Galetes

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Galetes

EntradaAutor: jaruma » dj. març 26, 2015 7:26 am

Hola,
Voldria donar al meu fill de 9 mesos galetes o alguns cosa semblant, que se li vagi desfent a la boca sense risc d'ofegar-se (fa queixalades al pa o la fruita i després no sap què fer amb un tros tan gran a la boca!).

El cas és que les Maria de tota la vida tenen ou i molt sucre, i les que he vist per nadó tenen llet de vaca o grassa de palma. Sabeu d'alguna marca que les faci més naturals, sense gaire sucre? Gràcies!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: catalanna » dj. març 26, 2015 8:29 am

M'interessa! l'altra opció ès fer-les casolanes!!
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Galetes

EntradaAutor: shibi » dj. març 26, 2015 8:59 am

Hola!
Jo a la meva peque li donava les de la marca babybio ( http://www.babybio.es/produits_details. ... duit=50020 ). Són una mica més naturals. A ella li encantaven i li encanten... i a mi també jiji :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: Navi » dj. març 26, 2015 9:17 am

I "tortitas" d'arròs o blat sense sal?
Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: nivalis » dj. març 26, 2015 9:58 am

A mi l'infermera del CAP em va dir que li donés Maria tradicional (no la Maria Dorada, que es veu que porta més greix) o aquelles que són rectangulars, de tota la vida. Aquestes dos són les que porten menys greix i menys sucres de totes, encara que una mica en porten...
Jo vaig començar abans de l'any donant-li les rectangulars, que es desfan millor que les Maries, i li agradaven. Ara que ja te quasi dos anys menja de les normals també.
Si ho vols encara més natural, potser hauries d'anar a alguna tenda de productes biològics i allà t'aconsellaran.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. març 26, 2015 11:55 am

Hi ha una recepta súper fàcil per fer unes galetes toves per criatures sense sucre (les galetes de super tenen un 24% de sucre!!! És moltíssim!!!)

Necessiteu un plàtan i civada. Es chafa el plàtan i se li afegeix els flocs de civada fins que quedi una massa compacta. Es posa en paper de forn amb firma rodona o allargada i al forn uns 15 minuts a 150 graus. Queden toves. La civada també podeu fer-la farina, o canviar-la per farina d'arròs i aquí podeu posar-li una mica de suc de taronja.
La meva es tornava boja amb aquestes galetes (te 18 mesos i no ha probat les galetes de super ni les de bebé), i quan les hi faig, triomfen. :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: garota » dj. març 26, 2015 1:24 pm

M'apunto la recepta! No la coneixia! Genial!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Galetes

EntradaAutor: jellwill2 » dj. març 26, 2015 1:40 pm

A nosaltres la infermera ens va recomanar les birba. Les vam comprar durant molt temps. Jo no tenia temps de fer galetes.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Galetes

EntradaAutor: Clara13 » dj. març 26, 2015 1:44 pm

Jo faig com Petitprincep i li preparo jo. No trigues més de 15 min en total i pots anar variant el sabor fent-les de pera, plàtan, inclou-re-hi taronja...jo hi tiro una mica de canyella. Estan bonissimes i queden tobes i a més sense sucre industrial.
Avatar de l’usuari
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: pesoleta314 » dj. març 26, 2015 2:58 pm

Hi ha les d'espelta de la marca Holle especial bebès. Són caretes, però la veritat, amb lo poc que en mengen (no es menjaran mig paquet en dos dies), estan bé. Hi van 23 galetes i a la ecobotiga on les vaig comprar em van costar 3 euros i pocs cèntims. No porten sal ni sucre ni ou; això sí, porten mantega (de fet, el gust és molt semblant a les típiques galetes de mantega daneses). Al paquet posa a partir de 8 mesos.

Per cert, les meves galetes de civada i platan van ser un epic fail total. Eren com molt "de plàstic" i s'ennuegava de seguida perquè no les podia desfer (no sé amb què em vaig equivocar). Ara no li puc donar civada perquè sembla que s'hagi tornat intolerant, així que tampoc em serveixen :p
pesoleta314 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 26, 2015 3:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
mariamarieta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. feb. 11, 2015 2:47 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: mariamarieta » dj. març 26, 2015 3:00 pm

Ostres noies que bones aquestes receptes! sempre s´aprenen coses interessants per aquí >.-<:
M´ho apunto!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: jaruma » dj. març 26, 2015 8:55 pm

M'apunto tots els suggeriments, gràcies! Jo ara mateix tampoc no tinc ni 15 min per fer-les, però si començo a tenir més temps ho provaré.

Tinc un dubte: si no poden menjar ou fins l'any, com és que sí que poden menjar galetes amb ou? Potser fins i tot els serveix com a introducció? (És que m'estic tornant molt estricta amb això de la introducció d'aliments, i de vegades penso que potser és contraproduent).
marivet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 5:32 am

Re: Galetes

EntradaAutor: marivet » dj. març 26, 2015 9:13 pm

Hola!!
Les d la marca Milupa són molt bones i es desfan d seguida a la boca dls nens. Nosaltres vam conençar amb aquestes i genial. Dp ja vam passar a les Maria.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Galetes

EntradaAutor: Clara13 » dv. març 27, 2015 10:42 am

Jaruma depèn del mètode que segueixis. Jo practico Baby Led Weaning i el meu nen amb 7 mesos ja ha provat l'ou. Si és al.lèrgic ho serà als 12 mesos o als 7, per tant, recomanen introduir-lo mentre encara estas alletant, perque la llet materna ofereix protecció contra possibles reaccions, quan encara no se l'ha destetat. No obstant així és com ho faig jo, si prefereixes introduir-lo als 12 i li dones galetes que porten ou doncs si, et serviria de prova per veure si té al·lèrgies.

:ok:
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Galetes

EntradaAutor: kittie » dt. març 31, 2015 7:13 am

Les galetes maria tradicionals no porten ou. Les galetes fontaneda tampoc. Jo alternava aquestes d'adults amb les galetes per nadons de les marques almiron, nestle, etc.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::