Menja millor amb els avis que a casa amb nosaltres
Menja millor amb els avis que a casa amb nosaltres
Hola a tothom!
Escric perquè volia compartir la nostra experiència amb la nostra nena de quasi 20 mesos. Tenim un "problemón" per així dir-ho..a casa ens costa molt que mengi i si menja doncs menja poquet, no s' está quieta a la trona...en fi.. en canvi, amb els avis (els meus pares i amb els sogres) menja com una reina i al seu lloc tranquil.la.
Es de traca...
A algú més li ha passat o "esta en ello también"?
Gràcies!

Escric perquè volia compartir la nostra experiència amb la nostra nena de quasi 20 mesos. Tenim un "problemón" per així dir-ho..a casa ens costa molt que mengi i si menja doncs menja poquet, no s' está quieta a la trona...en fi.. en canvi, amb els avis (els meus pares i amb els sogres) menja com una reina i al seu lloc tranquil.la.
Es de traca...

Gràcies!

- Anna Maria
- :: girafa
- Entrades: 2081
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: Menja millor amb els avis que a casa amb nosaltres
Bones!
Doncs no ens va passar concretament això, però en altres coses sí, com en el dormir per exemple, en aquella època. Indaga quines són les costums i rutines que fan els teus pares i sogres i veure si pots canviar alguna cosa. O si preparen el menjar d'una altra manera... Edito per donar-te l'exemple d'un nen de l'edat de ma fill, que pel que fa al menjar, a casa no hi havia manera quan tenia aquesta edat, poc i malament. En canvi, al menjador escolar i quan se'l quedava la cangur, perfecte. Doncs va fer un canvi que sa mare diu que no sap quin, i ara menja com un rei a tot arreu!
A vegades és complicat trobar el secret. No siguis molt severa amb tu mateixa, són coses que passen, val? tenim tendència a voler arribar a tot i és impossible.
Molts ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Doncs no ens va passar concretament això, però en altres coses sí, com en el dormir per exemple, en aquella època. Indaga quines són les costums i rutines que fan els teus pares i sogres i veure si pots canviar alguna cosa. O si preparen el menjar d'una altra manera... Edito per donar-te l'exemple d'un nen de l'edat de ma fill, que pel que fa al menjar, a casa no hi havia manera quan tenia aquesta edat, poc i malament. En canvi, al menjador escolar i quan se'l quedava la cangur, perfecte. Doncs va fer un canvi que sa mare diu que no sap quin, i ara menja com un rei a tot arreu!
A vegades és complicat trobar el secret. No siguis molt severa amb tu mateixa, són coses que passen, val? tenim tendència a voler arribar a tot i és impossible.
Molts ànims!
Abraçades,
Anna Maria

Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!

Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
vanebcn79 ha escrit:Hola a tothom!![]()
Es de traca...![]()
Gràcies!
Hola
No
Pero estas cosas pasan
Con el tiempo se le pasará.
Que no cunda el pánico.
Aquestes anomalies amb els bebès tenen a veure amb la nutrició i el que els donem, no? Estic pensant a anar a una nutricionista de nens a veure si m'ajuda. Les meves germanes diuen que estic boja però no crec sigui dolent.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |