Verdures 6 mesos

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Verdures 6 mesos

EntradaAutor: Halia » dg. des. 06, 2015 3:55 pm

Hola marones,

Una coseta... en dues setmanes començarem amb la verdura i tinc mil dubtes!!!!!!!!! Fem LA i m'agradaria saber com li vareu donar vosaltres les primeres verduretes....
Em faig un embolic només pensant en com ho faré per comprar al mercat/fruiteria el que necessito!!!


Mil gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Verdures 6 mesos

EntradaAutor: Anna Maria » dl. des. 07, 2015 9:04 am

Bones!
jo faig LM però diria que la introducció a la LC és similar, perquè al cap i a la fi tant la LM com la LA és llet, no?
Bé, doncs hi ha moltes maneres d'introduir-ho, ma cunyada i jo anem a CAPs de comarques diferents i la manera com ho hem fet no ha estat la mateixa, però bé.
A veure, jo vaig fer una setmana mongeta, patata i pastanaga soles. N'hi ha que fan primer la mongeta i després van afegint. Jo la bullo amb cassola normal, n'hi ha que ho fan al vapor... Després ja hi vaig afegir una setmana pollastre, l'altra corder i l'altra vedella, de carn fins a dia d'avui és 30 grams diaris. Jo faig la verdura per dos dies, i poso que arribi a 220 grams per dia. Ho bullo tot, primer posant mongeta, pastanaga, ceba, etc i més tard la patata i el tall que toqui. Ara als 10 mesos he incorporat un rovell d'ou una vegada a la setmana, i als 11 em toca incorporar el peix blanc.
A l'hora de triturar, poso la carn a la part de baix del vas de triturar i la verdura a sobre, sense res de líquid de cocció, i després afegeixo caldo, ara ja menys però al principi més perquè l'Isaac no la volia gens espesa, i poc a poc ho he anat deixant més.
Els primers dies només va menjar algunes cullerades, i com t'he dit ara ja menja 220 grams. Diuen que el varem estar entre 160 i 250 (més o menys).
No sé si m'he explicat gaire bé, a veure si amb l'ajuda de les altres respostes et donem un cop de mà, i tu pregunta, pregunta.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Verdures 6 mesos

EntradaAutor: numa1982 » dt. des. 08, 2015 2:44 pm

Hola!

Nosaltres férem 3 dies només verdura i després incorporàrem la vedella i el pollastre. Abans, una setmana-10 dies, havíem introduït la fruita. Per a que les verdures fossin nés dolcetes, posàvem poca mongeta i, sobretot al principi, boniato o batata en comptes de patata. Des del principi li hem donat, en diferents combinacions i proporcions, carbassó, carbassa, pastanaga, mongeta, patata i porro. Als set mesos ja menjava uns 250-270g, i seguim així. Als nostres nens (na Júlia és la segona), els agrada els menjar espesset i així els ho donem.

Sort!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Verdures 6 mesos

EntradaAutor: Halia » dt. des. 08, 2015 7:58 pm

Gràcies boniques!

Tinc visita el dia 16 per la revisió dels 6 mesos, però ja em van donar "instruccions" al CAP. Aviam com ens va... ella menja molt bé la fruita i els cereals, espero que la verdura també li agradi... :ok:

- M'apunto lo del boniato!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::