10 mesos i NO vol aigua ni cap líquid...

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

10 mesos i NO vol aigua ni cap líquid...

EntradaAutor: winnymas » dt. abr. 21, 2015 9:44 am

Bon dia noies,

a veure si em podeu ajudar. Tinc un nen de 10 mesos. I no vol líquids, només cullera (papilles) o trossets! Però res de líquid (ni en biberó, ni en got ni en cullera). Al matí li he de donar l'esmorzar en papilla de cereals perquè no volia la llet en biberó. Com a màxim al vespre, després de sopar (generalment verdura o sopeta) aconsegueixo que fagi un bibero de 120 de llet. Però això és tot.
Hem probat de tot durant el dia, camamilla, aigua, suc de mandarina, llet. I res. El noiet gira el cap o em tira el biberó!!
A part, com que no beu, doncs tampoc fa pipi! I el bolquers els treu nets (excepte quan fa caca clar!).
Algú s'hi ha trobat?? Com ho heu fet?? El tema em comença a preocupar sobretot ara que s'acosta l'estiu!
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: 10 mesos i NO vol aigua ni cap líquid...

EntradaAutor: ada_bcn » dt. abr. 21, 2015 11:00 am

i amb got o cullera? o amb una ampolla o cantimplora d'aquelles de fer esport?
Avatar de l’usuari
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: 10 mesos i NO vol aigua ni cap líquid...

EntradaAutor: winnymas » dt. abr. 21, 2015 11:16 am

També ho hem probat. I res. El noi gira la cara i s'enfada!! (és moooolt tossut).
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: 10 mesos i NO vol aigua ni cap líquid...

EntradaAutor: garota » dt. abr. 21, 2015 11:31 am

Home,....si no en vol,..no en vol,...però clar, això de que no faci pipi,.....
I si li deixeu un got sobre d'una taula o al terra al seu abast, que hi jugui, manipuli,...etc? A vegades quan veuen que alguna cosa ens angoixa( no beu aigua ni res i ho intenteu de totes maneres) , ho rebutgen,....
Proveu-ho! O amb canyeta,...el meu a aquesta edat ja sabia beure amb canyeta,..
No sé tu, que complicat,....jeje però si us veu beure a vosaltres sense agobiar-lo acabarà bevent. Com a mínim aigua, que és important si no pren tanta llet ni pit,...
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: 10 mesos i NO vol aigua ni cap líquid...

EntradaAutor: Maria V. » dt. abr. 21, 2015 2:52 pm

Jo el duria al pediatra, per si això de no orinar fos degut a algun problema de ronyó, no ho sé. Que no orini no ho veig normal. I mentrestant li donaria molta fruita sucosa a trossets (per exemple peres), ja que els trossets se'ls menja. Fins i tot, per un dia o dos, es pot intentar substituir la farineta de cereals per fruita.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: 10 mesos i NO vol aigua ni cap líquid...

EntradaAutor: Maria V. » dt. abr. 21, 2015 6:24 pm

També pot anar bé donar-li els triturats i farinetes més clarets: la mateixa quantitat de menjar però amb una mica més d'aigua, sempre i quan quedi prou espès perquè no t'ho rebutgi.
No dius què pren per dinar. He suposat que menjava i no bevia. Si encara fes lactància materna potser ja rebria prou aigua, però en aquest cas faria pipí, em sembla.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::