blw i llar d'infants

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

blw i llar d'infants

EntradaAutor: catalanna » ds. juny 27, 2015 2:02 pm

bon dia noies! us explico: el meu petit té 8 mesos i des dels 6 que hem introduit l'AC. Vaig provar triturats i veient que els rebutjava ens hem passat al BLW. El tema és que gairebé no menja res de res i en aquests dos mesos no ha evolucionat massa. Li posi el que li posi hi juga un parell de minuts i després ja passa, o sigui que bàsicament encara pren només pit. Sé que l'AC només és un aprenentatge i amb el pit a demanda està ben alimentat, el problema és que al setembre torno a la feina i haurem d'estar 8 hores al dia separats.... i ell no accepta la meva llet amb biberó. (ni cullera)
Algú s'ha trobat en aquesta situació? Sé que s'adaptarà, però em fa patir que sigui molt traumàtic, ja que se li ajuntarà separar-se de mi i anar a la llar amb dir adéu al pit durant el dia (amb el que això també implica per dormir....)
hi ha qui m'aconsella que li negui el pit durant el dia i només li ofereixi sòlids però no ho veig gaire clar....
com ho veieu tot plegat?
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: blw i llar d'infants

EntradaAutor: EMAMI » ds. juny 27, 2015 2:51 pm

Sembla que descriguis al meu fill! Farà 8 mesos i fem només pit.
A ell li agrada menjar tipus arròs, paella i fato així. Ho se perquè li he deixat provar i xala!
Dilluns vaig a treballar i es queda amb sun pare i ell tampoc accepta la meva llet amb biberó ni res així que... No se com anirà...
Paciència que fins al setembre encara queda!
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: blw i llar d'infants

EntradaAutor: la_rodri » dg. juny 28, 2015 8:22 am

Quan jo vaig començar a treballar amb el meu primer fill tampoc acceptava la meva llet al biberó, però la primera setmana que jo no hi vaig ser la va acabar prenent! També és cert que vam probar varios tipus de bibe i terinas fins que vam teobar una que li va agradar... Al final s'adapten bé
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: blw i llar d'infants

EntradaAutor: Cayena » dl. juny 29, 2015 9:56 am

Catalanna
Falten dos mesos perquè comenci la guarde, encara tens molt marge!!!
Nosaltres també hem fet BLW amb el nostre fill i amb 8 mesos el meu peque no menjava pràcticament res sòlid, de fet, no va començar a menjar algo "apreciable" fins passats els 10 mesos. Fins l'any la llet és el seu aliment principal, o sigui que el teu fill fa el que ha de fer: s'alimenta del pit i experimenta i tasta amb l'AC.
Jo no treuria el pit de dia, amb 8 mesos és el seu aliment principal!!!
No l'alimentarà més un tros de pastanaga que el teu pit. Segueix com fas fins ara, que ho feu superbé!!!! Ja veuràs com en dos mesos notes molt la diferencia. Jo ho vaig notar moltíssim.
De totes formes, et diré que, almenys en el meu cas, el nostre fill fins que no va començar la guarde no va menjar gaire.
A casa amb la mama el pit sempre estava present, quan va començar la guarde els primers dies menjava poquet, però després va començar a menjar superbé i ara t'haig de dir que a la guarde menja coses que a casa ni tasta... jajaja. Això si, en arribar a casa la teta no la perdona, amb casi 2 anys que té.
El meu va estar amb mi fins que va començar la guarde, casi amb 14 mesos, i també va pasar d'estar amb la mama tot el dia, amb el pit en mode barra lliure, a 7 h al dia a la guarde, amb gent desconeguda i sense pit.
I és dur, per a ell i també per a tu, no t'ho negaré, però s'adaptarà, ja veuràs. I amb el menjar pensa que són petits però no tontos, quan vegi que a la guarde no hi ha teta menjarà més, seguríssim. Pensa que tindrà 10 mesos i en dos mesos fan molts canvis a nivel de menjar, si encara no fa la pinça la farà, haurà tastat més cosetes i segur que ja menja més quantitats.
I pel tema llet, pots provar amb got, potser així se la beu millor a la llar.
T'entenc, jo també m'agobiava molt amb aquest tema, perquè quan fas BLW t'imagines al teu nen amb 6 mesos menjant-se el brècol com surten els videos del YouTube, però hi ha ha nens que triguen una mica més en fer això (de fet el meu amb casi 2 anys no ha tastat mai el brècol, li fa repelús jajaja)
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: blw i llar d'infants

EntradaAutor: catalanna » dl. juny 29, 2015 10:05 am

Gràcies Cayena, m'has animat molt :) tot el que dius és el que penso jo en els dies bons!! Jajaja
Suposo que tens raó i he de tenir paciència, però l'entorn ja comença a pressionar (i a aquesta edat el meu fill gran menjava com una llima) i m'ofusco. Jo també he vist mil vídeos de blw al youtube i sí, em pensava que el raro era el meu que dos mesos després menjava quantitats microscòpiques del que fos!! Gràcies de debò, intentaré donar temps al temps i tenir paciència!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: blw i llar d'infants

EntradaAutor: garota » dl. juny 29, 2015 11:13 am

La Cayena sempre té paraules encertades! :-) jiji
Opino exactament igual que ella. El meu no va començar a menjar quantitats xules fins els 10-11 mesos. I el brècol tampoc l'ha volgut mai!!! Jajajaja hem de mirar menys el you tube jehe
Ànims i ja veuràs com us adaptareu a la nova situació! I no t'angoixis perque fan molts canvis amb el menjar al llarg dels mesos i anys. Se saben regular molt i molt bé!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::