Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

EntradaAutor: tossuda » dl. jul. 11, 2016 8:38 am

Hola marones,

Tinc una filla d’un any i mig i us volia demanar exemples de què els doneu als vostres fills per sopar. Gràcies!!
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

EntradaAutor: mercesf30 » dl. jul. 11, 2016 9:30 am

Hola! Pasta sense salses (no li agraden), truita, pollastre a la planxa, hamburguesa a la planxa, vedella a la planxa, algún puré de peix perquè el peix sencer no se'l menja, pernil dolç, formatge, pa, bròquil, iogurt, fruita..

M'ha quedat tot una mica desendreçat però he anat posant cosetes que em venien al cap :)
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

EntradaAutor: marta9 » dl. jul. 11, 2016 9:49 am

Nosaltres sopem tots el mateix, la petita des de sempre menja amb nosaltres, li oferim del que hi ha i ella menja lo que vol.

En aquesta època mengem moltes amanides fredes: de patates amb tonyina i tomàquet, de pasta, empedrat de mongetes. També fem molt peix blau, que ara és temporada, sardines o seitons fregits, pà amb tomàquet i una amanida verda. No li agrada l'enciam però el cogombre i l tomàquet li encanten. Els seitons si són petitons els hi dóno amb espina i tot. Les sardines les hi arreglo jo. Un dia a la setmana fem sopar infantil: pizza, o croquetes... i una amanida. També truites de carbassó o patata amb pà amb tomàquet. L'ou ferrat li encanta, hi suca el pà ella soleta i acaba plena d'ou i feliç! El pastís de tonyina també té molt èxit. Els dos grans es preparen el seu... Ah, i arrossos variats. Amb verdures, a la cassola, amb peix, amb bacallà i pebrot verd...

De postre fem platets de síndria o meló a trossets, o iogurts de la fageda...

Menja ella sola, mig amb cullera mig amb els dits... ja té dos anys i mig, ara és força més fina. Cal dir que les quantitats que menja són molt petites, va a dies, però sovint sopa uns trossets de peix i una patateta, però ja és això, està molt maca. No li cal més.
Ara no se m,acut més cosa...
Imatge
Imatge
Imatge
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Re: Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

EntradaAutor: tossuda » dl. jul. 11, 2016 9:57 am

Ja sé que semblo encantada eh! hahaha però és que a casa no som de cuinar i per sopar mengem molt lleuger i senzill! doncs faré això: l'entaularé i que vagi picant del que mengem nosaltres.

Els doneu una mica de bibi abans de dormir?
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

EntradaAutor: GAIA_ » dl. jul. 11, 2016 12:26 pm

Bones,

A nosaltres ens agrada cuinar, però per desgràcia no disposem del temps que voldríem. Intentem que la nena (19 messos) mengi per sopar fruita/verdura i una ració de proteïnes. De pa, pasta, patata, arròs... en menja sovint o sigui que si no en té per sopar no passa res (encara que sempre menja algo

De primer menja: de fred meló amb pernil dolç, síndria tallada amb la mandolina o qualsevol altre peça de fruita que pugui menjar amb els dits (cireres, prèsecs, plàtans, peretes...) Per desgràcia encara no li agrada la verdura freda (pastanaga ratllada, enciam, tomàquet, cogombres,...) i de calenta se la menja tota. També menja la pizza de verdures i la coca de verdures. Avui provarem albergínia rebossada aviam si triomfa.

De segon el que es vulgui de proteïnes: truita, qualsevol peix o carn a la planxa, hamburgueses, croquetes (de formatge, pollastre amb prunes, carn d'olla,...), llibrets, rotllos de pernil i formatge, pèsols (bullits, pernil), salmó al papillot, falafel, hummus, bikinis, remenat de xampis... l'altre dia li vam donar a probar hamburgueses de tofu i li van encantar! (el meu marit i jo vam flipar)

I... si, el bibi es sagrat per ella, te'l demana només llevar-se i per dormir. Estic intentant fer el pas a per canyeta o un altre tipus de llet o iogurt (la que li donem en pols no em fa gaire el pes) i... bueno, paciència. A poc a poc i amb bona lletra.

Espero haver-te ajudat!
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

EntradaAutor: mercesf30 » dl. jul. 11, 2016 12:38 pm

Bibi i tant... Si el meu fill la majoria de dies me'l demana també després del dinar :-:) Després del sopar encara més!
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Re: Exemples de sopars per a criatures d'un any i mig?

EntradaAutor: tossuda » dv. jul. 15, 2016 10:06 am

Quantes idees!!!!! >.-<:

mil gràcies boniques :-()-)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::