-o00m

En fi... quan vagi a buscar el bebé ja us ho diré per aquí a veure què passa... estic esgarrifada moooolt abans de temps :-:)
Imatge Imatge
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Cucurucho80 » ds. nov. 08, 2014 6:05 pm

Hadda ha escrit:Jo no soporto els dinars a casa els sogres per part de tota la familia com: que sort que podem veure a la nena per foto, aquesta nena no ens conèix... I això que els meus sogres la veuen alguns dies cada setmana!!! Que vivim al mateix poble i no saben la sort que tenen, que els que viuen a 80 km i no la veuen tant com voldrien son els meus pares!!!!!! Algun dia els hi contesto!!!!



Buffff yo sin hijos aún, buscando.....Y eso tb me fastidia mucho.... Su familia vive al lado, la mía a 70 km aprox, y se quejaban porque pensábamos mudarnos a un pueblo a 5km de ellos.... ¡¡y mi familia que vive a una hora'?!!? hay gente egoísta.... Al final lo que dices, te callas, porque tienes más educación
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
xineta
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. oct. 23, 2014 8:07 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: xineta » dj. nov. 13, 2014 8:52 pm

Moltessss frases odioses, sobretot pronunciades per la familia que està en un rotllo diferent al teu...

quan el nen està nervioset i tu l'intentes dormir perquè veus que s'està passant de rosca... "el nino lo que quiere es jugar y juerga, no ves que no tiene sueño?" grrr

"plorar va bé per desenvolupar els pulmons" al meu nen de 2 setmanes. Perdona???????

"ai aquest nen us farà anar per on voldrà" també quan tenia poques setmanes de vida

I tantes més...
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Frases odioses

EntradaAutor: numa1982 » ds. des. 20, 2014 2:47 pm

Xineta: aquestes també les he sentides! I també en sentit contrari: "pobrecillo, tiene sueño", i tu q saps, si no el veus mai!!!!!

També em treia de polleguera que em diguessin 10 cops el dia si no li havia de donar aigua quan tenia menys de 10 dies i fèiem LME.
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::