Ja no vol dormir al seu bressol!!

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
DarthVero
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Ja no vol dormir al seu bressol!!

EntradaAutor: DarthVero » dt. juny 10, 2014 9:06 am

Hola noies, a veure si em podeu ajudar.... tinc una nena de 20 mesos, des dels 4 o 5 mesos ha dormit al seu bressol a la seva habitació i cap problema. Tenim una rutina molt ben establerta, sopem, llegim un conte, diem "bona nit" a tota la casa... i fins ara es quedava tan tranquileta al seu bressol i es dormia al poc temps. I dic fins ara perquè fa tres dies que, de cop, no vol. Ni per la nit ni a la migdiada. Quan la deixem al bressol comença a plorar a crits i demana que no ens en anem. L'última nit vaig haver de quedarme estesa al terra al costat del seu bressol agafant-li la mà fins que es va adormir.
A més, es desperta molt aviat, a les 5 o les 6 del matí, i no hi ha manera que s'adormi una altra vegada.
Nosaltres estàvem molt orgullosos de lo bé que ens havia anat a l'hora de dormir pero ara... estem desesperats!
Teniu suggeriments? Us ha passat alguna cosa semblant? Gràcies!!
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

Re: Ja no vol dormir al seu bressol!!

EntradaAutor: anita_bcn » dt. juny 10, 2014 9:16 am

Hola!

No se si et puc ajudar gaire, la nostra petita mai ha dormit be, encara que ha tingut temporades millors i altres pitjors (i altres mooooolt pitjors), ara estem en una temporada de les de pitjor, jo ho he atribuit a la calor que comença a fer.... no se si intento trobar-li justificació a tot, pero ella que es calurosa......
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. juny 10, 2014 10:16 am

DarthVero, potser que jo no estigui be al bressol, i si probeu de posar-la dormit al llit?
El meu nen quan era petit si dormia al bressol, pero quan va veure que es quedava alla dins entre els berrots na nai, vam fer una temporada collit i fa cosa d'un any vam aprofitar que vam canviar de pis per comprar-li un llit i que dormis a la seva habitacio. Ara te 28 mesos i dorm ell solet, tant a la migdiada com la nit.
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dt. juny 10, 2014 11:05 am

I pot ser algun tipus de por? Els malsons i terrors nocturns potser fan que no es vulgui adormir al seu bressol.
Una alternativa com ja t'han dit seria provar de canviar el bressol al llitet, encara que es posi una barrera ja no es el mateix que els barrots del bressol.
I com sempre amb els nens grans dosis de paciència....
DarthVero
Entrades: 67
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

EntradaAutor: DarthVero » dv. juny 13, 2014 11:38 am

Moltes gràcies noies. Encara em sembla molt petita per llit normal (anyet i mig), i el canvi va ser molt brusc, d'un dia per l'altre. La veritat és que també he pensat allò dels pors.... Gràcies pels vostres consells!
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dg. jul. 13, 2014 9:25 pm

Nosaltres les vam canviar al llit "normal"(un de nens d'ikea) amb 18 mesos, perquè van començar a intentar escalar els barrots i em feia por que ho aconseguissin i caiguessin a terra! Aixi que no pensis que es molt d'hora...

També t'anirà bé si ara necessita la maneta per adormir-se. Jo sempre els he hagut de donar la maneta i a més a les dues alhora, amb el bressol era una tortura! Ara fico un tamboret al mig i és molt més còmode, i quan una s'adorm em fico al llit de l'altra si m'ho demana.

Així que jo també t'animo a provar el canvi!
kabbisa
Entrades: 1375
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. jul. 14, 2014 3:23 pm

potser se sent agobiada en el bressol. Per què no tractes de baixar-li un dels costats a veure si es sent més "lliure"?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Mireia11
Entrades: 1225
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dg. ago. 03, 2014 7:53 am

Jo el vaig passar als 20 mesos al llit gran perque se li va creuar el bressol i genial! Tambe el veia molt petit pero ell estava preparat..... Al bressol no hi estava comode
nxe2015
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:47 pm
Ubicació: Valls

EntradaAutor: nxe2015 » dl. ago. 04, 2014 4:46 pm

Estic amb les altres noies, el meu fill amb 18 mesos escalaba el bressol i dues vegades el vam enganxa a l aire que queia perque no volia estar si!

Li vam baixar els barrots i vam posar un matalaç a terra per si les mosques! I genial

Fa un parell de mesos que lhem passat al llit gran i esta encantat, ara te 30 mesos!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

Imatge

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: