Dorm a coll amb 19 mesos

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Dorm a coll amb 19 mesos

EntradaAutor: MENTA33 » dj. set. 06, 2018 11:05 am

Bon dia,
A veure per on començo, el meu fill de 19 mesos dorm encara al pit, sempre m'ha costat molt posar-lo a dormir, a trigat al voltant de 40 minuts, 1 h i fins a 1:30 h, que dormís. L'únic que m'ha funcionat és adormir-lo a coll i pit, però ara comença a agafar unes dimensions majors :-D
Intento fer primer pit estirats però no hi ha manera, sempre sempre haig d'acabar de peu per adormir-lo. No sé que fer per canviar aquesta situació, diria què és més addicte als braços que a la teta per dormir.

Aquí ja no entro en els despertars nocturns que fa, què són uns quants, de vegades 5 o 6 cops, per sort només vol pit i torna a dormir, però és esgotador, acabo fatal de l'esquena.

Algun consell? :-o00m
Imatge
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Dorm a coll amb 19 mesos

EntradaAutor: Nicoleta » ds. set. 08, 2018 2:24 pm

Hola!
No tinc una solució bona per ajudar-te però t'escric perquè vegis que no estàs sola. La meva nena de 2 anyets també necessita moooolts braços. I m'encanta portar-la però també acabo fatal d'esquena i cervicals. Has provat en una butaca d'aquestes que gronxen? La meva filla la migdiada la sol fer al cotxet. Si no és amb moviment no s'adorm. Però a la nit quan no agafa el son al pit ni estirada damunt meu de vegades provo a la butaca del menjador. Potser no s'adorm de seguida però es relaxa, i ajuda a que després s'adormi. És com un balancí però suposo que qualsevol butaca que gronxi et podria anar bé.
Una abraçada i ànims amb aquesta pobra esquena :-D
:-) :camio: <:-<
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Dorm a coll amb 19 mesos

EntradaAutor: MENTA33 » dj. set. 27, 2018 1:48 pm

Hola Nicoleta,
No havia vist el teu missatge, he de dir que arrel que vaig escriure aquest post vaig decidir intentar adormir-lo només estirats i amb el pit, els primers 2 o 3 dies trigàvem moltíssim, 1 h, 1:30 minuts, però puc dir després d'aquest parell de setmanes que ja no l'adormo a coll, només un dia que estava amb febre i molt neguitós, la qüestió és què ho hem aconseguit! :ok:
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::