Diferència llets continuació 1-2-3

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
sargantana7
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: sargantana7 » dv. feb. 20, 2015 10:18 pm

Sabeu quina diferència nutricional hi ha entre les llets 1,2 o 3? La pediatra em va dir q per edat la meva filla ja podia prendre la 2 i he vist a la farmàcia q el preu és més barat q la q pren ara. El dubte q em queda és si la 1 és més cara pq és més complerta i la 2 més econòmica perque te menys nutrients i es suposa que ja és sufucient pq a aquesta edat ja prenen alimentació complementària.
Com va una mica justa de pes no voldria donar-li una llet de menys qualitat.
Merci!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. feb. 20, 2015 10:43 pm

Et passo aquest enllaç que crec et serà prou interessant http://t.bebesymas.com/alimentacion-par ... -mas-meses

I ara dono la meva opinió personal a manera de reflexió, tot indicant que nosaltres fem LM.
Se suposa que la llet 1 és la més similar al pit, per tant, jo continuaria donant llet 1 si la LM no ha estat possible pel motiu que sigui. La llet 3 trobo que és un invent innecessari carregat de sucre, directe a la llet de vaca.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: gusiluz » dv. feb. 20, 2015 10:48 pm

Hola,

Pel que vaig entendre, segons el Carlos Gonzalez la de tipus 1 es millor, es mes digerible etc, en quant a nutrients no.ho se, i si li pots donar la 1 millor que millor. Passem a la tipus 2 perque al tenir l'estomac mes madur ja no cal que sigui una llet tan "processada", pero si li dones la 1 no li fara cap mal,.al contrari.
No et puc aconsellar per experiència pròpia ja que la meva filla encara fa LM, pero el Carlos G. ho explicava mes o menys aixi, i deia tambe que es una mica "enganyatontos", ja que la llei no permet a les marques de llet fer publicitat de la tipus 1 (suposo que per no promoure la LA) i ens acrivillen amb la 2 i la 3.
La pediatra em va dir tambe que entre la 2 i la 3 no hi ha gaire diferencia.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 21, 2015 10:04 am

Deixant de banda si la 1 o la 2 és de més qualitat, tal i com diu la gusiluz, es van inventar aquestes classificacions des d'un punt de vista comercial, ja que la llet de fórmula per nadons recent nascuts no es pot publicitar, és a dir la 1. Però la 2 i la 3 si, perquè és "de continuació", per tant dubto molt que hi hagui alguna diferència entre la 1 i la 2.
Avatar de l’usuari
sargantana7
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: sargantana7 » ds. feb. 21, 2015 2:19 pm

Moltes gràcies noies,
La meva filla va fer LM fins als 6mesos i mig però al introduir papilles i bibe coincidint amb q vaig tornar a treballar va rebutjar totalment el pit, suposo q no volia fer l'esforç q suposava mamar i cada vegada treuria menys llet. Em preocupa q prengui llet suficient pq crec q ha d ser el seu aliment principal fins q tingui l'anyet, aixi q com va prenent bé la llet 1 us faré cas i si és més bona li seguré donant la mateixa .
Fins aviat!
petitona182
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 13, 2015 11:06 am

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: petitona182 » dj. feb. 26, 2015 3:28 pm

També hi ha una altra diferència que no se n'ha parlat. La 2 té més calci que la 1. Com que al menjar sòlids es redueix el volum de llet que prenen, també baixa el consum de calci, per això la 2 en té més. Això també ho hauries de tenir en compte.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: tineta14 » dj. feb. 26, 2015 6:40 pm

Hola,

Jo vaig preguntar pel mateix tema a la pediatra, ja que la meva nena no va sobrada de pes, i creia que continuar amb la 1 amb 6 mesos seria millor..però també em va dir això que comenta la petitona, que la llet 2 està pensada per combinar-la amb l'alimentació complementària i que tenia més calci,etc.
Per altra banda, aprofito per preguntar... la meva filla que té 8 mesos i mig pren uns 300ml de llet al dia: amb la papilla de l'esmorzar i la del sopar.. és suficient? a més, per berenar li donem mig iogurt amb la fruita. La veritat és que no trobo més ocasions per donar-li biberó pq va ben tipa!
Avatar de l’usuari
sargantana7
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: sargantana7 » dv. feb. 27, 2015 8:55 am

Doncs això que comenteu del calci no ho sabia...carai veig que sóc molt inexperta...
En quant a la quantitat de llet, no se parlant amb cada mare i segons el pediatre la cosa canvia. Per si et serveix de referència la meva pren:

-210ml llet amb cereals a primera hora el matí (de vegades no se l´acaba)
-90ml llet a mig matí (aquest bibe moltes vegades el deixa a mitges però si no li dono res fins l´hora de dinar em semblen massa hores sense menjar)
-verdura+pollastre o vedella per dinar
-fruita per berenar
-150ml llet a mitja tarda
-210ml llet amb cereals per sopar
-150ml llet quan es desperta a mitja nit

A mi em sembla que menja bastant però ella té molta gana per la tarda/nit i tot i això no va sobrada de pes...
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: tineta14 » dv. feb. 27, 2015 9:50 am

sargantana7 ha escrit:Doncs això que comenteu del calci no ho sabia...carai veig que sóc molt inexperta...
En quant a la quantitat de llet, no se parlant amb cada mare i segons el pediatre la cosa canvia. Per si et serveix de referència la meva pren:

-210ml llet amb cereals a primera hora el matí (de vegades no se l´acaba)
-90ml llet a mig matí (aquest bibe moltes vegades el deixa a mitges però si no li dono res fins l´hora de dinar em semblen massa hores sense menjar)
-verdura+pollastre o vedella per dinar
-fruita per berenar
-150ml llet a mitja tarda
-210ml llet amb cereals per sopar
-150ml llet quan es desperta a mitja nit

A mi em sembla que menja bastant però ella té molta gana per la tarda/nit i tot i això no va sobrada de pes...


Bufff!! mare meva! com jala! jeje.. no sé ni si jo m'ho podria menjar tot això... Però si no va sobrada de pes perfecte! La meva cada tres hores i mitja té gana, abans no..bé, si fa no fa com els adults, ? I si li dongués biberó entre apats dsprés no em menjaria bé la resta... i les nits les dorm senceres i no demana biberó! no sé...suposo que perquè ja deu anar tipa. En fi..cada nen és un món!
petitona182
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 13, 2015 11:06 am

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: petitona182 » dv. feb. 27, 2015 10:00 am

El meu (8 mesos) menja:

-210-240ml llet sola (sense cereals) a primera hora el matí
-verdura+pollastre o vedella per dinar
-fruita per berenar amb cereals d'aquests de farmàcia que tot i que no porten sucre tenen una olor dolça com de galeta... (sense cereals o de vegades iogurt no la vol...)
-270ml llet amb cereals d'arròs i mill (aquests més ecològis sense sucres)

Entre àpats tampoc li dono res perquè llavors no fa bé l'àpat.

ESTIC D'ACORD EN QUE CADA NEN ES UN MÓN I EL QUE IMPORTA ES QUE VAGIN GUANYANT (MÉS O MENYS) INDEPENDENTMENT DEL PERCENTIL EN QUÈ ES TROBEN!
petitona182
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 13, 2015 11:06 am

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: petitona182 » dv. feb. 27, 2015 10:02 am

Ah! i que el tema pes no us preocupi a l'hora de triar la llet 1 o 2 . Tenen les mateixes calories
Avatar de l’usuari
sargantana7
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

Re: Diferència llets continuació 1-2-3

EntradaAutor: sargantana7 » dg. març 01, 2015 9:57 pm

Suposo q com dieu és millor no fixar-se en els percentils si la nena va creixent normal, però amb tot el q menja està al percentil 25 de pes (d'alçada al 75) i penso : doncs si hem d'arribar al percentil 50 x estar a la mitja q hauria d menjar? Suposo q com és molt nerviosa deu cremar moltes calories :-)
Merci noies!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::