Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
IRIS*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. set. 22, 2009 6:29 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: IRIS* » dc. set. 25, 2013 1:46 pm

Mara17 de rotllos res! moltissimes gràcies a totes!! a mi la part que més em costa és aconseguir que el nen també mengi aquests tipus de plats, així que benvingudes totes les idees. Gràcies!! :ok:
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: elia1733 » ds. jul. 05, 2014 3:30 pm

Hola noies! Com m'ha agradat llegir-vos! Comparteixo infinitat de temes dels quals parleu. Pero veig q s'ha acabat la conversa. Heu canviat de tema? On sou???
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dl. jul. 07, 2014 1:06 am

Doncs per aquí... calladetes! :content: :content: :content:

Com ho porteu?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: elia1733 » dl. jul. 07, 2014 2:53 pm

Mara, he llegit que utilitzes farines amb poc o gens de gluten, jo també hi estic posada. També he canviat el sucre per xarop d' atzavara. M'agradaria fer pastissos o magdalenes utilitzant farina d'espelta i i el xarop d'atzavara en pols, crec que es un dels mes sans ja que s'obté d'una planta, però no trobo receptes d'aquest sucre en pols. Vosaltres feu els pastissos (magdalenes, pa...)?
A veure si s'activa aquest post, m'encanta tot el que tracteu!
Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dl. jul. 07, 2014 11:09 pm

Elia, jo no faig rebosteria gairebé mai perquè les farines en general em van força malament per un tema de salut. Intento sempre consumir gra sencer, i si és farina que sigui de fajol, per exemple. L'atzavara jo només la conec líquida, en pols ni idea. També hi ha el xarop de poma, o posar coses dolces de per si: plàtans (que si són molt madurs fan una mica la funció d'ous), dàtils (mmmmm!), etc.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: elia1733 » dj. jul. 10, 2014 2:30 pm

I per fregir quin oli utilitzeu? Diuen que el millor es l'oli d'oliva però jo el trobo fort de gust.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dj. jul. 10, 2014 6:13 pm

Doncs jo no fregeixo! Hahaha! En tot cas faria servir oli d'oliva. A mi m'agrada el gust. De gira-sol mai, no aguanta bé la temperatura. El de coco les aguanta molt bé però jo no en faig servir habitualment.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: damma85 » dv. jul. 11, 2014 10:40 am

Hola, al meu fill li han recomanat deixar de pendre làctics i sucre. Te otitis recurrents i aquests aliments provoquen més mucositat.
Nosaltres a casa ja no preniem llet de vaca, però si que algún iogurt o formatge.
I el sucre, tot i que de vegades costa, també l'hem reduït moltíssim.
Ànim amb els canvis!!!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: damma85 » dv. jul. 11, 2014 10:47 am

Per cert m'agradaria compartir amb vosaltres aquesta recepta. http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/ ... e.html?m=1
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: elia1733 » dl. jul. 14, 2014 9:14 am

Ostres damma, fa molt bona pinta el pastis i és natural, l'has provat? Com es compra la crema d'ametlles?
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: elia1733 » dl. jul. 14, 2014 10:01 am

Ah! i una altra cosa, quina aigua utilitzeu? Embotellada o de l'aixeta? L'embotellada té el risc q els materials nocius del plastic puguin afectar-nos. I la de l'aixeta hi feu algun tractament? Jo no em fio gens de les depuradores i la veritat es que em fa mania l'aigua de l'aixeta. De seguida hi noto gust de clor i no m'agrada gens.
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: tristantao » dl. jul. 14, 2014 1:32 pm

Mira aquesta entrevista, parla sobre l'aigua i l'alimentació i és molt interessant.

http://www.etselquemenges.cat/convidat/ ... euta-24115
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: elia1733 » dt. jul. 15, 2014 3:15 pm

Moltes gràcies! Molt interessant! Queda clar el tema d l'aigua.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dc. jul. 16, 2014 2:11 am

Jo tinc un filtre a l'aixeta de la casa Carbonit (l'únic que no fa servir químics, vaig llegir en el seu moment). Jo sóc incapaç de notar res, però amb el meu home hem fet tast d'aigües i l'encerta sempre si està filtrada o no... :-:)

No sé, en el seu moment em vaig ratllar molt amb el tema, però al final vaig decidir confiar en aquest sistema, i si mai veig que n'hi ha un de millor (tenint en compte que visc de lloguer), doncs el canviaré.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: damma85 » dl. ago. 18, 2014 9:31 pm

Elia, el pastís surt boníssim. T ho recomano :ok: . La crema d ametlles en una herbodietètica.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Cucurucho80 » dj. nov. 13, 2014 9:17 am

¡Qué hilo más interesante!

Yo soy vegetariana, haciendo el paso a végana, y siempre que puedo compro ecológico :)

Pero claro, el tema bebés no lo domingo.... Tengo a varias personas en facebook entendidas en el tema (cómo criar a un niño végano, etc), que podrán orientarme cuando por fin tenga panxu, pero de momento estoy pez :-:)

Respecto a leches, es cierto que hay cientossssss de ellas, y cada marca tiene un sabor... El tema embutidos, hamburguesas o salchichas vegetales, prefiero hacerlas yo en casa, por precio (te ahorras muchísimo), y por evitar tantos conservantes.... Así las condimentas como prefieres, y una vez congeladas tienes para tiempo :)

Por eso me voy apuntando a mini cursillos de cocina :) el último de chorizo, albóndigas, hamburguesas y nuggets de 'pollo' fue estupendo :)

Como veo que hay gente interesada en evitar según qué productos, aunque sea por salud, os avisaré por aquí cuando haya alguno :b-)))

Afortunadamente, los médicos nuevos subirán con otros conceptos en la mente, puesto que en las universidades de medicina están equiparando el consumo de carne con tóxicos que provocan cáncer, y acortan la vida unos 5-6 años... Así que habrá muchos expertos que podrán guiarnos :)
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: sika » dv. nov. 14, 2014 6:44 pm

Cucurucho80 ha escrit:¡Qué hilo más interesante!

Yo soy vegetariana, haciendo el paso a végana, y siempre que puedo compro ecológico :)

Pero claro, el tema bebés no lo domingo.... Tengo a varias personas en facebook entendidas en el tema (cómo criar a un niño végano, etc), que podrán orientarme cuando por fin tenga panxu, pero de momento estoy pez :-:)

Respecto a leches, es cierto que hay cientossssss de ellas, y cada marca tiene un sabor... El tema embutidos, hamburguesas o salchichas vegetales, prefiero hacerlas yo en casa, por precio (te ahorras muchísimo), y por evitar tantos conservantes.... Así las condimentas como prefieres, y una vez congeladas tienes para tiempo :)

Por eso me voy apuntando a mini cursillos de cocina :) el último de chorizo, albóndigas, hamburguesas y nuggets de 'pollo' fue estupendo :)

Como veo que hay gente interesada en evitar según qué productos, aunque sea por salud, os avisaré por aquí cuando haya alguno :b-)))

Afortunadamente, los médicos nuevos subirán con otros conceptos en la mente, puesto que en las universidades de medicina están equiparando el consumo de carne con tóxicos que provocan cáncer, y acortan la vida unos 5-6 años... Así que habrá muchos expertos que podrán guiarnos :)


cucurucho80, jo soc vegana!! sempre ens podrem fer un cop de mà quan tinguem panxu!! :)
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: elia1733 » dg. nov. 16, 2014 9:26 pm

Molt bé veganes! Ja ens podríeu passar algunes receptes o liks que siguin interessants. A mi també m'agrada la cuina vegana. Ara vull provar de fer hamburgueses, algun consell?
Moltes gràcies.
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Cucurucho80 » dl. nov. 17, 2014 1:11 pm

Sikaaaaaaaaaaaaaaa, lo leí, cuando comentaste lo del véritas y la revista con el artículo de véganas embarazadas!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Yo intento evitar al máximo huevos y queso, leche ya nunca tomo de origen animal desde hace 3 años.....Pero lo otro aún se resiste cuando salgo a comer fuera....Ya que soy la única en mi entorno....Pero bueno, mica en mica, no desisto jejejeje Mi meta es llegar donde estás tú :)

Y YA estás con panxu jajajajajajaja a ver si la mía se pone 'celosona' y te copia jajajajajaja
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: metiarc » dt. des. 30, 2014 8:43 am

Hola noies!
Fa dies que llegeixo aquesta part d'ecològic, però encara no hi havia escrit res.
Jo tinc ovaris poliquístics i no ovulo per mi mateixa. Fa uns mesos vaig començar a llegir una mica sobre temes d'aquests d'alimentació i vaig veure que les que tenim SOP podem tenir problemes en la regulació de la insulina i vaig començar a introduir algun canvi en la meva dieta. Vaig començar passant a la pasta, arròs, pa i farines a integral i disminuint molt els sucres refinats. I també vaig començar a fer una mica més d'exercici i he de dir que em vaig començar a trobar molt millor. Jo abans no me n'adonava tant perquè per a mi era normal, però sempre estava cansada i amb aquest canvi de dieta estava molt millor.
Així que animada per aquests resultats i llegint-vos a vosaltres, ja fa gairebé un mes que he deixat tots els lactis de vaca i que fem la majoria de la compra a un super ecològic. I he de dir que ara el canvi si que ha sigut espectacular. Tinc més energia de la que he tingut mai! I fins i tot un dia aquests nadals m'ho vaig saltar més i vaig menjar dolços, lactis, la pasta de la sopa blanca, coses fetes amb farines blanques i poques proteïnes per a compensar-ho, i em vaig trobar fatal! Estava feta pols! No sé com abans podia viure sempre així!
I va ser sopar coses més adequades per a mi i començar a trobar-me millor. Vaig flipar amb el canvi!
Doncs res, que ara sí que estic mentalitzada amb que una alimentació adequada i més natural és millor.
Així que aquesta setmana hem començat a comprar la fruita i verdura a una parada ecològica del mercat i he introduit a la dieta alguns aliments més adequats per al SOP.
No sé si aconseguiré ovular per a mi mateixa, però lo bé que em trobo amb el canvi, pera mi ja és impresionant!
Sento el rotllo, però és que estic realment emocionada amb el descobriment!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::