Quan heu introduït la sal?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Quan heu introduït la sal?

EntradaAutor: giuletta » dc. des. 03, 2014 10:04 am

Hola mamis,

A partir de quina edat els heu introduït la sal als vostres peques? La pediatra em va dir a la revisió del 12 mesos que ja li podia donar el menjar amb sal (poca) a la nena, però a mi no em fa gaire gràcia i de moment segueixo sense posar-ne ?-) ... Vosaltres quan ho recomaneu?

Gràcies
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Quan heu introduït la sal?

EntradaAutor: Cayena » dc. des. 03, 2014 10:19 am

Hola
A nosaltres també als 12 mesos ens van dir que podiem introduir la sal en poca quantitat.
Jo el que faig és que a casa continuo cuinant sense sal (sóc molt de posar herbetes) i com ho faig així per a tots des de que el nen menja AC ja ens hem acostumat. Això si, quan sortim a dinar de restaurant o a casa d'algú ja no vigilo que tingui o no sal, si en porta be i si no també, penso que com a casa no posem sal d'alguna manera "compenso" una cosa amb l'altra...

I menjars que porten sal com pa, pernil, etc li dono sense problemes des d'abans dels 12 mesos

Edito per dir que ja té gairebé 17 mesos
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Quan heu introduït la sal?

EntradaAutor: montsekit » dv. des. 05, 2014 8:55 am

La quantitat recomanada fins l´any si no vaig errada és 1gr/dia. A partir de l´any 2gr/dia.

Nosaltres hem fet BLW i fins a l´any ho cuinava tot sense sal i tirava molt d´herbes, espècies etc... Com als restaurants menjava normal (i evidentment cuinen amb sal) compensava. Tampoc no ha menjat fins gairebé ara aliments processats, que acostumen a dur molta sal i/o sucre.
A partir de l´any i mig doncs a ull, anava posant una mica al cuinar. I així anem. Ens va bé a tots i si el meu home o jo ho trobem soso doncs ens hi afegim una mica al plat.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Quan heu introduït la sal?

EntradaAutor: sagmai » dc. feb. 04, 2015 7:21 am

Nosaltres no cuinem amb sal i per tant la resposta seria "mai" :content:
Nomes menja amb sal a l'escola i als restaurants, quan hi anem....

Edito: amb el sucre, igual. Pensem que els aliments ja en porten de sal i de sucre.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Quan heu introduït la sal?

EntradaAutor: Ponioleta » dc. feb. 04, 2015 9:25 am

La meva opinió, és que com més tard, o com menys sal, millor. I no només pels nostres fills, sinó per tota la família.
Penseu a més a més que els aliments processats porten molta sal (pa, galetes, conserves, salsa de tomàquet, i mil coses més).

Nosaltres a casa cuinem pràcticament sense sal, i el nostre fill ja té 4 anys.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu introduït la sal?

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 04, 2015 10:46 am

Opino com la ponioleta com menys sal millor.jo cuino x la nena sense sal i te 15 mesos

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::