No vol menjar quan no hi sóc

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

No vol menjar quan no hi sóc

EntradaAutor: Esteloide » dv. nov. 18, 2016 8:19 pm

Hola noies!

Aquesta setmana he tornat a treballar i, a part del trasbals que això suposa, ens hem trobat amb què la meva filla ha iniciat una vaga de fam (ens ha sortit reivindicativa la mossa...).
Ara ha fet 5 mesos i mig, fem LME i li haviem donat algun biberó de forma esporàdica amb la meva llet i se l'havia pres, però aquesta setmana res de res.
També hem provat els cereals amb cullera i els escup...
En fi, el meu home, que és qui se la queda, està desesperat. La veritat és q no fa cap gràcia que no mengi...faig horari intensiu, però m'estic sobre vuit hores fora de casa...
A algú més li ha passat? Com ho heu solucionat?
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: No vol menjar quan no hi sóc

EntradaAutor: ELE » dv. nov. 18, 2016 9:27 pm

Tranquila, molts ho fan. La meva segona tb m'hi vaig trobar. Questió de temps, s'hi acostumen. Al nostre cas després de deu dies ja va cedir, ara bé, el primer mes de reincorporar-me, desde q jo entrava per la porta, mamava gairebé cada dues hores...nit inclosa. Va ser dur, pq vam retrocedir en l'ordre q haviem aconseguit poc a poc durant la baixa. Vaig tenir una super pujada d llet degut a això, de forma q les 8h q havia d estar fora, m'havia d treure llet. Po mira...ens va servir x congelar! :-)
Paciencia. Cedirà I memjarà...I sino ho recuperarà quan arribis a casa!!!
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: No vol menjar quan no hi sóc

EntradaAutor: Maria V. » dg. nov. 20, 2016 11:30 am

Amb la meva filla em va passar igual. Quan vaig tornar a la feina, la nena ja feia molts dies que menjava farinetes i barreja de fruita amb cullereta petita (en aquella època els pediatres ens feien començar abans), però quan jo no hi era, feia la vaga de la fam. Després, en pocs dies s'hi va anar acostumant. L'hi donava la meva mare, que era molt amorosa, i pobra, durant gairebé una setmana, tot i que la nena estava molt a gust i riallera jugant amb ella, quan tenia molta gana li plorava però apretava les genivetes i no s'hi deixava posar res (biberó, ni pensar-ho: a mi tampoc no me l'havia volgut; va passar del pit a la cullereta sense passar pel biberó). Com que en menys d'una setmana va cedir, només puc dir que no tinc solució per al principi però que en pocs dies s'hi acostumen.
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: No vol menjar quan no hi sóc

EntradaAutor: Esteloide » dg. nov. 20, 2016 6:35 pm

Moltes gràcies per les respostes!

De moment no ha cedit, però ns ho estem prenent amb filosofia... Sembla que alguna cullerada ja fa! A veure si aquesta setmana cedeix del tot.
Pel que fa al biberó res, hem provat varies tetines i no n'hi ha ni una que li faci el pes...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::