No vol AC

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

No vol AC

EntradaAutor: catalanna » dv. abr. 24, 2015 9:12 pm

Hola noies! Tinc un petit que fa poc ha començat l'AC però no li interessa gens ni mica. Sé que és complementària del pit, però em preocupa una mica que no vulgui res més que pit. Sabeu fins a quin punt és sostenible que no mengi res? És a dir, fins a quin punt és complementària l'AC? Va ben alimentat només amb pit?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No vol AC

EntradaAutor: jaruma » dv. abr. 24, 2015 9:50 pm

Hola!
Jo el que tinc entès és que l'únic que necessiten és ferro. La resta ho obtenen de la llet de la mare.
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: No vol AC

EntradaAutor: inger_0 » dv. abr. 24, 2015 10:07 pm

Hola,
El millor aliment és la llet materna, és el que millor l'alimenta. De totes maneres, si no pren ja vitamina D, comenta-li al pediatra i potser li recepta, o potser no perquè ja estem a la primavera.
Quants mesos té?
El meu fill al principi tampoc li feia massa cas al menjar, el vaig deixar fer al seu ritme, sobretot al principi juguen amb el menjar, el toquen, remenen, merdegen, però menjar poca cosa. Mica en mica ho anirà provant. El meu anava sobrat de pes amb LM i quan més AC introduíem, menys pes guanyava...
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: No vol AC

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. abr. 25, 2015 11:17 am

El meu va fer LME fins els 8 mesos. Després menjava alguna cosa, però poc. Fins els 10 mesos no podía dir que mengés, només xuclava els aliments que li oferiem (feiem baby let wearing). Això si, jo li donava pit sempre que me'l demanava i li oferia aliments sólids en diferents hores del dia, especialmente quan el seu pare i jo menjavem, el posavem a la trona i a putinejar! :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

Re: No vol AC

EntradaAutor: arfo » dl. abr. 27, 2015 10:45 am

Bon dia!

Et dic el mateix que les companyes! Jo vaig fer LME fins als 5 i mig i la meva filla no va començar a interessar-se pel menjar fins als 10 mesos. Feia tres cullerades de pure o de menjar aixefat i ja està! Ara hauries de veure com jala!!!

El més important de tot és que la lactancia materna segueixi sent a demanda, i que li ofereixis el pit abans de menjar o una mica abans de menjar (res de postres ni susbstituïr preses per "àpats"). El què t'han dit del ferro és veritat però diuen que la quantitat que cal menjar és mínima, a mi em preocupava molt, però els nens amb deficits no crèixen, si vas passant els controls de pes i alçada bé, no et preocupis, encara que creixi o s'engreixi poc puntualment, ja ho remuntarà...

Jo vaig llegir el llibre de El meu nen no menja del Carlos Gonzalez i em va ajudar a que el procés fos més tranquil per les dues!

Ànims i sort!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::