No sé quin matalàs triar

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

No sé quin matalàs triar

EntradaAutor: xirimoia » dg. ago. 10, 2014 3:10 pm

Doncs això, ara estic mirant matalassos per llit gran (al bressol fa temps que no hi dorm) i m'estic plantejant quin tipus de matalàs és el millor. He estat tafanejant una mica per internet però la veritat és que al Socpetit sempre trobo els millors consells :ok:
També estic mirant un llit d'Ikea, que recomana que el matalàs no faci més de 12 cm de gruix. És gaire important, el gruix del matalàs?

A veure si em podeu ajudar! :love:
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: No sé quin matalàs triar

EntradaAutor: rita2013 » dc. ago. 20, 2014 8:13 am

No et puc ajudar gaire. Suposo que lo fonamental és que sigui un matalàs ferm. Jo personslment he provat els de làtex i són calurosos i pel tema al·lèrgies no sé... Per mi, els millors són els de molles de tota la vida. Sento no poder-te ajudar més!
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: No sé quin matalàs triar

EntradaAutor: melibea80 » dj. set. 18, 2014 1:16 pm

La recomanació d'Ikea crec que no és general, crec que ho recomanen amb alguns dels seus llits perquè si fan més de 12 cm sobreeixen més del que seria segur. Però no és que no sigui bo per als nens que faci més o menys de 12, sinó que no és segur posar-lo de més de 12 en segons quins models.

Per si us serviex l'experiència, abans teníem un matalàs de matrimoni d'Ikea d'aquests que són més o menys la meitat de gruixuts que els normals i que pesen poc. Al poc temps de tenir-lo et destrossava l'esquena, no tenia bon suport. Però no he provat els altres models que tenen.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::