Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: firelag » dt. set. 04, 2012 1:46 pm

Noies, m'interessa molt tot això. Suposo que és des de que ha vingut la petita. De moment l'únic que faig és comprar la verdura i la fruita a pagès, directament a Món viu, que és ecològic. Vaig a la granja i trio. Però em vull anar implicant amb la resta de temes, però no sé per on començar.
Jo sóc de menjar molt malament, la veritat i m'agradaria anar fent-ho millor, perquè voldria inculcar-li uns bons hàbits a la peque. I com més sans millor!
Avatar de l’usuari
CaputxetaVermella
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 3:35 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dj. set. 06, 2012 3:18 pm

firelag ha escrit:Nienna, jo tinc a prop aquest mercat. On està la parada de verdura ecològica?
Normalment vaig al pagès a mataro, però treballo prop de mercat i també m'aniria bé saber-ho. Sobretot la carn.

Gràcies!


Sóc de Mataró i compro la verdura i fruita a la parada ecològica de la Plaça Gran (darrera la plaça de l'ajuntament). El gust que té tot és espectacular, el preu molt ajustadet i us atendran de mil amors perquè són encantadors. Just a devant hi ha una parada on venen vedella, conill i pollastre ecològic. També tenen formatges, iogurts i embotits. La Dolors estarà encantada d'atendre- us!

També tenen botiga a internet:
http://monviu.opentiendas.com/

Avui en dia moltes cadenes de supermercats com el Carrefour o el Bonpreu venen productes càrnics de criança ecològica. Això si, és més complicat trobar vedella que només hagi menjat ferratge i herba, llàstima que tota aquesta carn ecològica menja pinso, només he trobat un lloc per internet, has de demanar mínim 10kg de carn i no tinc un congelador tan gran...
CaputxetaVermella l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 17, 2012 5:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: firelag » dj. set. 06, 2012 3:31 pm

Moltes gràcies caputxetavermella!!
No em queda molt a prop, però hi podem anar passejant amb la peque.
Més que tot per la carn, la verdura i la fruita ja em va bé anar-la a buscar a la masia, així veiem els animalets :love: :love:
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: nienna » dj. set. 06, 2012 7:24 pm

firelag ha escrit:Nienna, jo tinc a prop aquest mercat. On està la parada de verdura ecològica?
Normalment vaig al pagès a mataro, però treballo prop de mercat i també m'aniria bé saber-ho. Sobretot la carn.

Gràcies!



firelag, perdona no havia vist el teu missatge. La parada està entrant pel carrer puigmartí, a mà esquerra, a un cantó.

La carnisseria on venen carn ecològica està fora del mercat, al costat de la botiga de juguines del carrer Puigmartí.

Espero que ho trobis. Està tot molt bó, i no massa car.
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: coquette » dj. set. 06, 2012 10:36 pm

Caram quantes mares ecològiques que hi ha al Maresme!! :-)
Podriem trobar-nos algun dia per un berenar eco amb els nins, no? Seria xulo!
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: firelag » dj. set. 06, 2012 10:52 pm

Gracies nienna, ho miraré a veure. Vull començar amb tot això
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: nienna » dv. set. 07, 2012 8:19 am

Per cert, l'altre dia vaig veure a BCN anant en bus un bar d'esmorzars i berenars ecologics. Crec que era al carrer Bruc. Ho investigo i us explico :ok:
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Twix » dv. set. 07, 2012 11:26 am

Nienna, investiga, investiga!! Que m'interessa!! ;-)
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dv. set. 07, 2012 11:50 am

Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: firelag » dv. set. 07, 2012 11:58 am

Quin bona pinta!! :love:
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. set. 07, 2012 3:57 pm

Hello noies!!!

Us vaig llegint pero esque amb les tres petitones no tinc massa temps jejejeje.
Al final he tastat els embotits vegetals de la marca Vegetalia i genial, hi ha un de Salami que es una mica fort i un altre de Mortadela amb pistachos molt suau els vaig trobar a Veritas.

Per les que comentaveu el tema de fer "bizcochos" si no voleu sucre sempre es pot posar mel, es una bona alternativa.

Nosaltres ja ens hem acostumat a menjar d'aquesta manera, semblava dificil treure la carn i ara no podem ni veure-la, l'ho unic peix un cop a la setmana i marisc un parell de cops a la setmana una per fideua i l'altre paella, tenim fet un menú i aixi es mes facil per no gastar tampoc tants diners a la setmana.

L'altre dia vaig fotre mà al congelador per treure tot lo que portava sucre, edulcorant i aspartamo (seria interessant que si preneu Aspartamo mireu lo que passa, es carrega les neurones, consulteu a Google), tots els conservants i colorants etc etc............quina pena pero esque veient lo dolent que era tot millor tirar-ho, que tenim que viure molts anys.

Ahir vaig fer el detergent per la roba amb sabo de "Lagarto", i despres anire a buscar llimones i vi blanc per poder preparar el "Fairy".

Alguna sap com fer per netejar el lavabo sencer sense utilitzar sosa per preparar un producte???

Per cert jo sempre utilitzava l'oli de Girasol per fregir i resulta que es millor el d'Oliva perque es mes estable, i els de semilles per utilitzar en coses en cru.

El tema cosmetic al final hem comprat de la Weleda les pastes de dents (perque tela lo que porten les normals....), Champu+Gel de la Naturdem per la petita, Crema hidratant corporal de la marca Lida que tenen certificat EcoCert, el xampu i el gel encara son els del super que eren 0% parabens, silicones i colorants, quan s'acabin agafarem un de la Lida del cos , pero pel cabell encara no he vist. Els maquillatjes he vist els preus i casi em moro del susto!!!! Despres de 12anys maquillantme ahir vaig dir adeú als petrolis dels meus.......i m'esta costant horrores!!!! suposo que deu ser pels aditius que porten...

Ah per cert es nota molt el portar una dieta equilibrada!!! He perdut una mica mes de pes ara ja he perdut els 19.600kg de l'embaras i 1kg mes, vaig perdent de la zona del flotador!!! aixi que ja estic com abans....si no fos per la panxa flacida....i psicologicament molt millor, sense cansanci, ni mal humor etc...jo n'estic molt contenta.

Per cert me trobat que al pa integral dels supers i dels forns la majoria no son integrals, son de farina normal, amb un 17% de centeno, i si trobo integral es amb sucre i porqueries.....de moment menjem el panrico integral (motlle). Tenim que mirar per fer-l'ho habeure que tal queda a casa...per lo menys portara farina integral, no sucre i no sal, ni aditius ni res de res....
Quina farina integral es millor???? perque la de blat no es molt bona no???

Petonetsss
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: sagmai » dl. set. 10, 2012 8:18 pm

Hola yaiza, diuen que la millor farina, o el millo cereal, es l'espelta. Es blat, peeo sense modificacions genetiques. Crec que en el tema pa, el millor es fer-se'l un mateix. Jo m'estic mirant la panificadora (1 trasto mes) pq aixo dels llevats es un rotllo i treu mooolt de temps
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: JUDIT V » dt. set. 11, 2012 8:47 pm

Hola, jo treballo a Natursoy i repartim per Manresa als Veritas i moltes altres botigues. Podeu mirar la pag web de Natursoy i hi trobareu receptes per fer amb diversos productes ecològics: Tofu, seitán...

http://www.natursoy.es/continguts/recet ... _recetas=3
Avatar de l’usuari
anna31
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:53 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: anna31 » dg. set. 16, 2012 2:14 pm

Ei noies!
Com porteu el tema del canvi de dieta?
Jo a poc a poc, però això del canvi de rutina no ha ajudat massa. Ja tornem a la feina, l'escola, extraescolars, etc..... El temps es redueix molt i molt.
I no hi ha tant temps per cuinar, ni per fer pa, ni iogurts, ni res de res. Que hi farem.
Serà qüestió d'organitzar-se!!!!
Avatar de l’usuari
nausicaa
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 2:59 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: nausicaa » dc. set. 19, 2012 8:29 pm

Quin post tan interessant! Jo fa temps que li dic al meu company que ens hauriem d'acostar a un estil de vida més natural, però estem bastant verds!
Amb cosmètica, utilitzo el sabó de lida i les cremes de phyt's, que són totes bio.
El següent pas, els productes de supermercat, la fruita i la verdura ja ho mengem força ecològic.
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Sonne » dc. set. 19, 2012 8:39 pm

Hola noies, ara fa uns dies que sento algunes notícies en contra del menjar ecològic... Se que amb aquests temes sempre hi ha interessos pel mig, però a vegades et fan dubtar, a veure si estarem contents i enganyats!
Què en penseu?
Us deixo un enllaç que en parla!

http://blogs.20minutos.es/el-nutricionista-de-la-general/2012/09/12/los-alimentos-ecologicos-esos-alimentos/
Imatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: fox » dl. set. 24, 2012 1:43 pm

Doncs penso que el que parla en aquest enllaç no te gaire credibilitat, si mireu els comentaris el deixen fi...

Nomès cal aplicar la logica per saber el que és bo, que preferiu un producte el més natural possible o manipulat? Està clar
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dl. set. 24, 2012 2:02 pm

La meva opció és clara: la manera de produir-los no té res a veure. Li penso seguir comprant la verdura al pagès del costat de casa abans que una que ve de centenars o milers de quilòmetres. A banda, m'estalvio pesticides. Fa poc va sortir un article que deia que eren nutricionalment iguals més o menys. Això no ho puc saber perquè no ho he comprovat, tot i que pugui tenir una opinió del tema, però només amb els dos primers arguments em compensa de sobres.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Sonne » dt. set. 25, 2012 4:17 pm

Noies estic d'acord, està clar que és millor allò fresc i natural, tot i així sempre és bo indagar una mica i no donar per bo tot allò amb l'etiqueta d'ecològic. Ara fa uns dies vaig mig escoltar un debat a catalunya ràdio on parlàven de transgènics, hi participava la Núria Coll (del programa divendres i d'etselquemenges) i un catedràtic en nutrició, em van sobtar moltes de les coses que es van dir, sobtetot per part del catedràtic que posava en dubte molts temes. A veure si el torno a escoltar amb calma i us poso l'enllaç.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dt. set. 25, 2012 4:27 pm

Ui, a mi els transgènics em fan por. ;-))) Ja pot venir un catedràtic amb toga i tot a dir-me que en mengi que no ho penso fer (com a mínim de manera conscient, esclar). Fa massa poc temps que n'hi ha perquè puguin saber quins efectes tenen. Tanta intolerància alimentària per tot arreu no em sembla casualitat. S'ha perdut molta varietat d'aliments (pensem només en el blat! Que ara tota la pasta i pa és de blat refinat. Què passa amb l'espelta, el fajol, el kamut...?) i això és culpa de la indústria alimentària convencional, que produeix en massa per omplir prestatges de supermercats amb la mateixa matèria primera manipulada però presentada de formes i colors diferents.

No sé, per mi no només és el tema nutricional, que també, va més enllà.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::