Esmorzar als 10 mesos

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: tineta14 » dc. abr. 15, 2015 8:10 am

Hola! què esmorzen o esmorzaven els vostres nens amb 10 mesos aprox?
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: Boniqueta » dc. abr. 15, 2015 8:39 am

La meva biberó amb cereals. Ara (té 21 mesos) encara esmorza això mateix entre setmana i alguna peça de fruita. Per anar a l'escola bressol va més bé ja que anem més ràpid (bé ho fan els avis perquè nosaltres a les 8 del matí ja som fora de casa). Però els caps de setmana a partir dels 12-13 mesos ja va començar a esmorzar amb nosaltres pa amb tomata i una mica de pernil o formatge, o bé galetes ecològiques, una mica de fruita i la llet. L'assentem a taula amb nosaltres i esmorzem els tres junts.
Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: tineta14 » dc. abr. 15, 2015 8:45 am

Boniqueta ha escrit:La meva biberó amb cereals. Ara (té 21 mesos) encara esmorza això mateix entre setmana i alguna peça de fruita. Per anar a l'escola bressol va més bé ja que anem més ràpid (bé ho fan els avis perquè nosaltres a les 8 del matí ja som fora de casa). Però els caps de setmana a partir dels 12-13 mesos ja va començar a esmorzar amb nosaltres pa amb tomata i una mica de pernil o formatge, o bé galetes ecològiques, una mica de fruita i la llet. L'assentem a taula amb nosaltres i esmorzem els tres junts.


Ah molt bé! i la fruita li donaveu a trossets? jo ara li dono poma ratllada i encara se la va menjant... i és que amb la fruita no hi ha manera! Quines galetes són? m'agradaria trobar-ne unes ecològiques però amb bon gust! :ok:
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. abr. 15, 2015 2:36 pm

La meva amb 10 mesos esmorzava pa amb tomàquet i alguna peça de fruita de temporada (en aquell moment, prunes, prèssecs... Era ple estiu).
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: tulina » dc. abr. 15, 2015 10:39 pm

Les galetes eco de holle son bastant bones tot i que es nota poc ensucrades,es clar!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: Mara17 » dc. abr. 15, 2015 11:23 pm

Bàsicament llet i coses del meu esmorzar: fruita, sobretot.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: Cayena » dj. abr. 16, 2015 8:05 am

El meu als 10 mesos teta i algo picotejava del meu esmorzar, alguns dies
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: jaruma » dj. abr. 16, 2015 7:55 pm

El meu pren suc de taronja amb cereals, i a mig matí mes o menys una galeta. I apart, tan pit com vulgui. Es un tragoncete!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Esmorzar als 10 mesos

EntradaAutor: Boniqueta » dv. abr. 17, 2015 3:52 pm

tineta14 ha escrit:
Boniqueta ha escrit:La meva biberó amb cereals. Ara (té 21 mesos) encara esmorza això mateix entre setmana i alguna peça de fruita. Per anar a l'escola bressol va més bé ja que anem més ràpid (bé ho fan els avis perquè nosaltres a les 8 del matí ja som fora de casa). Però els caps de setmana a partir dels 12-13 mesos ja va començar a esmorzar amb nosaltres pa amb tomata i una mica de pernil o formatge, o bé galetes ecològiques, una mica de fruita i la llet. L'assentem a taula amb nosaltres i esmorzem els tres junts.


Ah molt bé! i la fruita li donaveu a trossets? jo ara li dono poma ratllada i encara se la va menjant... i és que amb la fruita no hi ha manera! Quines galetes són? m'agradaria trobar-ne unes ecològiques però amb bon gust! :ok:


La fruita a trossets. Sempre se l'ha menjat molt bé ja sigui en puré o en trossos. Pots provar amb el plàtan, és tou i dolç. I de galetes la que sigui sempre li va bé. Ara li en compro unes d'espelta que no porten sucre sinó ágave el que passa és que no recordo el nom. Les Holle també les ha menjat i també molt bé. Les pots trobar a qualsevol botiga d'ecològics.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::