Productes cosmètica naturals

Estil de vida saludable
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 400
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: sunset1980 » dc. set. 23, 2015 9:08 pm

Hola, m'agradaria conèixer marques de productes de cosmètica naturals, ecológics, sense químics...
Tant per mi com per les nenes(sabó de bany, xampú, hidratant...).
He mirat en alguns llocs i n'he trobat de caríssims, a veure si em podeu ajudar!

Gràcies!!
Imatge
sargantana:28
:: poltre
Entrades: 642
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. set. 23, 2015 9:43 pm

Hi ha una botiga a bilbao que es diu Clementine on tenen tots els productes sense tòxics i per totes les edats. Jo tinc força coses i m'encanta. Mira-ho per internet, no la trobo cara jo.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dj. set. 24, 2015 11:50 am

A mi m'agrada molt Weleda, té productes de tot tipus per tota la familia. No és barata, aquestes marques no ho són mai...pero n'hi ha de pitjors.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 906
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. oct. 19, 2015 3:06 pm

Nosaltres no fem servir xampú jijijijiji però fem anar una de potingues pel cap que no veas. No li va bé a tothom però jo compro mantecas i olis i faig la barreja a casa, ho compro sempre a www.talaku.es, ella té també xampus i suavitzants i mascarilles... però jo diría que són per cabells arrissants i secs... De totes formes potser trobes alguna marca que tingui línea també per altres cabells o pells.... No tos són ecológics, pero si hi ha molts que són sense parabens ni coses d'aquestes... has de mirar una mica
alexa7783
Entrades: 627
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 2:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: alexa7783 » dj. set. 29, 2016 6:28 pm

Hola! Fa pocs dies he conegut una casa Austríaca natural, ecològica i vegana 100%. M'ha agradat moltíssim, tan que me n'he fet distribuïdora. Si voleu que us passi info del que tenen i us ho pogueu mirar poseu-los en contacte amb mi a traves d'un missatge privat. Us encantarà, n'estic segura!
terrassa5
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dg. oct. 23, 2016 4:31 pm

Hola,

Nosaltres fem servir el xampú de la marca Sante, és alemanya. Tots els components són naturals eco, sense sulfats ni silicones. El compro a les tendes Veritas, i val uns 13€ el pot de 950 ml, per ser eco el preu està molt bé.

El protector labial el faig jo a casa, és triga 5 minuts i en tinc per uns quants mesos. Em vaig espantar quan vaig veure la quantitat de porqueries que porten els comercials i sobre tot perquè com es posa als llavis poc a poc ens ho anem menjant.
Nora2007
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Nora2007 » dc. gen. 11, 2017 9:39 pm

una mare de l'escola de la Nora, de sabadell, ha montat una mini "empresa" i fa coses molt bones, de qualitat, ecos i que funcionen molt bé. Es diu "Fem Arrels"
cris.garcia-garcia
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 4:10 pm

EntradaAutor: cris.garcia-garcia » dj. jul. 27, 2017 6:25 am

Hola noies,

Jo tinc una petita botiga online, es una empresa familiar. Tenim tota clase de productes ecologics, desde higiene, alimentacio, joguines i tambe per les mares. Podeu entrar a xafardejar! >.-<:

www.bebeseco.es

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: