RECEPTES BABYCOOK

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

RECEPTES BABYCOOK

EntradaAutor: illeta25 » dj. març 12, 2015 5:25 pm

Hola,
Avui em anat el pediatre i ens a dit que ja podem començar amb la verdura.
Aquests primers dies tenim que començar amb patata, pastanaga , mongeta i desprès ja podem començar posant més aliments.
M’agradaria que em donéssiu algunes receptes per poder fer més endavant. Diguem que no soc la mes original cuinant i crec que sinó acabaré fent casi sempre el mateix.
Quines cremes feu vosaltres? I feu Caldos?
Espero poder treure el suc aquesta màquina que diuen que va tant bé ;-)))
Imatge
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: RECEPTES BABYCOOK

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. març 12, 2015 8:49 pm

Hola illeta, quan de temps té el teu fill/a? Jo des del primer dia que vam introduir l'AC (6 mesos i mig) vaig posar-li totes les verdures barrejades menys les de fulla (espinacs, bledes, col, bròquil, col-i-flor). Li poso varies verdures com ara: porro+mongeta+pastanaga+carn; patata+carbassa+carbassó+carn; etc... Jo sempre intento posar quantitats equilibrades de cada verdura perquè alguna vegada que hi posava més carbassa del compte, per exemple, ja no li agradava perquè ho notava massa dolç.. Ara el que també faig és afegir-hi sèmola d'arròs o de blat.
No hi ha massa secret! Tu aniràs veient quins sabors li agraden més. No sé si era això el que volies saber! :-D
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: RECEPTES BABYCOOK

EntradaAutor: illeta25 » dl. abr. 13, 2015 12:04 pm

Gracies lavidaesbonica per la resposta.
Fins ara no m’havia pogut tornar a connectar .
Si volia saber les combinacions que aneu fent perquè no sempre sigui el mateix. De moment nosaltres estem començant portem 1 mes provant diferents coses a veure quines són les que agraden més.
Imatge
MIMOSETA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

Re: RECEPTES BABYCOOK

EntradaAutor: MIMOSETA » dl. març 21, 2016 8:00 am

Noies, una pregunta. La fruita la feu sempre en compota segons les instruccions de la babycook (és a dir, afegint una part de l'aigua de cocció)? O es millor fer-la crua, triturar-la i prou? En aquest cas, la tritureu amb la babycook (és a dir, es pot fer servir merament com a trituradora o em carregaré l'aparell)'? El meu nen té 5 mesos i mig i fa un parell de dies que li dono compota i s'ho menja tranquil.lament. No sé si és incorrecte no donar-li fruita sense coure :-:)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::