com els adormiu??

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
SONIC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: SONIC » dl. jul. 07, 2014 11:35 am

Bryckley no pensis més en el comentari d'aquesta pediatra, tú coneixes al teu fill i tu saps el que necessita si ell s'adorm amb tú será perquè es sentirà més tranquil, li relaxarà.. Així que no pateixis arrivarà un dia que ja et dirà què és molt gran i et demanarà altres coses així que disfruta del moment. Els meus ( tenen 3 anys) quan els poso a dormir volen que em quedi a l'habitació i els doni la mà i així faig, el dia que no els hi dóno están molt més neguitossos, llavors perquè no fer-ho segur que hi ha alguna pediatra que em diría que els he de deixar sols, però bueno jo faig el que crec que es millor per tots.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: nivalis » dt. jul. 08, 2014 10:29 am

Jo em quedo amb les paraules del Punset "per ser un adult independent s'ha d'haver estat un nen dependent" Cada edat te elk que te i no hi ha cap adult que necessiti que la seva mare el gronxi amb brassos per dormir, així que tranquil·la que ja n'aprendrà.
Jo tinc un nen de 14 mesos i encara l'hem de dormir cada nit en brassos... I mentre l'esquena aguanti...
La pediatra quan li vam comentar es va dirigir a ell i li va dir "molt be´, noi, allarga-ho tant com puguis", jajaja!
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: arlet78 » dg. ago. 10, 2014 5:31 pm

Bryckley tranquila ho estàs fent molt bé!!

Amb 12 mesos autosuficient jajajaja, així saps que digla-l'hi que començi a mirar pisos per independitzar-se de casa.

Nosaltres ja directement mentim al pediatre, ja ho hem aprés, no volem més sermons, el pediatre que es fixi en les seves coses que és la salut del meu fill, com educar-lo i ensanyar-lo a dormir ja ho farem nosaltres.
Avatar de l’usuari
Mireia11
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Mireia11 » dt. set. 02, 2014 7:43 am

A mi a la revisio dels 6 mesos em va tocar una enfermera que per sort no es la nostre que em va dir que als 6 mesos res de dormir a la habitacio dels pares que era antihigienic!!!! Hi ha gent per tot.....

Pel tema dormir el meu fill te 35 mesos i la gran majoria de vegades per no dir totes s'adorm a la teta i t'aseguro que es ben autoauficient.
No facis cas i fes el que tu creguis que es millor pel teu fill
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: noviachuky » dv. set. 05, 2014 8:10 am

Bones notícies!

El "petit" Lau, està a punt de fer els dos anyets, doncs he notat un canvi important, dorm tota la nit, a vegades encara es desperta però només es una vegada de tant en quant, no li costa tan adormir-se, és una mica més independent.

Així que noies ànims que tot passarà!

Petonarrus i sacs de paciència
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Tutty29 » dv. set. 05, 2014 1:30 pm

El meu nen te 32 mesos i quan anem a dormir, despres de fer pipi, renta mans i dents, jo m'estiro amb ell al seu costat, cantem cançons, ens expliquem que em fet durant el dia i fins que s'adorm, al anar pel mati a la guarderia cau rendit, tarda ben poc adormir-se, al migdia dorm 1h30min o 2h, depen!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::