Dormir al cotxet

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Bbetty
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 29, 2012 4:43 pm

Dormir al cotxet

EntradaAutor: Bbetty » dt. juny 03, 2014 9:58 pm

Hola,
Tinc una nena de 18 mesos que només s'adorm al cotxet. A algú més li passa això? Abans s'adormia al pit, però el va deixar fa 5 mesos i només s'adorm a la cadireta amb moviment. Quan es dorm la poso al bressol però cada cop q e es desperta l'he de posar alcotxet i molts cops passa la nit al cotxet. No sé si això li pot fer mal a al'esquena. No sé com fer-ho perquè s'adormi d'un latre manera, ja ho he probat tot. Quan es desperta li costa tornar a conciliar el son. Em podeu ajudar?
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Dormir al cotxet

EntradaAutor: shibi » dc. juny 04, 2014 8:50 am

Ais! que complicat quan els peques s'acostumen a algo! A veure, és millor que dormi a la cuna que no pas al cotxet això està clar. Però tmb t'entenc que es fa el que sigui perquè la teva nena dormi. Vés insistin i vés posant a la nena al seu bressol. Els primers dies serà horrible, però amb paciència segur que al final veurà que on ha de dormir és al bressol. Ves-la posant a estonetes per fer la siesta...etc...
A veure que et recomanen les altres mamis!
Molts ànims guapa!
Imatge

Imatge
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Dormir al cotxet

EntradaAutor: mir1985 » dj. juny 05, 2014 12:08 pm

Bbetty,

ho deus estar passant fatal!

La meva filla als 12 mesos només s'adormia als braços (i tardavem hores) i es despertava mil vegades.No voliem usar metodes que la fessin plorar i ho vam provar tot i no ens va funcionar res. Al final vam fer l'estivill. Li va anar bé, ojalà ho haguessim provat abans. No vull entrar en polemiques de si estivill si o no, a nosaltres ens va funcionar però no és agradable, això que quedi clar.

Suposo que ja ho saps però la situació no canviarà fins que vosaltres la canvieu.

Molts ànims i evidenment fes el que et sembli millor.
Avatar de l’usuari
Suri
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 4:42 pm

Re: Dormir al cotxet

EntradaAutor: Suri » dj. jul. 31, 2014 7:52 am

Bbetty , jo tinc la pateixa problemàtica, la nena té 11 mesos i només dorm al cotxet :ufs:
es deserta sovint per la nit, a vegades només possant-li el xumet torna a dormir, però sovint l'hem de tornar a posar al carret.
Jo crec que provarem en posar la cuna de viatge al costat del nostre llit a veure si d'aquesta manera aguanta més.
Molts ànims!! esperem que aquesta etapa pasi aviat!!
Imatge
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: Dormir al cotxet

EntradaAutor: arlet78 » dg. ago. 10, 2014 12:31 pm

Hola!!
El meu petit fins fa poc tb la migdiada la dormia al cotxet, ara estem acostumant a dormir a la cuna, a vegades es molt dur ara mateix portem una hora intentant dormir i al final lhe agafat a braços per endormiscarlo. Això dòe dua
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: Dormir al cotxet

EntradaAutor: arlet78 » dg. ago. 10, 2014 1:12 pm

Perdo estic al mòvil i s ha enviat!continuo....
Això de dia es pot aguantar si hem d estar 2 hores i estem, i lo q tenia pensat fer mentres dormia ja ho farem en un altre moment , però de nit no hi ha qui ho aguanti, per això vam optar pel collit. T explico com ho fem ens posem els dos al llit gros i entre mimos i petons i jo fent veure q dormo acaba caient. Quan està profundament dormit el trasllado a la cuna i ara ja aguanta allà fins que anem a dormir, quan es desperta, que s'ha de dir cada cop és més tard, vé al llit amb nosaltres i llavors ja no es desperta més fins al matí. Jo abans de tenir-lo mai m'hagués pensat que estariem així però les necessitats del meu fill són el principal, i si ell necessita el nostre contacte per dormir i està descansat, doncs, el que sigui. Com diu molta gent quan sigui més gran ja no ens necessitarà i llavors ho trobarem a faltar.

Entenc que molta gent davant de la desesperació opti per fer l'estivill, cadascú que s'ho faci com vulgui i pugui. Jo mateixa he estat molts cops tentada, i la pressió del voltant es molt forta, tothom ho veu raro això que dormi amb nosaltres i els comentaris són molt desafortuants. Realment no entenen que és tenir un fill que li costa dormir.

Jo conec el meu fill sé que és molt sensible (com la seva mare) que necessita molts mimos i braços per això en moments de desesperació, que el llençaries per la finestra (és una frase feta) penso, a tu quan eres petita et van voler ensenyar a nadar a la brava, et van tirar a l'aigua i auuu espavila a sortir. I això em va crear un trauma que vaig tardar anys i anys en apendre a nadar, és a hores d'ara que encara em fa por l'aigua. Doncs el meu fill és com jo, per tant l'acompanyaré en el seu aprenentatge a dormir tan com pugui. L'estivill potser funcionaria, però el més probable és que li causes un trauma de per vida, no em vull arriscar, el saber dormir és molt més important que el saber nadar.

Però ja et dic tot depèn del fill, i cadascu fa el que bonament pot i sap, el que no s'ha de fer mai es jutjar, si el teu fill dorm al cotxet i li va bé doncs endavant, l'únic problema és com ens ha passat ara a nosaltres que s'ha quedat petit, llavors s'han de buscar altres mètodes, la solució perfecte ningú te la dirà, bé sí només n'hi ha una MOLTA PACIÈNCIA!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Dormir al cotxet

EntradaAutor: martina13 » dc. ago. 20, 2014 9:55 pm

Ostres natrus estem igual!!!
Ma filla va dormir genial (8-10h de tirada) fins els 6 mesos xo ja en fa quasi 5 k cada cop es pitjor
I ara ja nomes ladormim al cotxet i avui x exemple ens ha costat casi 3h!!!! I es despertara un munt de vegades

A mi tb m preocupa k sadormi al cotxet xo si el k li serveix ara es aixo doncs sera k ha de ser aixi!

Jo vaig provar estivill i ho sento xo veure la cara de terror de ma filla no sem treu del cap

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::