Transició triturats a sòlids...

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Transició triturats a sòlids...

EntradaAutor: lavidaesbonica » dv. març 20, 2015 9:42 pm

Hola!

Avui la pediatra ens ha dit que ja podem anar oferint-li la majoria d'aliments a la nena (9mesos) i que no cal triturats. Fins ara li hem estat donant papilles i purés verdura i fruita, però també li oferíem crostó de pa, trossos de fruita i galeta. Ara m'agradaria començar a variar el dinar, per exemple, però penso que si de sobte li poso un plat d'arròs amb verdures me'l tirarà pel cap..més que res perquè la fruita que li donem a trossos només la xucla una mica i ja està.. I el que més em preocupa, no va sobrada de pes, al contrari, per això no vull posar per davant el fet que mengi sòlids..vull dir que si no en vol li acabaré donant triturat, però vull anar introduint el canvi de la millor manera possible! Teniu idees de menús? Per començar ho faré amb els dinars i berenars...Per berenar, per exemple, avui en comptes de donar-li la papilla de fruita, li hem donat iogurt amb plàtan i pera xafats amb forquilla.. al principi ha fet fàstics però s'ho ha anat menjant.. quins berenars li podríem oferir més? la pediatra ha insistit que és important que mengi fruita! ja que li hem dit que no li agradava massa... I el dinar? se li podria oferir la verdura xafada en comptes de triturada i la carn...passada pel turmix? També podria donar-li arròs xafat oi? o millor sèmola..?
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Transició triturats a sòlids...

EntradaAutor: EMAMI » ds. març 21, 2015 2:03 pm

Bones!
Jo amb la meva filla el que feia era mentre li donava la papilla li deixava arros bullit, per exemple, a un plat i mentre jo li donava deixava que ella fes el que vulgués amb l'arròs,
L'agafava, l'apretava, el llepava... I així cada dia coses diferents i poc a poc va començar a posar-s'ho tot a la boca.
A veure si et serveix!
Avatar de l’usuari
denali
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

Re: Transició triturats a sòlids...

EntradaAutor: denali » dc. ago. 26, 2015 2:56 pm

M'interessa! El pujo a veure si ens donen més idees...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::