Prendre te - lactancia

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Prendre te - lactancia

EntradaAutor: laiaf3 » dt. feb. 10, 2015 12:44 pm

Hola, us semblara una consulta molt tont.... He pensat que sense fer dieta, el te i les herbes m'ajudarien a perdre algun kilet. Puc prendre de "tot" donant pit? el meu petit te dos mesos. Gracies!!
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: Prendre te - lactancia

EntradaAutor: azalais » dt. feb. 10, 2015 1:03 pm

Algunes si que es poden prender, altres no. Millor consulta a la web e-lactancia.org cada herba per separat ;)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Prendre te - lactancia

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 10, 2015 2:55 pm

Dubto que les herbes et facin perdre quilos.

Encara que estiguis alletant pots fer dieta, evidentment tenint en compte que alletes.
Les dietes molt hipocalòriques i restrictives no són sanes mai, ni quan s'alleta ni quan no.

Però potser pots consultar un dietista-nutricionista i, coneixent el teu cas i les teves necessitats, et pot donar algunes pautes d'hàbits alimentaris per perdre pes.


Igualment, com et diuen, a e-lactancia pots buscar la majoria d'infusions i et diu si les pots prendre o no. Tenint el teu fill 2 mesos, si no surt nivell 0 de risc jo no les prendria.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Prendre te - lactancia

EntradaAutor: Maroa » dt. feb. 10, 2015 10:00 pm

Com més donis el pit, més t'aprimaràs, ja t'ho asseguro jo. Tens un <:-< que et va fent una liposucció accelerada... Aviat perdràs pes, sobretot quan sigui una mica més gran i comenci a tenir molta gana. Quan vaig deixar de donar el pit em vaig engreixar molt perquè continuava menjant el que em venia de gust però ja no tenia el "xupóptero"... Així doncs, t'aconsello que guardis la dieta per quan deixis la teta!
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Prendre te - lactancia

EntradaAutor: laiaf3 » dc. feb. 11, 2015 10:23 am

gracies pels consells!!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::