productes ecològics

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. set. 21, 2010 10:29 am

ejem... jo fa molt de temps (per no dir anys) que no hi poso anticalç, de tant en tant si que he fet una rentadora sense roba amb nomes vinagre, pero com dieu, com que de vegades hi poso vinagre a la rentadorada normal doncs penso que mica a mica ajuda a no tenir calç... jo ara fa 10 anys que tinc la rentadora, i aquests ultims anys va a tot drap!, espero que em duri uns quants més...
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nini8852 » dt. set. 21, 2010 10:46 am

Si, la veritat és que un cop seca ja no fa olor a vinagre. Jo faig servir anticalç, el calgonit, potser podria deixar de posar-lo doncs?
Ho aniré probant quan posi llençols o tovalloles per anar-hi agafant confiança jeje

Gràcies a totes!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nuuria
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:17 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nuuria » ds. set. 25, 2010 5:47 pm

Quin post més interessant!!

A veure si me'l llegeixo tot! Nosaltres fa temps que fem servir el vinagre per la rentadora en comptes de suavitzant i n'estem molt contents!

També l'oli essencial d'arbre del te (una o dues gotetes) per "desinfectar" els bolquers de tela... aquests dies els he recuperat de l'armari per quan neixi en Gerard... tornem-hi!!

Fins aviat!

ELS BITXOS DE CASA!!
Marc, ja tinc 4 anys!
Oriol, ja en tinc 2!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » ds. set. 25, 2010 9:51 pm

ostres nuria mira jo habia fet servir lo de l'arbre de te pels bolquers pero per posar una mica de coto impregnat enganxat a l agalleda dels bolquers, m'ho va explicar una amiga, peor mai ho he fet servir per rentarlos! ostres es que aixo te moltes propietats no?, als peus del meu home per fongs també li posava..
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dg. set. 26, 2010 10:35 am

Doncs jo tb poso oli d'arbre de tè, unes gotetes quan els tinc en remull. Llavors dieu q tb va bé per rentar, un cop a la rentadora?

Una cosa, pels bolquers no és bo utilitzar sempre vinagre, oi? Vaig llegir q perdien la impermeabilitat... a la llarga, clar.
Imatge

Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Julyet » dl. set. 27, 2010 9:37 am

A mi mai m'ha fet olor a vinagre la roba, tot al contrari. De sabor fa temps que utilitzo o el del mercadona o el omino bianco (els dos de sabó de marsella).

Vaig comprar el desodorant aquest que dieu, però no l'acabo de dominar... Posa que s'ha de mullar, i aleshores deixo el lavabo tot mullat (el vaig comprar en un format que va dins d'un plàstic, com si imités el roll-on i es queda aigua a dins, i quan me l'aplico totes les gotetes cauen). I si no està ben mullat, no llisca i no fa res. Encara no l'he fet servir per dies de "suar", per tant l'eficiència no la tinc gaire valorada.
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dl. set. 27, 2010 10:28 am

Doncs el meu no té cap plàstic... no sé, Julyet. ?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tyha
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dc. set. 26, 2007 11:06 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: tyha » dl. set. 27, 2010 1:36 pm

ja he pres apunts, gracies :p-)
ImatgeImatge
31.10 POSITIU
10.11 1a ECO
24.11 2a ECO Ets 1cigronet!
10.12 1a analítica
27.12 Eco plec nucal.
5.1 Resultat analisis
20.1 ECO. És NENA!Nom:CARLA
17.2 ECO MORFOLOGICA. 21cm i peses 365 gr.!
16.3 Osullivan ok. 28cm i 700gr.
13.4 35cm 1200gr
19.5 42cm 2100gr. Tens molta galta
8.7 has nascut amb 49 cm i 3600 gr
Avatar de l’usuari
nuuria
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:17 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nuuria » dt. set. 28, 2010 8:45 am

Gloriadsn ha escrit:ostres nuria mira jo habia fet servir lo de l'arbre de te pels bolquers pero per posar una mica de coto impregnat enganxat a l agalleda dels bolquers, m'ho va explicar una amiga, peor mai ho he fet servir per rentarlos! ostres es que aixo te moltes propietats no?, als peus del meu home per fongs també li posava..


Potser no m'he explicat massa bé, jo també tiro les gotes d'oli quan tinc els bolquers en remull com diu la Ginger. No ho he provat directament a la rentadora.... igual també va bé :ok:

ELS BITXOS DE CASA!!
Marc, ja tinc 4 anys!
Oriol, ja en tinc 2!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Gloriadsn » dt. set. 28, 2010 10:15 am

ahhhh, vale vale! home potser com qeu te tantes propietats potser si que va bé i tot per rentar jeje, pero de moment doncs no ho provaré....
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nini8852 » dj. set. 30, 2010 7:58 am

Sabeu on puc comprar olis esencials? És que m'he començat a informar sobre el tema i m'interessa. Si alguna més en fa servir, li agrairia que n'expliqués alguna cosa.
Jo sóc de la província de Girona.

Gràcies!
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Nima » dj. set. 30, 2010 8:15 am

nini8852 ha escrit:Sabeu on puc comprar olis esencials? És que m'he començat a informar sobre el tema i m'interessa. Si alguna més en fa servir, li agrairia que n'expliqués alguna cosa.
Jo sóc de la província de Girona.

Gràcies!

Hola!!

En trobaràs a qualsevol botiga de dietètica i productes naturals. Si baixes una estona a girona hi ha la botiga Nanas que està per la zona del parc de mitgdia o la Genciana ben aprop de la clinica bofill.

Sort!
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: nini8852 » dj. set. 30, 2010 12:52 pm

Nima ha escrit:
nini8852 ha escrit:Sabeu on puc comprar olis esencials? És que m'he començat a informar sobre el tema i m'interessa. Si alguna més en fa servir, li agrairia que n'expliqués alguna cosa.
Jo sóc de la província de Girona.

Gràcies!

Hola!!

En trobaràs a qualsevol botiga de dietètica i productes naturals. Si baixes una estona a girona hi ha la botiga Nanas que està per la zona del parc de mitgdia o la Genciana ben aprop de la clinica bofill.

Sort!


Gràcies Nima! Doncs si, conec la Genciana, ja m'hi passaré, gràcies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dl. nov. 01, 2010 11:16 am

Hola, noies,

Fa temps que no hi ha moviment per aquest post...
Una pregunteta, que ja sé que ja ha sortit el tema en diverses ocasions, però per "aromatitzar" la roba rentant amb les ecoboles, què em recomaneu? quin tipus d'essències són, les que es poden posar a la rentadora? coneixeu les olors? és que al meu marit, això que no faci olor, li sembla que la roba no està neta, però d'altra banda som una mica delicats i tampoc vull un perfum molt fort, alguna cosa suau... què em recomaneu? :-.:·::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: elia1733 » dl. nov. 01, 2010 2:33 pm

Julyet, referent al desodorant, cal que el passis per sota l'aixeta i te'l poses, el tornes a netejar i el deixes obert, quan està sec el tanques. Crec que es fa així. A mi a l'hivern em va bé. Però ho vaig provar l'estiu passat i em va abandonar...jajaja. A l'estiu n'utilitzo un de la marca Urtekram, el venen a moltes tendes ecològiques i hi ha diferents olors.
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dv. nov. 05, 2010 10:33 am

Hola de nou!

Algú va penjar en aquest post la recepta de com fer sabó amb oli reciclat? És q ara no la trobo...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Nam » dv. nov. 05, 2010 1:29 pm

Nam ha escrit:noies, l'altre dia a espai terra (divendres) van explicar com es feia el sabó "casolà" amb tot detall, val la pena mirar-ho, em va agradar molt! Tot i que a mi la sosa càustica em fa PÀNIC.

Edito per posar link: http://www.tv3.cat/pprogrames/espaiterr ... reportatge

suposo que tbé es pot veure a tv3 a la carta!!!

xulo ehhh!!!


Ginger, jo vaig penjar un link d'espai terra on s'explicava! No sé si era això! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Nam » dv. nov. 05, 2010 1:31 pm

ostres, surten reportatges posteriors... jo ho vaig escriure el 8 de gener, per tant el reprtatge ha de ser de dies abans...
Edito per dir que deuen haver borrat el vídeo, només n'hi ha fins el juny!!! Punyeteros!!!! A veure si en trobem algún pel you tube!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dt. nov. 09, 2010 1:48 pm

Gràcies, Nam. Remenant per la xarxa he trobat això:
http://tallerdecuina-david.blogspot.com ... iclat.html

Algú sap on es pot comprar la sosa càustica?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Nam » dt. nov. 09, 2010 2:05 pm

Perfecte!!!
la sosa càustica a qualsevol súper tipus carrefour, mercadona... jo me'n vaig comprar un pot una vegada per fer sabó i encara el tinc intacte, a veure si m'animo, però és que em fa pànic la sosa!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::