Nado de 4 mesos amb LME. Què pot prendre a l'escola si no aconsegueixo treure'm llet?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
carmecirera
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 12:46 pm

Nado de 4 mesos amb LME. Què pot prendre a l'escola si no aconsegueixo treure'm llet?

EntradaAutor: carmecirera » dv. nov. 29, 2019 2:58 pm

Hola noies,

Des de fa uns dies que estic una mica engoixada.

El meu fill té 4 mesos i per motius laborals aviat haurà d'anar a la llar d'infants unes quatre hores al matí. Em sap un greu terrible, però no tinc cap altre alternativa.

Ell només pren pit i no sé com fer-ho per a que si a la llar té gana puguin donar alguna cosa.

Amb l'extractor no aconsegueixo treure'm més de 50ml al dia, i igualment em fa por, perquè quan el meu fill gran va començar a prendre biberó va rebutjar el pit.

Se m'acudeix que potser la fruita que acostumem a donar a la tarda es podria donar-la al matí...

També penso en farinetes de cereals, encara que últimament hi ha molts detractors dels típics Nestlé. Com podria introduir-li cereals i que es quedés tip sinó? Vaig perduda amb aquest tema.

Encara no he començat ni amb fruita ni amb cereals perquè penso que és massa d'hora per un nadó de 4 mesos.

Bufffff, a part de l'angoixa per haver-me de separar d'ell per motius de feina se m'hi suma no saber què donar-li... Alguna idea???

Gràcies per adelantat boniques!! Que sempre que he tingut una preocupació m'heu ajudat molt :-*
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Nado de 4 mesos amb LME. Què pot prendre a l'escola si no aconsegueixo treure'm llet?

EntradaAutor: airuni » dv. nov. 29, 2019 3:52 pm

Hola! T'explico el meu te 4 mesos i porto treballant 3 setmanes, el deixo de 8.30 a 14.30.
Em trec la llet i li donen amb el medela calma, jo si que em puc treure bastant, uns 120-140 al dia però ara es comencen a quedar curts, jo si fos tu miraria de treure més, posar-lo més al pit, no se mirar que estigui tot bé, treure't la llet amb ell al costat, a mi quan mes em surt es al matí, em trec la llet quan esmorzo. De moment anem aguantant... La pediatra ens va dir que si en algun moment no puc li haure de donar algun biberó amb llet artificial.
Al gener que treballare tot el dia si que em va dir que millor si només fem lm però com que casi tindrà els 6 mesos podria començar amb ac.
Jo amb el teu cas insistiria amb la lactancia materna, si convé amb xeringa, got, cullera (a la llar si no volen biberó els hi donen amb cullera), si no a mig mati un biberó de llet artificial però per introduir aliments jo no ho faria crec que es petit.
I sobretot el mes dificil no t'amoïnis ni et posis nerviosa, jo els dies abans de començar a treballar no em podia treure llet, estava molt nerviosa.
Ànims!!
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::