Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: indai » dl. jul. 12, 2010 12:11 am

Hola noies,

he encetat aquest post pequè tinc molts dubtes.Per cert,he buscat si n'hi havia un altre obert i no l'he trobat.Espero no duplicar post! si és així,feu-m'ho saber!

El meu petitó aviat farà els 6 mesos i crec que ens tocarà introduir els aliments. M'he llegit el llibre de "mi niño no me come" i m'ha semblat genial.Però m'agradaria saber si alguna de vosaltres ha seguit aquest mètode,com us ha anat i que us ha dit el vostre pediatra. La meva mare,que serà qui cuidarà al meu fill a partir de l'octubre quan comenci a treballar,no hi està gens d'acord amb aquest mètode.

Per cer,amb que vau començar: amb arròs xafadet una setmana? després pollastre una altra setmana? després un troç de fruita? Aix...quants dubtes!POdrieu explicar-me com ho vau fer? Us ha ant bé?
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 12, 2010 8:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: EXPERIÈNCIA A.C SEGUINT ELS CONSELLS DEL CARLOS GONZALEZ?

EntradaAutor: lupitafriend » dl. jul. 12, 2010 7:15 am

>.-<: >.-<: merci!!! jo tb m'apunto a tots aquests dubtes!!
les q aneu mes avançades aneu posant receptes eh!!! :ok:
jo tinc el llibre començat, pero ara estic amb la rosa jove, q estem mes apurats en el dormir, encara ens queden 15 dies per començar amb la AC.
Imatge

Imatge



Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: EXPERIÈNCIA A.C SEGUINT ELS CONSELLS DEL CARLOS GONZALEZ?

EntradaAutor: gege » dl. jul. 12, 2010 7:39 am

Indaiii moltres gràcies pel post!!! Aveure què diuen???
Avatar de l’usuari
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: EXPERIÈNCIA A.C SEGUINT ELS CONSELLS DEL CARLOS GONZALEZ?

EntradaAutor: ña » dl. jul. 12, 2010 8:05 am

Jo no vaig seguir aquest metode (perque no he llegit cap llibre de ningu), pero us explico. Desde que ens van dir que el jorge havia de començar amb els pures amb carn (pollastre, conill, xai o gall d'indi) amb 6 mesos i sense dents,sempre li hem donat trossets de tot. Conforme ha anat passat el temps, em provat a donar-li mes grans, mes durs, mes petits, axaifat.......... i cap problema!!!!! Ara menja de tot, a trossets, ens pures, sopa, carn, peix,molta fruita (maduixa, melo, sindria, pinya, mango.......... el que vulguis) i tot genial. vem utilitzar l'antiofeg una temporada (no va arribar al mes) i no el volia, perque no li deixava sortir els trossos. Heu d'estar al costat del peke, perque sempre se li va algun trosset, pero ell sol s'ho treu. No us heu d'espantar, perque encara ells no tenen sensacio de perill pero nosaltres si, i si ens espantem, els espantem a ells i es posen nerviosos i encara es pitjor. Relaxeu-vos i aneu provant, tot es questio d'aprenentatge!!!!!
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: sandrajuli » dl. jul. 12, 2010 9:26 am

Jo sí que vaig llegir els llibres d’en Carlos González i he fet força cas del que diu, ja que trobo que és el més lògic perquè el nen aprengui a menjar i desde sempre el nostre nen ha menjat sòlids sense passar pel turmix. I ha anat genial, vam començar amb l’arròs i algunes fruites com ara el meló, la taronja (de monja en monja), la poma primer la fèiem ratllada i llavors al cap de poc a trossets, etc…
I el pollastre a contra-veta i boletes de carn picada, etc..
El nostre nen no s’ha escanyat mai, al contrari, que sense dents (van tardar a sortir-li) el tiu menjava de tot i bé (sempre complementat amb lactància materna) i sobretot deixant-li menjar el que vulgui, mai fent-lo menjar, sinó posant-li el plat al davant i que agafi el que vulgui… hi ha vegades que no menjar res de res, i altres que s’acaba un plat! Però sobretot el que diu la companya, no posant-se nerviós si s’ennuega una mica, tenen l’instint d’escupir-ho.
El que no veig tan clar és que la iaia ho faci… Jo potser si m’hagués trobat que la iaia és qui l’havia de fer menjar, i ella no estés d’acord amb aquest sistema, hauria fet a mitges,… els àpats amb els pares fer trossets i amb la iaia fer les coses a mitges, ja que crec que si no està d’acord li estàs posant una responsabilitat que no li pertoca. De fet el cas del meu nebot és aquest, el cuidava la iaia i van anar fent a mitges, entre purés i trossets fins que ha sigut més grandet i ara tot ho menja amb trossets, però trobo que en el cas del meu nebot li ha costat més de no escanyar-se que al meu fill que desde sempre ha menjat sense triturar. No sé, potser també depèn del nen…
Imatge
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: indai » dl. jul. 12, 2010 11:01 am

Jo li he dit a la iaia que li passaré el llibre,no només perquè vegi com vull dur a terme l'alimentació,sinó també perquè vegi el munt d'informacio que hi ha sobre les calories de la llet,les verdures, l'aigua dels pures...Però ella està convençuda que son tonteries. Li he dit que ho haurà de respectar. El tema del pures doncs em quedat que farem una mica de pure i una mica de trossets,haviam que és el que li agrada més al peque.

I lo de introduir una setmna cada aliment com ho vau fer? una setmana només arròs? una altra pollastre? O bé, en un àpat arròs, a sopar pollastre,berenar una poma...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: juliet » dl. jul. 12, 2010 11:05 am

jo de vosaltres una setmana abans de començar a treballar li donaria el dinar amb la vostra mare al costat perquè vegi que no passa res i ho pugui fer ella després, crec que és un mètode que està molt bé i val la pena seguir-lo, tot i que si els primers dies feu un mixt tampoc passa res, clar!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: EXPERIÈNCIA A.C SEGUINT ELS CONSELLS DEL CARLOS GONZALEZ?

EntradaAutor: indai » dl. jul. 12, 2010 11:08 am

lupitafriend ha escrit:>.-<: >.-<: merci!!! jo tb m'apunto a tots aquests dubtes!!
les q aneu mes avançades aneu posant receptes eh!!! :ok:
jo tinc el llibre començat, pero ara estic amb la rosa jove, q estem mes apurats en el dormir, encara ens queden 15 dies per començar amb la AC.



Jo també estic apurada amb el tema dormir.Ja ens hem llegit tos 2 el llibre de la Rosa jové. Fem collit i LM,braços,actitud responsiva i noia, res...vinga plorar...no té horari fixe,un desastre.Perqe no obres un post? Ara amb la calor com dorm millor es directament al llit mentre li dono el pit.Potser als braços té massa calor...no sé...Anima't a obrir un post Lupita!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: indai » dl. jul. 12, 2010 11:10 am

juliet ha escrit:jo de vosaltres una setmana abans de començar a treballar li donaria el dinar amb la vostra mare al costat perquè vegi que no passa res i ho pugui fer ella després, crec que és un mètode que està molt bé i val la pena seguir-lo, tot i que si els primers dies feu un mixt tampoc passa res, clar!!



Bona idea! espero que ma mare no em fiqui nerviosa, és que quan vol enir la raó és fica d'un pesat...(com jo,vaja) però ho farem juntes,guai!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: sandrajuli » dl. jul. 12, 2010 12:23 pm

amb les iaies costa ehhh, nosaltres amb la iaia paterna ho hem tingut difícil, i amb la meva mare doncs no tant, però sort que no l'han hagut de cuidar que sinó, em sembla que hauríem hagut "d'apetxugar"...
home, això de la setmana anterior començar està bé, però les iaies són molt tossudes, i quan vegi que no s'acaba el plat o que només ha menjat 5 grans d'arròs... agafarà el minipimer i apa! segur! jeje!
i lo d'introduir, en teoria és una cosa cada setmana no? (no ho recordo gaire, ja) però has de deixar temps per saber a què és al·lègic en cas que hi hagués alguna reacció...
ànims i explica com et va funcionant el tema!
per cert, lo de dormir crec que és la calor, perquè en Juli aquests dies també li ha costat,... és que és horrorós! fins i tot per nosaltres!
Imatge
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: indai » dl. jul. 12, 2010 3:14 pm

indai ha escrit:Hola noies,

he encetat aquest post pequè tinc molts dubtes.Per cert,he buscat si n'hi havia un altre obert i no l'he trobat.Espero no duplicar post! si és així,feu-m'ho saber!

El meu petitó aviat farà els 6 mesos i crec que ens tocarà introduir els aliments. M'he llegit el llibre de "mi niño no me come" i m'ha semblat genial.Però m'agradaria saber si alguna de vosaltres ha seguit aquest mètode,com us ha anat i que us ha dit el vostre pediatra. La meva mare,que serà qui cuidarà al meu fill a partir de l'octubre quan comenci a treballar,no hi està gens d'acord amb aquest mètode.

Per cer,amb que vau començar: amb arròs xafadet una setmana? després pollastre una altra setmana? després un troç de fruita? Aix...quants dubtes!POdrieu explicar-me com ho vau fer? Us ha ant bé?



Ho sento Toni,no m'havia adonat d'això de les majuscules...sorry!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: ariun » dl. jul. 12, 2010 3:15 pm

M'encanta aquest post que heu obert!!

ALIMENTACIÓ COMPLEMENTARIA
Jo he seguit el Carlos Gonzalez, i estic encantada.
Vaig començar donant-li meló, era estiu i em va anar bé. Al setembre, per allà als 6 mesos ja havia "xuclat" meló, pera i sindria. Com que no li veia instint de mostegar no vaig fer mes probatures. Al setembre, vaig provar la papilla de cereals, vaig gastar les mostres que em van regalar. Com qui li agradava i tenia instint de tragar i no de succió vaig ampliar amb mès fruita i verdura i cereals. Trossos de pa els tenia desde els 6 mesos aprox. per tant vaig passar a arrós bullit, sopa (nomès la pasta sense caldo)i semola. La verdura vaig anar a saco i li oferia cada dia el mateix que nosaltres i que anés provant, us asseguro que als 9 mesos ja menjava de tot a trossos. EL que m'anava mes bè per anar rapid era l'ensaladilla, perque ja estar tot trossejat i té de tot. Per allà l'any ja menjava verdura de la nostra.
En quant a carn i peix també a saco, si jo avui menjava pollastre ell també, i si demà lluç ell també, no vaig seguir les indicacions dels mesos.
L'unica cosa que vigilava era la incorporació de nous aliments, li'n donava poc i observava el que passava i mai li donava coses noves a la nit, per si a cas.

El tema de la iaia, sentin-ho molt no hi ha res a fer. Si no volen no us faran cas. La millor opció es intentar que ho entenguin. Ma sogra estar entestada en donar-li el menjar a la boca, i mira que ho sap que no li donem , pero ella ho fa igual. El meu problema es que me'l sobrealimenta!!! Com que obre la boca menja el que ell vol i el que li donen de mes. El problema ve del nebot, que amb 28 mesos estant intentant que no s'escanyi i clar, encara tot triturat!!

TEMA DORMIR-COLLIT-CALOR
No tinc la solucío ideal, pero despres de 14 mesos de no dormir de cop i volta dorm del tiron. No he fet res de res. Collito amb ell, s'adorm al pit i no he canviat res de res. Un bon dia va començar a dormir. Arriba un punt que els que colliten fan self-service amb el pit, i moltes vegades no ets conscient de les vegades que t'has despertat. A partir d'aquest punt, tornar a dormir es moooooolt a prop.
Per la calor tinc una idea que a mi em funciona. Tenim la cuna enganxada al llit com un sidecar, li hem tret una barana i així fem un collit-sidecar. S'adorm al pit, el poso al seu llit, es desperta, arriba fins a mi, li dono el pit i es torna a dormir, a vegades el torno a posar a la cuna, la majoria ja m'he tornat a adormir i es queda al llit.


ÀNIMS A TOTES, QUE ES MOLT FÀCIL ACONSEGUIR QUE MENJIN SENSE PASSAR PER LA BATIDORA I ARRIBA UN PUNT QUE DORMEN SEGUIT
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: ariun » dl. jul. 12, 2010 3:37 pm

PLATS QUE HE FET SERVIR

He vist que demanaveu idees. Us poso el que jo he fet, que us pot servir o no.

Fruita-
Melo i pera- Es molt fàcil donar-la a trossos i costa molt que s'ofeguin.
Platan- Vig començar xafant-lo amb una forquilla, al cap d'un mes o aixi directament del plàtan, a mossegades, quan ja tenia les 4 dents del davant. Li van sortir als 7 mesos. Si li trossejava se'l tragava sencer sense mossegar i vaig tenir un parell de sustos.
Poma- Encara avui en dia no li agrada ni a trossos ni ratllada. Només triturada en la tipica papilla de fruita.
Sindria, pressec, maduixa, kiwi... aquestes fruites les estic introduint aquest estiu, té 15 mesos.

Verdura
Ensaladilla bullida o al vapor + oli d'oliva- A mi em va anar molt bè, al començament nomès es menjava els pesols, amb el temps de tot una mica.
Pèsols- Al meu nen li encantent, no sé si li agrada mes agafar-los amb la ma o menjar-se'ls però es sempre el primer que agafa.
Pastanaga, patata, monjeta, carabassó, carabassà... li donava segons el que nosaltres menjavem dins la nostra verdura. Sempre menjem tots el mateix. Les amanides les proba pero de moment, en cru encara va tot a terra.

Peix o carn- Sempre li hem donat un tros del nostre plat, es pot dir que no cuinem a part per ell. Per tant, menja de tot, pollastre, porc, conill, corder.. i el mateix pel peix. Ara em començat amb el marisc i haurieu de veure com es menja les gambes!

Pasta- Desde sempre li he donat del nostre plat. Els primers espaguettis potser tenia 7 mesos. L'unica cosa que vigilava era la crema de llet Peró en general fideuà, macarrons (talladets a trossos),.. tot tipus de pasta.

Llegums. Vaig començar amb arrós amb llenties als 6-7 mesos, i cagava les llenties senceres. El homeopata em va dir molt bé, la pediatra em va fer molta bronca. Per tant, cadascú que faci el que el seu instint li digui.

Postres- Jo no li he donat cap lacitc fins als 9 mesos. Just quan a la guarderia em van dir que ja no podia anar a donar-li el pit. Allà es va menjar el seu primer iogurt, no vaig fer cap prova a casa. A dia d'avui menja tots els postres que se us passin pel cap.

En fi, ja veieu que no son receptes. Peró es que nosaltres no hem cuinat mai (o casi mai) a part pel nen. Al començament cuinavem sense sal, a l'any ja li hem donat menjar amb sal, pebre i el que sigui. Per cert, els entrepans i les pizzes desde l'any que en menja i mossega ell, fa molta gràcia.

Com a consell nomes una cosa.
Si té pit a demanda aixó es alimentació COMPLEMENTARIA per tant, oferint el que tenim al nostre plat tallat a trossos es IDEAL per començar. I si a mes a mes menjeu tots junts a taula ell/a sola menjara de tot i sol/a.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: indai » dl. jul. 12, 2010 4:46 pm

M'agrada molt la teva experiencia,gracies!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: sandrajuli » dl. jul. 12, 2010 6:33 pm

Totalment d'acord amb l'airun... semblava que llegís la crónica del nostre peke. Bons consells!
Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: nius » dl. jul. 12, 2010 9:48 pm

Hola!
Nosaltres sí que hem fet servir el mètode del Carlos González (em vaig llegir el llibre i em va anar molt bé, però com vosaltres, em va crear MOLTS DUBTES!)
Ara, el Pol té 10 mesos i mig i menja super bé. Perquè us feu una idea, ara estavem sopant i ell ha menjat pa amb tomàquet a trossets, i pernil dolç. El dissabte vam sortir a sopar, i li vam tallar pizza (la part que només tenia tom`quet, etc), també menja macarrons a trossets, cigrons, verdura aixafa, petxuga a la planxa, lluç, fruita a trossos o aixafada, etc. Menja de tot el que mengem nosaltres (que no és ni fort, ni picant, ni res)
Considero que per tenir només 10 mesos, menja molt bé, i trossets. No ha volgut mai el triturat.

Als 6 mesos vam començar amb l'AC. Però recordo que em sentia super perduda, sense saber què donar-li i què no. Era com que després del pit, que era el més senzill del món, se'ns obrien un munt de possibilitats i em sentia perdudíssima.

Ho vam fer poc a poc. Primer la fruita. Plàtan aixafat (que queda una pastifa i és molt fàcil de menjar), poma ratllada, pera ratllada, suc de taronja. Tot això poc a poc, vam allargar la LM.

He de reconèixer que ara que pot menjar més coses, m'és molt més fàcil. Vam seguir un llistat amb els aliments que es podien anar introduint, i em va anar molt bé.

I de fet, el més important és seguir el sentit comú. No sabia si posar-hi sal o no (recomanen que no), però si en posava al nostre menjar, o li poso després, o n'hi ha poca.

Poc a poc vam anar introduint altres coses. La verdura triturada no la va voler mai. Doncs li faig una mica aixafada, del que menjo jo, i au, llestos. Durant un temps vaig probar de fer-li aixafada, però res. Una mica de crema de verdures sí que la va voler. Però pensada per nosaltres, és a dir, amb una mica de tot -pensant que en pugués menjar ell-. També li barrejava arròs bullit a la fruita aixafada i aixi menjava cereals (no dóna gust, només textura) o li faig sopa amb cereals sense i amb glúten.

I si podeu seguir fent LM, ni que durant el matí no hi sigueu, per dir algo, la resta de dia es pot anar fent. Dóna molta tranquil·litat saber que és realment complementària, l'alimentació, i que tant abans com després es pot fer pit tranquil·lament.

Una cosa important: hi havia amb qui parlava i em deia que abans de menjar no li donava pit. Jo si que ho he fet, i cap problema.

I sobretot, respectar molt als petits: si volen 4 cullerades, tot això que tenen. Si no en volen 25, no passa res. A vegades pot semblar que fas triturat i no et serveix de res. Fins que decideixes no fer-ne, i que ell mengi el que vulgui.

Us recomano moltíssim fer-ho així. A nosaltres no ens ha costat gens, al principi potser una mica de no tenir-ho tant controlat com el pit, però veure'l ara com agafa pèsols, o com pinsa els trossets de menjar, és una delícia. M'encanta veure'l com menja, com disfruta. I quan sortim amb amics, o família, es queden paradíssims de veure un mocoset que menjar tant bé.

He de dir que la proporció que en menja és molt petita, per la qual cosa sempre que dubto de si li farà mal, si no en pot menjar, etc., em dic que la part que n'ingereix és tant petita que no li pot fer mal. I que nosaltres cuinem tipus mediterrani, amb aliments bons (fem els sofregits, els guisats, tot a casa, per tant, sabem què hi posem i on ho comprem) i això ens dóna tranquil·litat.

Pediatres i infermeres: em pregunten si menja. Sí, perquè menjar menja. I de tot. Els dic que li costa una mica de verdura, però que anem fent. No cal donar més explicacions (em sento recolzada pel grup de lactància i també per altres mares que estem igual).
El Pol no ha menjat mai llet de fórmula ni cereals de farmàcia (i no passa res si en menja, eh! però no s'ha donat el cas)

família: doncs els vam deixar molt clar al principi que voliem criar-lo (perquè són qüestions més de criança) a la nostra manera, fent teta fins que poguem, coallitant, duent-lo en portanadons, etc. Ens va costar alguns disgustos, però vaja, ens deixen fer-ho com volem. I n'estem molt i molt convençuts.

US HO RECOMANO MOLTÍSSIM, DE VERITAT. Disfrutareu molt vosaltres, i també els vostres petits. I no us sentireu tant "esclaves" d'horaris ni de dur o no menjar, perquè sempre hi ha el pit.

Aquí estem per al que vulgueu, de debó!
Imatge

Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: Julyet » dt. jul. 13, 2010 12:21 am

Airun, Sandrajuli, juliet i nius, moltes molts gràcies per les vostres explicacions i experiències!! A les mamis de gener que ara comencem la AC ens van molt bé aquests consells. Jo quan explico al meu entorn que amb 6 mesos i mig l'Emma no menja papilles se'n fan creus (bé, només pren pit i "tasta" alguna coseta...).

I moltes gràcies pels detalls!

Airun, tandebó un dia l'Emma faci això i deixi de despertar-se... fins setembre jo no treballo i vaig fent, però de moment ens costa una mica que s'adormi (i ara amb la calor ja no et dic!).
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: lupitafriend » dt. jul. 13, 2010 8:32 am

hola marones, per començar, com ja he dit abans, encara no he tingut temps de llegir el llibre, ho sento si faig alguna pregunta tonta pero es q ara em ve al cap:
- havia pensat començar amb la verdura aixafada i despres poc a poc anar aixafant menys, esta bé aixi????

i jo no tinc iaia q la cuidi, pero tinc guarderia a partir de setembre, q tot just portarem 3 setmanes amb la verdura, i tinc por q tot el treball q hagi pogut fer jo se'n vagi a norris pq alla SEGUR q li faran triturat... es una pena.
doncs res, de moment anem provant, ja hem catat: taronja (suc), platan, pera, poma, meló, xindria tot rallat i cirera xuclada.

ah! tema cereals: es q volia evitar tot el q pogues de donar-li coses de formula, i els ecologics que he provat no li han agradat. sabeu si en puc fer de naturals sense gluten? què hi hauria de posar i com ho hauria de cuinar? he buscat info pero no trobo gaire cosa, per no dir gens.

gracies a totes!!!!!!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: indai » dt. jul. 13, 2010 8:54 am

lupitafriend ha escrit:hola marones, per començar, com ja he dit abans, encara no he tingut temps de llegir el llibre, ho sento si faig alguna pregunta tonta pero es q ara em ve al cap:
- havia pensat començar amb la verdura aixafada i despres poc a poc anar aixafant menys, esta bé aixi????

i jo no tinc iaia q la cuidi, pero tinc guarderia a partir de setembre, q tot just portarem 3 setmanes amb la verdura, i tinc por q tot el treball q hagi pogut fer jo se'n vagi a norris pq alla SEGUR q li faran triturat... es una pena.
doncs res, de moment anem provant, ja hem catat: taronja (suc), platan, pera, poma, meló, xindria tot rallat i cirera xuclada.

ah! tema cereals: es q volia evitar tot el q pogues de donar-li coses de formula, i els ecologics que he provat no li han agradat. sabeu si en puc fer de naturals sense gluten? què hi hauria de posar i com ho hauria de cuinar? he buscat info pero no trobo gaire cosa, per no dir gens.

gracies a totes!!!!!!




EL Carlos Gonzalez diu que podem substituir les farinetes de cereals sense gluten perml'arros bullt.

Noies,moltes gràcies per compartir amb nosaltres la vostra experiència.A nosaltres també ens passa això de sentir les crítiques pr coallitar,portabebes i ara segur que amb la Ac seguirem les crítiques.I sobretot les mirades,que és el que fa mal,no us passa? la gent fa unes mirades com dient" ja us arrepentireu ja!

Julyet,si que comences aviat a l'escola,no?
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Avatar de l’usuari
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Re: Experiència A.C. seguint els consells del Carlos Gonzalez

EntradaAutor: indai » dt. jul. 13, 2010 8:57 am

El carlos també diu que si dones teta no cal barrejar les farinetes amb llet,pots fer-ho amb aigua. També diu que la introducció al gluten ha de ser poquet a poquet i mentre fas LM. Un exemple és fer una farineta amb cereals sense gluten i afegir una cullerada de cereals amb gluten,només una. Noia,et recomano el llibre al 100%
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::