quan poden menjar sense triturar???
quan poden menjar sense triturar???
tinc un dubte, quan poden començar a menjar sense que tot sigui tant triturat?? és q a la meva no l'hi agrada la papilla de fruita, però si que la fruita en sí, si que l'hi agrada, però hem fa cosa donar-li.
veig que mira molt tot el que menjen els "grans" i no sé si ja podria començar a que la verdura sigui axafadeta i la carn/peix tallat molt petit.
d'altra banda no sé si serà bó, perque ella és moooooolt de vida i si ja apren a menjar que no sigui triturat... és capaç de menjar molt més
veig que mira molt tot el que menjen els "grans" i no sé si ja podria començar a que la verdura sigui axafadeta i la carn/peix tallat molt petit.
d'altra banda no sé si serà bó, perque ella és moooooolt de vida i si ja apren a menjar que no sigui triturat... és capaç de menjar molt més
Re: quan poden menjar sense triturar???
Des dels 6mesos, alhora que es comença amb l'AC
Té 9 mesos? ja pot menjar a trossets, vaja si li agrada i la veus preparada. La meva ara als quasi 12 mesos ja quasi no vol triturat i des dels 7 aprox que li dono algun àpat a trossets (la carn i el peix des de molt aviat). No s'enuega quasi mai i si ella veu que la cosa no rutlla ho treu deseguida (i s'ho torna a possar). Menja la verdura a trossets, la carn i el peix, plàtan, mandarina, pasta (grossa, la sémola no la vol), arròs. Tot i que continuo fent algun triturat per comoditat meva. Ara li dona per treure's el menjar de la boca per donar-me'l a mi! les textures petites no li agraden, com les llenties i en canvi els cigrons sencers sí. Menja ella amb les mans i es un merder perque vol saber què menja, ho toca, ho esprem, un merder vaja!
a més si la nena es de menjar i li fa gràcia jo li donaria i que començi a menjar com els adults, és molt més còmode la veritat i crec que millor per a ells.
fes la prova i explica.
a més si la nena es de menjar i li fa gràcia jo li donaria i que començi a menjar com els adults, és molt més còmode la veritat i crec que millor per a ells.
fes la prova i explica.
Jo penso que algun dia a de ser el primer, però hem fa cosa que no ho sapiga empassar i ho passi malament.
Aix, quin patir. De totes maneres demà que li toca peix i és més tou, li donaré a trossets i a veure que tal.
Aix, quin patir. De totes maneres demà que li toca peix i és més tou, li donaré a trossets i a veure que tal.
Tranquila, si no poden empassar ho escupen! No pateixis mira aquest video! http://drgarcia-tornel.blogspot.com/200 ... o-que.html
Sap tossir? jo a la meva li vaig ensenyar i sobretot si creus que s'ennuega fes-la tossir, res més, ni cops, ni agafar-la ni res. Les coses que mengen solen ser toves i és difícil que s'ennuegui amb un trosset de carbassó prou bullit per exemple. Fes-li la verdureta a taquets petits i dona-li o que ho agafi ella. Menjarà menys segur, sobretot els primers dies però ves provant i se't treurà el patiment ja veuràs. I si no li agrada dona-li temps, acabarà menyant així segur.
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
des dels 6 mesos, quan comencen amb l'AC poden menjar sense triturar i tots sols. Aquí et deixo un vídeo, però n'hi ha moooooooolts més de bebès menjant sols des dels 6 mesos i sense triturar, i alguns mengen pollastre i tot! http://www.youtube.com/watch?v=_RGI_lmTimg
És normal que et faci cosa, però ells en saben moooooolt!!! confia en la teva petitona!
És normal que et faci cosa, però ells en saben moooooolt!!! confia en la teva petitona!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
No entenc que et preocupi que mengi molt, normalment passa el contrari amb les mares...
A part, quan mengen solids, sense triturar, solen menjar menys, pq els costa més, han de mastegar, etc...
I per quan començar, el meu no ha menjat mai triturat, o sigui que a partir dels 6 mesos menja sòlids, i no s'ha escanyat. Era genial veure'l menjar solet...
A part, quan mengen solids, sense triturar, solen menjar menys, pq els costa més, han de mastegar, etc...
I per quan començar, el meu no ha menjat mai triturat, o sigui que a partir dels 6 mesos menja sòlids, i no s'ha escanyat. Era genial veure'l menjar solet...
M'ha encarar el video, el meu encara li costa menjar sense triturar pero hem de comencar a intertar-ho
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |