productes ecològics

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dj. set. 09, 2010 12:06 pm

Julyet,

Jo conec això de l'àrnica pq a l'escola bressol en tenien i, la veritat, un 10!! Ja fa dies q ho tinc a la llista per a comprar-ho quan vagi a la farmàcia :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: elia1733 » dj. set. 09, 2010 3:38 pm

Sobre l'àrnica, voleu dir que és un producte liure de químics comprat a la farmàcia?
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Julyet » dj. set. 09, 2010 3:47 pm

elia1733 ha escrit:Sobre l'àrnica, voleu dir que és un producte liure de químics comprat a la farmàcia?


Aquest és el que tinc jo: http://www.arnidol.es/arnica/01.html

A les farmàcies ni tot el que venen és efectiu, ni tot és químic, ni tot és "sèrio". Bé, no totes les coses "químiques" són dolentes. Jo això ho vaig comprar perquè em molta gent em va dir que era molt efectiu, vaig buscar que era l'arnica i mira, pel "botiquín".

Però potser coneixeu algun altre format que vagi millor, jo fins fa unes setmanes ni n'havia sentit parlar.

Ah, casualment jo ho vaig comprar a una botiga de productes ecològics.
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. set. 10, 2010 6:32 pm

ueiii, quin post mes interessant!, ostres ara no l'he llegit tot eh? pero hi han moltes coses que faig servir, el vinagre també força per tot, les ecoboles també, aixó del sucre exfoliant també ho havia fet, fa mooolt de temps, quant tenia una mica mes de temps per mi...jeje, ara amb tres la cosa es complica lo del temps..., el bicarbonat també.
també tinc el desodorant aquest de pedra, i l'altre dia m'en van regalar un altre, o sigui que ara en tinc dos :-)
a veure si me'l llegeixo tot :ok: tot el natural i ecològic m'interessa :ok:
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nini8852 » dl. set. 13, 2010 9:05 am

Una pregunta amb això del viangre a la rentadora.... Les que n'esteu tant encantades amb el canvi, ja feieu servir suavitzant abans? És que he llegit a més d'una que no en feia servir i que al provar-ho, els hi ha encantat, però jo és que sempre n'he fet servir i potser jo no n'estic tant encantada.

De l'ecobola també he llegit que res, que és com rentar amb aigua i prou, ja que jo també ho volia probar i buscant informació me'n vaig desdir.

Quan era adolescent vaig estar una temporada fent servir vinagre rebaixat amb aigua per fer les últimes esbandides després de rentar-me el cap (ara no recordo si també feia servir suavitzant, crec que si) i quedava més brillant, però clar, era cabell de 15 anys, potser ho faig ara i se m'obren les puntes fins les arrels jeje.

He trobat interessant lo de la pedra d'alum. Com que de tant en tant vaig al body shop perquè faig servir algún producte, ho miraré.

Jo l'oli no el tiro per l'aigüera, el guardo en garrafes i ho porto a la deixalleria. L'arguiñano sempre diu que ho fem (ho dic per un post que no sabia quin cuiner ho tirava), debia ser un altre.

Jo visc en un poble petit i aquí no hi ha cap botiga ecològica........

Salut!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. set. 13, 2010 10:32 am

mira jo per le meva experiencia el que em va deixar mes sorpresa de les ecoboles (okoball en el meu cas) doncs es la suavitat que deixava a la roba, i les taques les treu igual que un sabo, no en treu ni mes ni menys. No es igual que rentar només amb aigua, la roba queda més aspre amb aigua sola, i hi han taques que no marxen pas. Mira una amiga de la meva germana va fer proves amb dues rentadores (ara no m'extendre) i va veure que inclus quedava mes net de microbis i tot aixó la roba rentada amb ecobola (ai he de dir que es....quimica?? ai ara no em surt el nom....bé treballa amb un laboratori..) docns aixó a mi em va acavar de convencre que si, que anava bé i que no era pas el meu cap (ja les feia servir quant m'ho va explicar).
Jo també feia servir suavitzant, ara ja no en faig servir tant, de vegades a segons quines rentadores en poso simplement perque faci olor, pero ja et dic que es de tant en tant quant em "pica" jeje. Pero la diferencia de suavitzant o vinagre o simplement les ecoboles, per mi només es la olor, que el suavitzant deixa olor i lo altre no. Ah també he de dir que el suavitzant crea com una pelicula a la roba, que per exemple amb els bolquers de roba no es bo utilitzarlo ja que perd absorvencia.
Lo del vinagre es genial per tot.... ah.. tinc que fer lo dels cabells....

una cosa volia preguntar també... a veure un llevataques natural i eficaç, que puc fer???, jo si que em va bé es el sabo natural, d'aquest fet amb oli i sosa (fet per l'avia d'una amiga), però em faig uns farts de fregar.....vull alguna cosa que no hagi de fregar tant...sabeu que es pot fer servir??

Ah, una altre cosa per la rentadora, es posar una mica de sal comuna, es un activador del rentat natural (pero jo busco algo més "fort", tinc unes nenes i un nen molt bruts jojo, i jo que soc mandrosa i no vull fregar i fregar jeje)
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Noe » dl. set. 13, 2010 9:06 pm

Doncs jo vaig deixar de fer servir les ecoboles pq no em netejaven gens, i la roba em sortia bruta i amb olor... no se, he llegit de tot, gent q li funciona i gent q no. Jo he tornat al sabó convencional.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. set. 14, 2010 8:38 am

ostres... i pot ser la diferencia del tipus d'aigua? més dura o no... no se eh?..., ah a la meva rentadora hi havia de posar dues ecoboles perque una es per 4'5kg de roba.
També he de dir que ara despres de casi dos anys sembla que no netejen tant... pero clar, jo les faig servir molt, a casa soms 5...
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dt. set. 14, 2010 9:49 am

Gloriadsn ha escrit:Ah, una altre cosa per la rentadora, es posar una mica de sal comuna, es un activador del rentat natural (pero jo busco algo més "fort", tinc unes nenes i un nen molt bruts jojo, i jo que soc mandrosa i no vull fregar i fregar jeje)


Llavors la sal fa q marxin més taques? Quina quantitat n'hi poses? Sobre les taques o al lloc del sabó? ?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. set. 14, 2010 10:42 am

Ginger, la poso al calaix del sabo, si , es un "potenciador", amb un parell de cullerades soperes n'hi ha prou, pero jo de vegades ho faig amb el paquet directament una mica a "ojo". Ara, hi han taques que hem de seguir fregant....buffff, vull algo miraculós jo..., o uns nens que no es taquin jajaja, pobrets...
pelegrins
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 6:54 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: pelegrins » dj. set. 16, 2010 2:00 pm

hola!

nosaltres tb ens agrada l'eco. un remei bastant eficaç per segons quines taques a la roba és el sol!! nosaltres fem servir bolquers de tela, i els bruts de caca surten de la rentadora amb taques. doncs els poso que els toqui el sol, i amb menys de 10 minuts: netissims!!
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: elia1733 » dj. set. 16, 2010 6:09 pm

nini, jo era una amant del suaviatzant, m'encanta que la roba faci olor. Ara m'he passat al vinagre i n'estic contenta, la roba agafa l'olor del sabó i ja m'està bé. Crec que el suavitzant porta molt perfum i una colla de químics que vull esalviar, igual que el sabó corrent. Així utilitzo sabó corrent (marca bosque verde) i amb el vinagre m'estalvio el suavitzant. Quan trobi una solució econòmica per utilitzar sabó ecològic ho faré.

En quan a l'ecobola, he sentit comentaris que la roba no fa cap olor, no ho he provat perquè m'agrada rentar amb sabó, igual que les mans, no m'agrada ni utilitzo el gel d'alcohol que està tant de moda, et mata els microbis però crec que si tens les mans brutes no funciona, m'agrada netejar-me-les amb aigua i sabó.

Un salut a totes!
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dj. set. 16, 2010 6:33 pm

Això del sol tb ho faig jo, però amb les taques d'estovalles.... no em funciona. Jo tb busco una cosa potent! :r)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » dj. set. 16, 2010 7:05 pm

si, es veritat que els bolquers amb el sol fa miracles... pero porto una temporada amb les samarretes de coto que buff, no se que coi fan que no hi ha manera de treure taques... bé de fet diuen que les taques ensenyen a viure no??? jeje, es per consolar-me eh? :P
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nini8852 » dv. set. 17, 2010 8:31 am

elia1733 ha escrit:nini, jo era una amant del suaviatzant, m'encanta que la roba faci olor. Ara m'he passat al vinagre i n'estic contenta, la roba agafa l'olor del sabó i ja m'està bé. Crec que el suavitzant porta molt perfum i una colla de químics que vull esalviar, igual que el sabó corrent. Així utilitzo sabó corrent (marca bosque verde) i amb el vinagre m'estalvio el suavitzant. Quan trobi una solució econòmica per utilitzar sabó ecològic ho faré.

En quan a l'ecobola, he sentit comentaris que la roba no fa cap olor, no ho he provat perquè m'agrada rentar amb sabó, igual que les mans, no m'agrada ni utilitzo el gel d'alcohol que està tant de moda, et mata els microbis però crec que si tens les mans brutes no funciona, m'agrada netejar-me-les amb aigua i sabó.

Un salut a totes!


Ei, gràcies. A la pròxima rentadora que faci jo ho probaré i ja us explicaré. És que volia saber la opinió d'algú que fes servir suavitzant de sempre.

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Noe » dv. set. 17, 2010 8:49 am

Jo tb feia servir suavitzant sempre, i ara rento amb sabó en pols i un raig de vinagre. I tb n'estic encantada, queda la roba suau i a més se sent la olor del sabó. :ok:

El tema de les taques al sol, a mi no em va funcionar, potser pq eren taques molt heavies! :-:) :-:) Com ja us vaig dir, a mi només m'ha funcionat el kalia.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nini8852 » dl. set. 20, 2010 9:52 am

Hola!

Doncs potser em vaig passar amb el vinagre, però quan ho vaig treure, se sentia una mica la olor i no em va agradar. Potser és perquè estic acostumada a que la roba faci olor al suavitzant que gasto, no sé, però no feia olor de sabó (jo gasto l'Ariel), sinó que tenia regust a vinagre i no em va agradar..... Ja dic, potser em vaig passar, li vaig posar la mateixa quantitat que poso de suavitzant, o potser és que el sabó que gasto no fa gaire olor.... :-:)
Imatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: elia1733 » dl. set. 20, 2010 5:38 pm

nini, jo poso la mateixa quantitat que hi posava de suavitzant, el que hi cap al calaix de suavitzant, a vegades però, una mica menys. Quan surt la roba de la rentadora es nota el vinagre, però una vegada l' estens desapareix. Jo n'estic contenta perque com he dit m'estalvio perfums per molt que m'agradin, i d'això es tracta. A la vegada és un desinfectant i és bo per la rentadora ja que també va bé per fer desaparèixer la calç i crec que tot ajuda.
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dl. set. 20, 2010 7:43 pm

Elia, ara que dius això, jo tb ho vaig pensar, q així de pas el vinagre descalcifica. Tot i així no m'atreveixo a deixar de posar-hi l'anticalç. Vosaltres com ho feu? Què en penseu?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Noe » dl. set. 20, 2010 11:42 pm

Jo no ho he fet mai, però a mi em van dir q per treure la calç va bé omplir de vinagre la cubeta i posar un programa al màxim de temperatura.
Imatge
Imatge

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::