Aigua

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Aigua

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. feb. 23, 2015 12:03 pm

Bones! Quantes vegades al dia, més o menys, li oferiu aigua? la meva filla té 8 mesos i li vaig donant força sovint, sobretot quan té mocs, però l'altre dia després de donar-li va fer una glopada molt líquida com si tingués l'estómac ple d'aigua i li hagués sentat malament el menjar..! No sé si li estic donant massa....
L.A.X25
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 10:03 am

Re: Aigua

EntradaAutor: L.A.X25 » dl. feb. 23, 2015 12:48 pm

Hola lavidaesbonica!
La meva nena farà 6 mesos el dia 25 d'aquest mes, i jo et puc dir que l'hi donu aigua sobretot després de les papilles, i alguna que altre vegada més durant el dia, però no deixu que s'afarti d'aigua, vull dir, que només unes glopadetes. Així contant de mala manera potser l'hi dono 3-4-5 vegades al dia (depen del dia, i de tot una mica, com tu bé dius, si te mocs, procuru oferir-l'hi més vegades). Tampoc se si son masses vegades, o son poques.., pero es que la meva nena "regurgita" molt encara, de fet la llet que pren es AR "anti regurgitación", i he d'anar amb compte de no atiparla perquè sino es pasa el dia treient...això ho comento perquè potser això és el motiu de que l'hi pugui oferir poques vegades aigua.., no ho se. Aquesta setmana tenim pediatra i l'hi comentaré aquest mateix dupte que tens tu, perquè jo també el tinc. Ja ho comentaré per aquí, per si serveix. Gràcies! :globus:
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Aigua

EntradaAutor: sagmai » dt. març 10, 2015 2:32 pm

Fins a l'any no vaig donar aigua....
Amb la llet ja en ténen prou i l'aigua omple la panxa però no aporta res a nivell nutricional.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Aigua

EntradaAutor: martina13 » dl. març 16, 2015 1:08 pm

Jo li deixo un bibi daquests daprenentatge a llocs on ella el pugui agafar...i molt be
Te 16 mesos

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::