Novata amb els cereals
Novata amb els cereals
Hola guapes
La meva filla te 4 mesos i mig. Va justeta de pes, i aprofitant que començo a treballar, m'han dit que una de les tomes la faci de cereals. Fns aqui tot ok, el problema es que com he fet LM vaig super perduda amb tot plegat. Si volgues fer cereals amb biberó, qualsevol marca va bé o hi ha alguna especial pel biberó? Quines quantitats he de fer per la nena de la seva edat?
Cada dia una cosa nova, tu! :)
La meva filla te 4 mesos i mig. Va justeta de pes, i aprofitant que començo a treballar, m'han dit que una de les tomes la faci de cereals. Fns aqui tot ok, el problema es que com he fet LM vaig super perduda amb tot plegat. Si volgues fer cereals amb biberó, qualsevol marca va bé o hi ha alguna especial pel biberó? Quines quantitats he de fer per la nena de la seva edat?
Cada dia una cosa nova, tu! :)
Re: Novata amb els cereals
Hola, Nur bonica!
Si li vols donar cereals li has de donar sense glúten. A la farmàcia en venen de tota mena i ja veuràs que als que no tenen gluten hi posa que es poden donar a partir de 4 mesos. La quantitat te la indicarà a la capsa, però sempre és millor començar amb poquet i veure com ho tolera (una cullerada per biberó, per exemple). Si ho fas amb llet materna veuràs que no s'espesseixen tant com amb LA, però vaja, funciona igual.
Jo amb la meva gran feia servir els de la casa blevit. Anava restreta i aquests tenen bífidus o no sé què que li anava bé.
Ja ens explicaràs com et va, que aviat et seguirem totes els passos!
Si li vols donar cereals li has de donar sense glúten. A la farmàcia en venen de tota mena i ja veuràs que als que no tenen gluten hi posa que es poden donar a partir de 4 mesos. La quantitat te la indicarà a la capsa, però sempre és millor començar amb poquet i veure com ho tolera (una cullerada per biberó, per exemple). Si ho fas amb llet materna veuràs que no s'espesseixen tant com amb LA, però vaja, funciona igual.
Jo amb la meva gran feia servir els de la casa blevit. Anava restreta i aquests tenen bífidus o no sé què que li anava bé.
Ja ens explicaràs com et va, que aviat et seguirem totes els passos!
Nosaltres ja hem començat aquesta setmana amb els cereals Nutriben sense gluten especial para biberon. El meu problema és que a un dels nens li costa prendre el biberó al ritme de la tetina per papilles i a la normal no li surt, perquè és massa espès. Suposo que anirem provant fins que trobem un sistema que ens funcioni.
Hola maques
bueno, final del primer dia de cereals.
he de dir que la nena ha plorat pels descosits, no se si pels cereals, per la llet en pols, pel biberó o perqué. Curiosament amb el seu pare no ha xuclat gens, i per la meva sorpresa quan jo la he agafat a començat a xarrupar, encara que de tant en tant s'enfadava. Les que ja ho teniu per la mà, això és normal, vull dir, que s'enfadin?
Magrana
, ja tenia present això de sense gluten, de fet al CAP em van donar mostres de Nutriben, peor la meva sopresa es que no posa que sigui per biberó i et diu com preparar-ho rotllo papilla, i com ho faig per preparar el biberó, quantes cullerades o el que sigui han de ser?? Ho dic per aprofitar els sobres. Ninuka, també tenia de les canastilles del caprabo un parell de HERO BABY especial Biberó, i aquestes son les que he provat avui. A la farmàcia he demanat mostres i m'han donat dela Blevit, que aquesta si que et diferencia les cullarades per biberó o per farineta, i la Nutribén biberó que només porta blat de moro...
Una altra pregunta, m'han recomanat que si puc, acostumi a la nena a la llet amb temperatura ambient, res de calentar-la.. Avui la ha pres calenta perquè el meu marit m'ha dit que la llet en pols amb aigua al natural no quedara bé, llavors hem esclafat l'aigua, hem afegit la llet i hem remenat. Això ho hem fet una hora abans i quan ha tocat, la llet encara estava calentufa.... Vosaltres que en penseu? Creieu que la llet quedara bé amb l'aigua a temperatura ambient??
La meva llet materna, que em trec, la guardo per la toma de les 5 que es només de lleteta.
Muas guapes
bueno, final del primer dia de cereals.
he de dir que la nena ha plorat pels descosits, no se si pels cereals, per la llet en pols, pel biberó o perqué. Curiosament amb el seu pare no ha xuclat gens, i per la meva sorpresa quan jo la he agafat a començat a xarrupar, encara que de tant en tant s'enfadava. Les que ja ho teniu per la mà, això és normal, vull dir, que s'enfadin?
Magrana
, ja tenia present això de sense gluten, de fet al CAP em van donar mostres de Nutriben, peor la meva sopresa es que no posa que sigui per biberó i et diu com preparar-ho rotllo papilla, i com ho faig per preparar el biberó, quantes cullerades o el que sigui han de ser?? Ho dic per aprofitar els sobres. Ninuka, també tenia de les canastilles del caprabo un parell de HERO BABY especial Biberó, i aquestes son les que he provat avui. A la farmàcia he demanat mostres i m'han donat dela Blevit, que aquesta si que et diferencia les cullarades per biberó o per farineta, i la Nutribén biberó que només porta blat de moro...Una altra pregunta, m'han recomanat que si puc, acostumi a la nena a la llet amb temperatura ambient, res de calentar-la.. Avui la ha pres calenta perquè el meu marit m'ha dit que la llet en pols amb aigua al natural no quedara bé, llavors hem esclafat l'aigua, hem afegit la llet i hem remenat. Això ho hem fet una hora abans i quan ha tocat, la llet encara estava calentufa.... Vosaltres que en penseu? Creieu que la llet quedara bé amb l'aigua a temperatura ambient??
La meva llet materna, que em trec, la guardo per la toma de les 5 que es només de lleteta.
Muas guapes
I perque li dones la papilla en bibe? Li pots preparar una papilla en plat i començeu amb la cullera, no? Igual plora menys i li ve més de gust potinejar amb cullera! Dic jo ehh
Li donc amb bibe pq divendres començo a currar i sempre es mes facil per qui la cuidara. Basicament aixo. Igualment tambe es una prova que haure de fer dillins, quan no sigui el seu pare i estiguem les dues mano a mano... :)
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
la llet en pols si que et quedara be a temperatura ambient, pero crec que al CAP t'ho han dit mes per comoditat vostra, perque no hi ha cap mal en escalfar l'aigua. Pero tenen rao, que si l'acostumes a temperatura ambient us estalviareu problemes 
en quan al tema bibero/cullera. Si fins ara no ha pres mai bibero es normal que s'enfadi i que no li agradi. I a mes la llet en pols i els cereals.. . son tot factors nous. Haureu de tenir paciencia. Tot i que jo per provar... tambe provaria la cullera, potser li agrada mes
la Julia mai ha pres cereals en bibero, i crec que per l'Helena tambe començare directament amb cullera, tot i que potser començare abans (amb la Julia vam començar als 6 o 7 mesos)
anims!
en quan al tema bibero/cullera. Si fins ara no ha pres mai bibero es normal que s'enfadi i que no li agradi. I a mes la llet en pols i els cereals.. . son tot factors nous. Haureu de tenir paciencia. Tot i que jo per provar... tambe provaria la cullera, potser li agrada mes
la Julia mai ha pres cereals en bibero, i crec que per l'Helena tambe començare directament amb cullera, tot i que potser començare abans (amb la Julia vam començar als 6 o 7 mesos)
anims!
Nosaltres fa un mes que hem començat amb el cereal. Primer vaig fer un bibe amb cereals uns 120 ml LM x 2 o 3 cullerades de cereals marca blevit. Primer queda com un pasterot, però desprès es feia més líquid. Li donava amb el bibe del avent que te 3 possicions perquè no s'embussa. La cosa es que no li agradava gaire, i ho vam abocar a un plat, un parell de cullerades més de cereals, i amb la cullera. Va ser genial, el xic s’ho menjava mooolt b, tot i que treia la llengua perquè ell relacionava el menjar amb mamar, i mamar en moure la llengua cap a fora per estimular el pit, o sigui l’entrada de menjar, però en un no res va aprendre a que havia d’engollir i ja està.
A nosaltres el que ens mata es la son. Desprès del bany està tant cansat que algun cop s’ha quedat adormit. I per molt que ho avancem s’acaba posant de mala llet perquè vol mimos i adormir-se.
També ens costa la papilla de fruites de la tarda, no encerto com fer-li per què li agradi, la taronja la troba forta, i mira que l’agafo dolceta!!!! I com que la resta de fruita restreny (poma, plàtan...)
A nosaltres el que ens mata es la son. Desprès del bany està tant cansat que algun cop s’ha quedat adormit. I per molt que ho avancem s’acaba posant de mala llet perquè vol mimos i adormir-se.
També ens costa la papilla de fruites de la tarda, no encerto com fer-li per què li agradi, la taronja la troba forta, i mira que l’agafo dolceta!!!! I com que la resta de fruita restreny (poma, plàtan...)
Rousi23, has provat a fer poma i pera en compota? És el truquet perquè el nen no vaig restret si les pren i a més estan més dolces!!
Jo de cereals poc us puc ajudar, ja que la meva no els prén en papilla ni en biberó. La pediatra em va dir que si li donava s'engreixaria massa i que no li fan falta. Que de tant en tant, en una papilla de fruites li vagi tirant alguna cullerada...veig que cada pediatra és un món.
La infermera de la SS insistia en que li donés abans de dormir la papilla, i la de la mútua que ella només els donava en LA al matí, quin embolic!!
Jo de cereals poc us puc ajudar, ja que la meva no els prén en papilla ni en biberó. La pediatra em va dir que si li donava s'engreixaria massa i que no li fan falta. Que de tant en tant, en una papilla de fruites li vagi tirant alguna cullerada...veig que cada pediatra és un món.
La infermera de la SS insistia en que li donés abans de dormir la papilla, i la de la mútua que ella només els donava en LA al matí, quin embolic!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

A mi també em van recomenar que acostumés a la nena a prendre la llet natural però només perquè és més pràctic i si marxés a algun lloc no has de patir per com escalfar el biberó
Sobre la quantitat de cereals, sempre he sentit a dir que pots posar-hi una cullerada rasa per mes que tingui el nen/a però sobretot comença amb una culleradeta i ja aniràs afegint si veus que va bé. Jo m'he quedat amb els Blevit Plus aquests que comenten amb Bifidus (abans anava restreta i així ho hem solucionat).
En el meu cas, li dono cereals amb biberó perquè s'ho pren millor, si és gaire espès, amb cullera, no li agraden tant. Es tracta d'anar provant fins que trobis el que et va millor.
Sobre la quantitat de cereals, sempre he sentit a dir que pots posar-hi una cullerada rasa per mes que tingui el nen/a però sobretot comença amb una culleradeta i ja aniràs afegint si veus que va bé. Jo m'he quedat amb els Blevit Plus aquests que comenten amb Bifidus (abans anava restreta i així ho hem solucionat).
En el meu cas, li dono cereals amb biberó perquè s'ho pren millor, si és gaire espès, amb cullera, no li agraden tant. Es tracta d'anar provant fins que trobis el que et va millor.

Hola precioses
Que guay aquest fil que hem començat.
Doncs bé, segon dia de cereals. Avui, a diferencia d'ahir hem canviat de cereals i no hem calentat la llet. Hem provat els Blevit, i la llet en pols al natural ha quedat bé, pero hem afegit dues cullarades del blevit a la llet sense escalfar i no ha quedat bé. Sigui com sigui, si ahir ja va costar donar el biberó, avui ha estat missió impossible. Ni amb el pare ( quan he entrat al menjador el pare suava i la filla també de la lluita que portaven), ni amb mi. Aixi que he tirat pel dret, i ho he espesit més i ho hem ficat amb un platet amb la cullera i fantastic!!! Quina meravella, la nena somreia, li encantava el que menjava i s'enfadava si trigaves molt en donar-li!
La meva pregunta es,per fer farinetes, si que cal que estigui la llet calenteta oi?
O sigui, que biberó fora. Espero que l'accepti millor amb la toma de les 5h que es de llet meva! Ara les iaies hauran de fer de iaies de debó!!
Brnc81, com es fa la compota!? QUina sort que tinguis la nena tan generosa de pes. Aixi segur que no has patit gaire!
Que guay aquest fil que hem començat.
Doncs bé, segon dia de cereals. Avui, a diferencia d'ahir hem canviat de cereals i no hem calentat la llet. Hem provat els Blevit, i la llet en pols al natural ha quedat bé, pero hem afegit dues cullarades del blevit a la llet sense escalfar i no ha quedat bé. Sigui com sigui, si ahir ja va costar donar el biberó, avui ha estat missió impossible. Ni amb el pare ( quan he entrat al menjador el pare suava i la filla també de la lluita que portaven), ni amb mi. Aixi que he tirat pel dret, i ho he espesit més i ho hem ficat amb un platet amb la cullera i fantastic!!! Quina meravella, la nena somreia, li encantava el que menjava i s'enfadava si trigaves molt en donar-li!
La meva pregunta es,per fer farinetes, si que cal que estigui la llet calenteta oi?
O sigui, que biberó fora. Espero que l'accepti millor amb la toma de les 5h que es de llet meva! Ara les iaies hauran de fer de iaies de debó!!
Brnc81, com es fa la compota!? QUina sort que tinguis la nena tan generosa de pes. Aixi segur que no has patit gaire!
Nur79, jo la faig amb la baby cook!! També es pot fer bullideta amb poca aigua
Li poso mitja poma i mitja pera, o 3 quarts de poma, o el que em sembli aquell dia, i la faig amb nivell 3 d'aigua tallada a dauets. Després se li pot afegir o suc de taronja o llet (li poso lm) i una culleradeta de cereals, i triturat. Val a dir que està boníssima, però a la meva nena no li agrada més de 3 cullerades...ella és més de plàtan xafadet, meló amb l'antiofec i coses d'aquestes...
Li poso mitja poma i mitja pera, o 3 quarts de poma, o el que em sembli aquell dia, i la faig amb nivell 3 d'aigua tallada a dauets. Després se li pot afegir o suc de taronja o llet (li poso lm) i una culleradeta de cereals, i triturat. Val a dir que està boníssima, però a la meva nena no li agrada més de 3 cullerades...ella és més de plàtan xafadet, meló amb l'antiofec i coses d'aquestes...23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Mmmhhh, bona pinta!
Quan dius culleradeta de cereals,,entenc que parlea de cereals x nadons no?
Quan dius culleradeta de cereals,,entenc que parlea de cereals x nadons no?
Sí Nur79, els que serveixen per fer papilles i/o biberó.

Perfecte!!
Doncs hem guardo la recepta!
per cert, tema escatologic, les caques canvien de color, no? Vull dir, de conscistencia ja ho se, pero es que ara mateix, m'ha fet una cacona groga- verdosa... que no se si es normal.
Doncs hem guardo la recepta!
per cert, tema escatologic, les caques canvien de color, no? Vull dir, de conscistencia ja ho se, pero es que ara mateix, m'ha fet una cacona groga- verdosa... que no se si es normal.
I tant que canvien de color quan fan AC, i de textura!!!
La Núria va fer les caquetes sòlides als 2 dies de començar amb la fruita :D
La Núria va fer les caquetes sòlides als 2 dies de començar amb la fruita :D

Gracies!
La meva pregunta, de quina quantitat estem parlant que han de menjar? La noia del Cap em va dir que no passesim de 4 cullarades i en la caixa diuen que hem de posar 7.... i quants ml cal utilitzar amb una nens de 4 i mig?
La meva pregunta, de quina quantitat estem parlant que han de menjar? La noia del Cap em va dir que no passesim de 4 cullarades i en la caixa diuen que hem de posar 7.... i quants ml cal utilitzar amb una nens de 4 i mig?
Ostres Nur79, no tinc ni idea...a veure si alguna mami experimentada et pot fer un cop de mà!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |