DESESPERADA PER DORMIR

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
eunice75
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 6:11 pm

DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: eunice75 » dg. feb. 09, 2014 7:57 pm

HOla noies,

Fa temps que segueixo aquest fórum i la veritat es que m'agrada molt. ALmenys m'ajuda a sentir-me "normal" davant els problemes del dormir.
Tinc un nen de 13 mesos i des de en fa 2 dorm molt malament. Es desperta cada hora/dues hores. Es posa dret al llitet i l'he de treure passejar-lo uns segons i es torna a adormir.., i així nit rere nit.
A més de dia no més fa 2 migdiades de 30m. i al cotxet, perquè el llit " te punxes".
Si el deixo plorar s'estressa tant que els despertars encara són pitjors.
HO he provat tot, flors de bach, osteopatía, homeopatía i de momento així seguim.Alguna de vosaltres s'hi ha trobat?
Què heu fet? Es una etapa passatgera?
Avatar de l’usuari
Karpa
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dl. març 07, 2011 4:03 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: Karpa » dl. feb. 10, 2014 8:40 am

Hola!!

T'entenc perfectíssimament. Les meves bessones de 26 mesos encara no han fet cap nit sensera des de que van neixer. Cap els 16-18 mesos van tenir una etapa terrible que es despertaven cada hora i, de fet, algunes vegades encara ho fan. M'agradaria moltíssim poder donarte anims, pero la veritat es que jo recordo amb molta rábia quan la gent em deia que "als tres mesos", "als sis", "quan comencin amb cereals", "quan caminini", "al any", "al dos anys" ja dormirien del tiron... i res. Jo també he provat de tot, hem gastar moltes peles buscant experts i res.. l'unic que estem convençuts es que deixar-los plorar no es bó, que potser a alguns les funciona per que els nens deixen de "empipar", pero ells igualment es desperten i a mes jo sóc de la idea de que més tard aixó pasa factura (amb temporada malsons o pors). De moment fem collit cada vegada que podem, pero clar, com que son does hem d'anar fent el "joc dels plats" i anarlas canviant. Es lo que més les calma.

Anims, al menys et puc dir que no estas sola!!!

petons.

Karpa
[/code][/code][/code]Imatge
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: Elma » dl. feb. 17, 2014 8:58 am

Hola!

Jo només et puc donar el meu suport, aquesta és la tònica del meu fill desde que va néixer...ja fa 14 mesos. Així que hem passat moltes etapes, i si, alguna nit, esporadicament...ha dormit 5 o 6 hores seguides...però de manera puntual. Lo normal es que es desperti cada hora o cada dues...paciència i moooooooooolts ànims!!

Una abraçada
ImatgeImatge

Imatge
SONIC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: SONIC » dl. feb. 17, 2014 9:22 pm

Hola Eunice,sento el que et diré però jo com la Karpa també tinc bessons, i també em deien els mateixos comentaris, que a mida que passes el temps canviarian, i ara tenen 2 anys i 8 mesos i continuen igual. Es despertan 4 ó 5 vegades cadascun , jo també he provat homeopatía... ,i de tot però res no m'ha servit, simplement gastar i gastar diners i tot continua igual. Així que si et serveix de consol donçs crec que som vàries mares amb el mateix cansanci de no descansar per la nit.Així que no et desanimis i molta, molta paciencia, que tot són fases i en algun moment hi hauran canvis.
Avatar de l’usuari
Nars
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. març 10, 2014 9:18 am

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: Nars » dv. març 14, 2014 8:23 am

Jo també m'uneixo al club...
El meu petit té 15 mesos i tampoc ha fet cap nit sencera; últimament també porta una ratxa de nits complicadíssimes, que es desperta cada 2horetes més o menys!
Imatge

Imatge

+ --> 11/03/2014
Avatar de l’usuari
inspiracio
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: inspiracio » dg. març 16, 2014 8:04 am

M'hi sumo! La meva petita té dos anys i 3 mesos i cap nit sencera. El problema és aquest cansament que es va acumulant i això del no dormir és d'aquelles coses que només les entens quan les has patit, és clar que tothom sembla tenir la solució...jo crec que això ve de sèrie.

Nosaltres fem collit des de la primera setmana i jo li dono el pit, per poder dormir una mica més seguit he hagut de deixar que sigui el meu marit el que dorm amb ella, així hem aconseguit que no es desperti cada hora demanant el pit. No dormim tota la nit seguida però com a mínim descansem una miqueta més.

Molts ànims!
Imatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: turuleta » dc. maig 07, 2014 8:43 pm

doncs el meu nen de sempre ha estat mal dormidor...però portem una setmana que és un infern... ento que deu ser culpa meva, massa teta, massa consentir-lo, potser sí que l'hauria d'ensenyar a dormir (no sé com)...ja us dic setmana horrible dins de les nostres males nits
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: laura_28 » dj. maig 08, 2014 5:43 am

el meu terremoto també es així, es desperta moolltttt!!! cada 2 hores màxim...el dia que es despertar 3 cops ja es un luxe però potser ha passat 1 o 2 cops...
però mira ara feia dies que estavem terribles i es que jo havia fet un canvi de llit i avui que ho he tornat igual ja esta....s'ha despertat com sempre molt però no plorant com un desesperat 20 vegades..
tinc l'esperança que algun dia dormirà 5-6hores seguides :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: carbasseta » dj. maig 08, 2014 10:06 pm

En 28 mesos tampoc hem dormit una nit sencera...pero si q he notat canvis nocturns quan ha tingut canvis diurns propis del seu desenvolupament. De fet, en el nostre cas, el pit ha servit per alleugerir els mals moments.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Laia.bj
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. març 05, 2013 9:42 am

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: Laia.bj » dv. maig 09, 2014 10:35 pm

Hola noies,

m'afegeixo a la desesperació per dormir, el meu té 13 mesos. La setmana passada semblava que avançavem, fins i tot una nit va dormir "del tiron" i es va despertar a les 6'30 que ni ens ho creiem, aviat però seguit. Però va ser una casualitat o no sé que.
Es desperta constantment, hem intentat treure el pit de nit i després d'una setmana hem decidit que no funciona. L'agafava el meu marit i el passejava, li donava aigua o posava música fins que es tornava a adormir. Però ja us dic que no ha funcionat, jo ja no sé que fer, necessito dormir ni que sigui una nit de tant en tant. Ah, i no el deixaré plorar perque no hi crec i encara ho passaria pitjor que no dormint.

Vaja que us entenc i si alguna té una idea...que la comparteixi que jo segur que la provo!!!!
Avatar de l’usuari
estefi
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 3:40 am

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: estefi » ds. maig 10, 2014 12:49 am

Pff.. jo també soc del club de les mares que pateixen les nits amb mils despertars... jo hagues pagat per dormir 2 hores seguides. Sort que feiem collit I teta...us explico una mica... el meu ex jefe em va comentar un dia que ell a la seva filla gran li van treure la teta per la nit. I que amb un dia la nena va començar a dormir del tiron. Davant d'això vaig decidir provar a veure que passava. Li vaig explicar a la nena que durant el dia hi hauria teta pero que quan el sol marxes I hi hagues la lluna la teta dormia. Vaig preparar un sol I una lluna de foamy o goma eva I ho tinc penjat. Pel dia es veu el sol I quananem a dormir li diem adeu al sol I hola a la lluna amb una cançó. Jo no vaig aconseguir el miracle com el meu jefe... però ara la nena fa tirades mes llargues. Ens va costar un mes I mig veure resultats, però també haig de dir que a mi no m'agrada fer plorar a la nena, I quan he vist que un dia no ens en sortiem li he donat pit. Jo em marcava les 6h del matí per a ofer-li el pit. Encara que hi havia dies que a la 13h ja li donava. La idea del sol I la lluna ho vaig llegir per aquí em sembla que algú ho explicava. El millor consell és pensar que son etapes I que cada nen és un món. Se que és molt dur no dormir... I que es fa molt llarg I pesat quan passen els mesos I la resta de bebes dormen I el teu no. Pero cal respectar el procescde cada nen el maxim que es pugui, tard o d'hora dormiran millor, aixo és segur! Anims!!! Per cert jo vaig començar sobre els 15 mesos a fer-ho, ara en té 19 I encara seguim ambla operació "destete nocturn" ... :))
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url][/url]
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: novella » ds. maig 10, 2014 12:41 pm

M'uneixo al club! El meu fill té 19 mesos i des que va néixer que fa múltiples despertars cada nit. De fet, sol fer tirades de 2 hores com a molt!! Aaargggghhh! També estic desesperada per dormir! Fem collit i teta i així anem tirant,esperant el dia que començi a millorar
millorar. Sabem què tot arriba però és molt dur no poder descansar!! Últimament anem provant que en alguns despertars l'atengui el seu pare, i així jo puc "desconnectar " una estona. Hi ha dies que funciona, i altres que només vol mama i teta.
Ànims a totes! Hem de pensar que tard o d'hora això passarà!! I podrem estar orgulloses d'haver fet aquest procés al seu costat,amb respecte i al seu ritme!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
estefi
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 3:40 am

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: estefi » dl. maig 12, 2014 12:22 am

També ens va servir, encara que no ho sembli a priori, posar-la al seu llitet.. jo crec que mes d'una vegada la despertaven nosaltres al mourens o al roncar. Ara cap a les 5/6h del matí quan es desperta, la porto al nostre llit.I una altra cosa que vaig fer, va ser posar-la mes tard a dormir. Ja que era dormir-se 1/2h , 1h I per tornar a dormir-la ens costava un munt. La qüestió és anar provant que va millor... ^^ petons I sort!
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url][/url]
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: petipe » dl. maig 12, 2014 11:53 am

Us entenc perfectament! Jo també esperava amb ànsia els 6 mesos, els cereals, quan caminés, quan anés a la guarde, quan... i res!!!

Cap a l'any i mig, després de fer pit, la posava a dormir al seu llit i fins que es despertava el primer cop, cap a les 12 o la 1 de la matinada. Llavors ja fèiem collit tota la nit i s'arribava a despertar 5 cops.

Als 2 anys ja no podia més i vaig decidir deslletar-la. No sabia que es podia deslletar només a la nit així que ho vaig fer total, però no va ser traumàtic, ho va acceptar. Va trigar una setmana exacta a dormir d'una tirada. Em va fer moltíssima pena i em sentia malament, però jo vaig arribar a un punt que no podia més. I tot i que hagués volgut que es delletés quan ella volgués, no dormir també comporta un casament i un estrès que no es bo per ningú.

Això sí, ho tornaria a fer. De fet ara n'espero un altre i la meva intenció és fer el mateix, intentar que es deslleti quan li vingui de gust, però en funció de com vagin les nits aguantaré fins als 2 anys i si torno a anar tan reventada, aquest cop provaré el deslletament només de nit, a veure com va.
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: PALME » dt. maig 13, 2014 6:15 am

Un altre mare d bessones q tb es desperten moltissim.
Afegit q n.hi ha una q es desvetlla tant q es pot passar dues hores desperta!! L.agafem i la tenim amb nosaltres i no para quieta, ni aixi es calma.
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: laneta » dg. oct. 12, 2014 7:33 am

Aquí una altra molt cansada! El meu té 13 mesos i fem collit i teta. De normal es despertaba uñes 3-4 vegades i ja em semblava bé. Ara cada hora es desperta, en realitat sembla que es desperti quan es desengaxa de la teta... Les dents, la guarde, el caminar... Sé que passarà però és esgotador!
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: DESESPERADA PER DORMIR

EntradaAutor: puski » dv. oct. 17, 2014 4:45 pm

Hola mamis amb son!
Que be que us trobo!
Fa dos dies vaig obrir un forum parlant de la teta, i les nits...
El meu nen te 13 mesos. El dormir no ha sigut mai el seu punt fort. No hem tingut nits tan dures com les que he llegit aqui, però si que mai mai mai ha fet una nit del tiron. Espera, crec q una!
doncs el que ens passa ara és que es dorm cap a les 9 rendit. Dorm a la nostra habitació però a la seva cuna. Depen quina època (curta) es despertava cap a les 3-4, i despres cap a les 7-8. o sigui que perfecte! però ara es desperta a les 12-1, i tela marinera...es posa de peu al bressol i que de cap de les maneres es vol tornar a estirar, llavors l'agafem. Si l'agafa el meu marit se l'estira al costat i a vegades hi ha sort i es dorm relativament aviat. Si l'agafo jo la cosa canvia. Os dorm rapid al pit, o es desvetlla tant que triguem com una hora a tornar a dormir-lo. Ara despres d'aquest despertar el posem al llit. però no hi cabem tots 3, per tant un dels dos al sofa (que casi és la millor opcio a vegades per descansar una estona). Doncs a partir d'aquesta hora, no para de moure's, es desperta, s'adorm, plora...i aixi fins les 7 0 8 que ens llevem...
Mai hem tingut una dinàmica de son, quan diem: mira ara sembla que millora, patapam! torna a canviar. Ahir de les 12.30 fins les 2 i pico desperts...
Hem pensat també en treure-li la teta, i de passar-lo a la seva habitació, pq potser el despertem nosaltres.

Les mamis que vau començar el forum, com us ha anat? algun consell per laneta i per mi?? Potser és algo dels 13 mesos jajaaj
No veig el fi de tot això...
Gracies guapis!
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::