Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
llunàtica21
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm

Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

EntradaAutor: llunàtica21 » dl. març 20, 2017 8:15 pm

Hola!
Us explico, a veure si algú em pot ajudar
Avui hem anat al pediatre per la revisió dels 4 mesos i les vacunes i, ens ha dit que li comencem a donar fruita en puré i sucs...

Bé, naltrus fem pit en exclusiu i la nostra intenció era començar amb blw als 6 mesos o quan el petit estigués preparat.

Li he comentat al pediatre i va i em diu que ell no hi està d'acord i que no ens recolzarà en aquest tema. Crec que un professional no ens hauría de tractar així, sino que s'hauria d'interessar més per el tema i sobretot tractar-nos d'una altra manera.

Bé, si hi ha algun pare/mare que conegui algun pediatre a vilanova o rodalies que sigui pro lactancia i pro blw agrairia que m'ho diguessiu. Ja sigui a ss a vilanova o per privat (tenim sanitas) a vilanova o rodalies.

Gràcies!!
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1131
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

EntradaAutor: Anna Maria » dl. març 20, 2017 9:05 pm

Ostres,... doncs a part de donar-te suport i ser un mal professional, amb la lactancia materna la fruita i la verdura es comença a donar a partir dels 6 mesos, ja sigui triturat o amb el BLW. Jo per sort tinc una pediatra i una infermera que amb això ens hem entès. Pel que sé, si agafes l'opció de lactància mixta o artificial també et recolzen, com han fet en el meu cas. és el que hauria de ser, i en comptes de ser un "et dono suport o no" és intentar donar la informació i l'assessorament en cada moment, perquè totes les opcions són bones...A veure si et poden indicar algun altre professional millor.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge
Imatge
Al juliol al Club de lectura del SP llegim El color porpra d'Alice Walker. T'apuntes?
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. març 21, 2017 11:25 am

Ostres, quin crac de pediatre, sucs als 4 mesos!!! Per si no trobes el que busques, a mi em va passar amb el segon que rebutjava els purés i vam passar-nos al blw. Quan li vaig dir a la infermera vaig veure que no li semblava bé (em recomanava que li posés galeta al puré de fruita i llet de pot al de verdura!) i a partir de llavors vaig deixar d'explicar-li res que tingués a veure amb el menjar o el dormir. Seguia les pautes de la gene (pots trobar un document sobre alimentació dels 0 als 3 anys a internet) i només l'escoltava a ella per temes mèdics. Quan em preguntava si menjava i dormia bé li deia que sí i tots contents.
llunàtica21
Entrades: 38
Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm

EntradaAutor: llunàtica21 » dv. març 24, 2017 9:28 pm

Gràcies Anna Maria i Catalanna! La veritat és que em vaig quedar sobtada quan em va dir que no ens donaria suport ...estem al 2017 i hi ha moltes més opcions que purés i farinetes :p-)

Encara no he trobat cap professional per la zona que recolzi el blw aixi que, sino en trobo, faré com la catalanna...anar a la nostra i quan anem a revisió dir que s' empasa els purés fent l'avió :content:

De veritat, s'haurien de renovar una mica en aquests temes i posar-se les piles també amb la lactància... aixxx

Moltes gràcies noies!

Llunàtica

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: