On comprar carn/pollastre ecològic

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: On comprar carn/pollastre ecològic

EntradaAutor: tristantao » dl. set. 22, 2014 10:00 am

Hola ansovell!

On els portes a Barna? Botigues o domicili?

Gràcies!
ansovell
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 22, 2014 8:38 am

Re: On comprar carn/pollastre ecològic

EntradaAutor: ansovell » dl. set. 22, 2014 1:54 pm

A tendes i particulars, sempre que facin una comanda mínima de 4 pollastres.
EcoLillet
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 24, 2014 5:05 pm

Re: On comprar carn/pollastre ecològic

EntradaAutor: EcoLillet » dc. set. 24, 2014 5:16 pm

Hola a tothom.
Em dic Ricard i acabo d'obrir una granja de pollastres ecològics a La Pobla de Lillet al Berguedà, fent tot el procès desde tota la criança fins a la seva comercialització.
Al fer la venta directament de la granja el preu es una mica mes econòmic, entre 7 i 9€/Kg, depèn de com es vulgui.
Per a mès informació us podeu posar en contacte amb mi sense cap compromis o tambè podeu venir a visitar la granja.

Ricard Herrera
686 350 331
ecolillet/facebbok.com


Salutacions a tots.
peremolins
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 05, 2015 5:46 pm

On comprar carn/pollastre ecològic

EntradaAutor: peremolins » dg. abr. 05, 2015 6:23 pm

Jo faig el Pollastre del Montseny, que els criem a sota boscos i entre prats. Nomes els donem gra, blat de moro amb espiga incluida i aglans de roure i alzina. Els fem a 6,5 € el kg.
Si voleu podeu veurels a la web
http://www.pollastredelmontseny.com
Hi han videos, fotos i expliquem el que fem. Tambe hi poso receptes molt bones amb pollastre com pollastre a la cervesa o pollastre amb xocolata.

Els podem portar a tot catalunya, i a domicili.

El que si que sol passar es que comprar un o dos pollastres i ferlos arrivar a casa es car. Per això em volgut facilitarne la compra, aixi si somple mes la comanda els ports surten economics o gratis! Per aixo em fet la web
http://www.peremolins.com
on a part de vendre els nostres pollastres tenim altres carns dels pagesos del voltant. Per exemple vedella, xai, hamburgueses i fins i tot llet i iogurts que fan en una granja del poble del costat, am melmelada ecologica.

Abans teniem el certificat ecologic, pero despres de pensaro be vaig sortir-ne. I com que o fem tot aixivde natural no em perdut ni un client, al contrari, com que es poden fer mes be de preu estan mes contents.

Us invitem a que ens vingueu a veure, us ensenyarem per on pasturen, els petits, i si o dieu amb temps us podem preparar un tastet a laire lliure!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::